כך תמצאו את איש המקצוע הטוב ביותר בתחום האינסטלציה

בואו נודה באמת, כאשר אתם עושים כלים או אפילו ממלאים לעצמכם כוס מים, אתם לא מקדישים זמן לחשוב על הדרך הארוכה שהמים עברו כל הדרך עד לברז שלכם. מערכת האינסטלציה שנמצאת בכל התשתיות בכל בית בישראל היא מורכבת מאוד, ובגלל עובדה זו היא חשופה לתקלה בכל רגע נתון. 

 

אינסטלטור חירום נתונים להרבה לחץ

שירותם של אינסטלטורים המגיעים בחירום הם ברורים לכולם, הבעיה היא שלא פעם מתוך תסכול ולחץ מוגבר של הלקוחות גורמים לבעלי המקצוע לעשות את הבחירה השגויה. אינסטלטור מומלץ בתל אביב יכול להיות מעולה בעבודתו השוטפת אבל להתקשות לתפקד בצורה המיטבית במצבי חירום. בואו נלמד כיצד אפשר לעזור לאינסטלטורים בשעת חירום:

 

התקלות הכי נפוצות בתחום האינסטלציה

אם הזמנתם אינסטלטור חירום, זה כנראה בגלל שני המקרים הבאים:

  1. נזילה – בצינורות, שהן המרכיב המרכזי שבונה את מערכת האינסטלציה, יכול להיווצר סדק כתוצאה מחיבור לקוי או ותק המערכת, מזיקים ועוד.
  2. סתימה – ישנן סתימות פשוטות, כאלו שיש בכיורי האמבטיה או בשירותים. אבל סתימות יכולות להיות תקלה מורכבת בכך בהרבה. היא יכולה להיווצר בביוב ולהפריע לזרימה הטבעית של כל הבינין כולו.

בדרך כלל קריאה לאינסטלטור חירום תהיה כאשר ישנה החמרה או הידרדרות גדולה במצב של תקלה קודמת שהפכה לכאוס שאי אפשר לחיות איתו. גם כי התקלה מפריעה להתנהלות תקינה של הבית אבל אולי גם בגלל שהיא פוגעת ומפריעה למערכות אחרות ונוספות בבית כמו החשמל או כל מערכת אחרת.

 

אז מה ההבדל בין אינסטלטור מומחה לחירום?

בגלל אותה המורכבות שדיברנו עליה, לפעמים הלקוח מפרש אותה בצורה שטחית ולא מבין את המורכבות של הבעיה אלא רק את מה שהלקוח רואה בסוף בביתו. כאשר אתם רואים נזילה בבית, אינסטלטור יכול לראות סתימה שנמצאת עמוק למטה ובגללה קרתה הנזילה. העבודה של אינסטלטור טוב היא למצוא את מקור הבעיה ולתת לה פתרון סופי ולא זמני. לוודא שהתקלה לא תחזור על עצמה ובעוצמות יותר גבוהות או עם נזק רציני.

 

טיפ אחרון, אל תשתהו

לפני שקורה אסון, או תקלה שכבר אי אפשר להתעלם ממנה, אתם מקבלים סימנים כלשהם: זרם ירוד, צבע המים, לחץ לא תקני. כל אלו הם סימנים שאתם, דיירי הבית, יכולים לזהות כי אתם רגילים אל התנאים האלה ולכן רגישים יותר מאנשים חיצוניים.

הטיפ הוא: לא להתעלם מהסימנים. אנחנו יודעים שזה נורא מפתה להגיד לעצמנו:" אולי זה היה ככה ולא זכרתי" אבל תסמכו על האינסטינקטים שלכם! הם יכולים לחסוך לכם זמן וכסף ולעצור תקלה מלהיות ממש חמורה.

 

לסיכום

תקלות במערכת האינסטלציה הן באמת מבאסות ויכולות להרוס לנו רהיטים בבית במקרה של הצפה או פשוט לבזבז לנו הרבה זמן וכסף בנוסף לתחושת אי הנוחות שמלווה אותנו הדיירים שחיים בבית. תודה שקראתם!

אינסטלציה

נווטו במאמר לפי נושאים