4 יתרונות של כיריים אינדוקציה ומה ההבדל במחירים

ישראלים המחפשים חידושים ושיפורים בתחום הכיריים ימצאו יתרונות רבים בכיריים אינדוקציה.

המאמר יפרט 4 יתרונות של כיריים אלו.

 

מהן כיריים אינדוקציה?

כיריים אינדוקציה, בשונה מהגז הרגיל, הן כיריים חשמליות בהן יש סלילים מגנטיים הנמצאים מתחת לזכוכית קראמית. החום היוצא מהן משפיע על הסיר או כלי הבישול בהתאמה מושלמת כיוון שהן מותאמות לקוטר שלו. כיצד זה נעשה? אם בגז הרגיל כלי הבישול קיבל אנרגיית חום שחיממה לא רק אותו אלא גם את שאר האזורים, האינדוקציה מחממת רק את כלי הבישול ושאר האזור נשאר קריר. בנוסף, גם אם הכיריים דולקות ולא מונח עליהן כלי בישול הן לא יתחממו עד שיונח עליהן הכלי. ולכן לריכוז הזרם המגנטי של נקודות ספציפיות עליהן מונח כלי הבישול ישנם יתרונות רבים.

 

1 – הסוף לכוויות

בעת בישול לעיתים היד גולשת לכיוון הכיריים הדולקות או החמות ועלולים לקבל כוויות. כאשר כיריים אינדוקציה פועלות אין סכנה כזו מכיוון שהן מחממות רק כאשר כלי הבישול מונח עליהן. כשמסירים את כלי הבישול הכיריים מייד מתקררות וזהו יתרון בטיחותי במיוחד כשיש ילדים באזור. כמו כן, אזור המטבח מתחמם פחות ומעניק תחושה נעימה. בנוסף, אין צורך לחשוש מדליפת גז או משריפה של מגבת המטבח שנשארה על הכיריים בשל היכולות הגבוהות שלהן והביצועים המשופרים.

 

2 – כיבוי אוטומטי ותכנות הבישול

כיריים אינדוקציה כבות באופן אוטומטי לאחר דקה וניתן לשלוט עליהן באמצעות לוח בקרה. ישנן אף פונקציות המאפשרות להגיע למקסימום חימום ולהנמיך את האש במיוחד כשמדובר בהכנת תבשילים אותם מרתיחים ולאחר מכן זקוקים לבישול באש קטנה. התכנות הדיגיטלי של לוח הבקרה מגדיר את זמן הבישול לכל אזור בכיריים ולכל כלי בו מתבשל המזון. לפיכך, אין צורך להשגיח על הבישול. אפשר לפנות לעיסוק אחר והכיריים יעשו את העבודה ויפסיקו את הבישול על פי התכנות שנקבע מראש. גם אם מפסיקים את הבישול באמצע ואחר כך מדליקים את הכיריים, הן יזכרו בתוכנית, בזמן ובעוצמה שבחרתם וימשיכו לעבוד.

 

3 – עיצוב ייחודי ומרשים

עיצוב כיריים אינדוקציה הוא חדשני, פשוט ונקי. הניקוי שלהן קל באמצעות מטלית לחה על המשטח הקראמי מהזכוכית והמטבח תמיד ייראה נוצץ. ישנם דגמים, גדלים וצבעים שונים לבחירה ביניהם שחור או לבן המתאימים לכל סגנון מטבח. לפיכך, הכיריים משתלבות באופן אחיד במטבח. בנוסף, ישנן כיריים שניתן להתקין בכל מקום שרוצים במטבח ללא מגבלות מיוחדות.

 

4 – מחיר לכל כיס

מחיר של כיריים אינדוקציה משתנה בין דגם אחד למשנהו ובין הספקים השונים. ניתן להשיג כיריים אינדוקציה במחיר של 1,667 ₪ וכיריים במחיר של כ-14,000 ₪. יש לקחת בחשבון גם קניית סירים המתאימים לשיטת הכיריים הללו והמסומנים לאינדוקציה. כאשר רוכשים כיריים כאלו חשוב להשוות מחירים ולבדוק מה מציעים הספקים השונים ובאיזו איכות.

 

מטבח מעוצב

נווטו במאמר לפי נושאים