3 כלים שצריך על מנת לבנות גלריה מפלדה

אחד מפתרונות דיור, סגירת חלל או אחסון הטובים ביותר הוא גלריה, במיוחד tם היא תואמת לצרכי הלקוחות ועשויה מפלדה חזקה.

המאמר יפרט 3 כלים שמסייעים לבניית גלריה.

 

מהי מטרת הגלריה?

לגלריה ישנן מטרות שונות בין אם מקימים אותה במפעל, במשרד או בבית. היא מסייעת לניצול שטח מקסימלי של המבנה והן לניצול של גובה. לאור עובדה זו, בניית גלריות הפכו בשנים האחרונות לפופולריות בעיקר לצורך אחסון או לצורך מגורים. הן יעילות ויציבות, מבודדות רעש וטמפרטורה. אין כל בעיה להקים אותן במבנה קיים וניתן לעשות זאת בזמן קצר.

 

1 – עמודים יציבים

על מנת לבנות גלריה יציבה צריך עמודים או מפתחים שיחזיקו את המבנה באופן שלא יגביל את התנועה או יצמצם את השטח. מספר העמודים צריך להיות ביחס לגודל הגלריה הרצויה על מנת שיישאו את העומס שלה. לפיכך, ככל שפלטת הבסיס בגלריה תהיה יותר רחבה, כך צריך לעשות שימוש ביותר עמודים. יש לקחת בחשבון שיותר עמודים ופלטת בסיס רחבה יותר, יהיו גם יקרים יותר. לעומת זאת, אם מקטינים את כמות העמודים, התנועה בגלריה תהיה מוגבלת. כאשר מזמינים גלריה בהתאמה אישית, חישוב העלות נעשה על פי כמות העמודים. את העמודים מקבעים עם ברגים חזקים לרצפה או למשטח הדריכה.

 

2 – משטח דריכה מפלדה

על מנת שהבסיס יהיה מוצק ויציב הוא צריך להיות עבה דיו ועשוי מפלדה. כאשר במפעל יש צורך לאחסן סחורה באמצעות מלגזה היא חייבת משטח חזק ויציב כדי לנוע בתוך הגלריה. משטח זה צריך להחזיק את העומס של כלי הנשיאה ושל ציוד כבד אותו יש לשנע במרחב. כמו כן, המשטח צריך לרסן תזוזות ולהעניק בטיחות מקסימלית לעובדים.

 

3 – רצועות תומכות

ישנם שני סוגים של רצועות תומכות שיעניקו לגלריה יותר יציבות במיוחד במפעלי תעשייה בהם מאחסנים מכשירים כבדים. הסוג הראשון הן רצועות ברך מפלדה המקובעים באמצעות ברגים חזקים בחלק העליון של העמוד ובצד אחר שלהן הן מקובעות באלכסון סמוך לפינת הגלריה. הסוג השני הם אלכסונים מפלדה שבנויים אחד מעל השני באמצע. מחברים אותם מהקצה העליון של העמוד לצד התחתון שלו בכל זווית על פי הצורך. אלכסונים הבנויים בצורה אנכית יכולים להגביל את התנועה בגלריה, אך הם גם יעניקו לה יותר יציבות. האידאלי ביותר הוא להתקין את הרצועות התומכות בהיקפה של הגלריה, כלומר, במקומות הצמודים למבנה הקיים.

לסיכום, מומלץ לתכנן את בניית הגלריה באופן שיתאים למבנה, לשטח התנועה והגובה הנדרשים, למטרת השימוש בה ובהתאם לתקציב. מסגריית הדרום תעניק לכם ייעוץ מקצועי ותסייע לכם בתכנון הגלריה לצורך אחסון, חלל משרדי, קליניקה, דיור ועוד. הגלריות בנויות מחומרים איכותיים בכפוף לתקני הבטיחות הנדרשים ומותאמות לצרכי הלקוחות. התכנון, הייצור של החומרים, התקנת הגלריה והעמידה בזמנים הם חלק מהשירות האדיב של המסגרייה.

 

איש שרות

נווטו במאמר לפי נושאים