יתרונות בשימוש במעצב מוצר

מעצב מוצר שונה ממעצב תעשייתי בעיקר בגודל של הייצור.

מה הכוונה? מעצב תעשייתי מכוון לייצור המוני של מוצרים ובשל כך הוא צריך להתחשב בזה במישורים מסוימים – עלויות, תכנון ייצור

המוני ועוד.

מעצב מוצר מתמחה במוצרים שלא מיוצרים בכמויות גדולות ואפילו במוצרים חד פעמיים של אומנים וכדומה.

המטרות של שני אנשי  המקצוע האלה זהות באופן כללי – הגדרה המוצר, חשיבה על פתרון טוב, עיצוב ועוד.

כל עסק שרוצה ליצור מוצר איכותי שיימכר צריך להשתמש בשירותו של מעצב מוצר כיוון שהוא ידע לכוון אותו להתאים את המוצר

לאוכלוסייה.

כל הפרטים במוצר מטרתם בסופו של דבר היא להיות מותאמים לאנשים – הנוחות, היעילות ואפילו היופי נועד למשוך אנשים.

אז עכשיו שהבנתם למה זה כדאי נסביר לכם את היתרונות הבולטים של שימוש במעצב מוצר.

 

יתרונות

  1. כשם שאתם שמשקיעים בחרת פרסום יוקרתית, אתם צריכים להשקיע במעצב מוצר. האיכות של המוצר היא שתקבע אם הוא יהיה מוכר ולא רק השיווק – שיווק לא מועיל למוצרים לא טובים. אל תתחמקו מהצד הטכני של תכנון המוצר כי הוא זה שייתן לכם להצליח בצורה יוצאת דופן. לפרטים על מעצב מוצר.
  2. מעצב מוצר ידע להפוך את הנראות של המוצר שלכם למושכת ונעימה. הוא יעצב את המוצר בצורה שכל איש שיראה אותו יגיד לעצמו שהוא פשוט חייב לרכוש אחד כזה.
  3. מעצב מוצר ידע להגיד האם המוצר שלכם בנוי בצורה הכי יעילה – האם יש חומרים זולים יותר להשתמש בהם או שיש חלקים מיותרים במוצר.
  4. מעצב מוצר יבין אם המוצר שלכם עובד במהירות השיא שלו ובנוחות הכי גדולה. אין נוחות ומהירות מושלמות – אבל מעצב מוצר יוציא את הטוב ביותר מהמוצר שלכם.
  5. מעצב מוצר יגע להבחין האם המוצר עונה לגמרי על הצורך של האנשים או לא, למשל – אם עיצבתם כרית לאוטו בשביל הצוואר, האם חשבתם איך יהיה נוח לאחסן אותה? הוא יחשוב על כל הפרטים הקטנים כדי שהמוצר יהיה נוח למשתמש וייתן פתרון אמיתי לאנשים.
  6. השקעה כספית במוצר שלכם היא זמנית והרווח שהיא תעניק לכם שווה את זה. שירותו של מעצב מוצר יעלה לכם כסף אבל יכניס לכם הרבה יותר.
  7. נורא מאכזב להשיק מוצר ולגלות לאחר חודש שאין לכם כמעט רווחים ולא כדאי להמשיך בייצור ובפרסום – חסכו לכם את עוגמת הנפש והשכירו את שירותו של מעצב מוצר.

 

סיכום – עיצוב מוצר הוא מפתח להצלחה

מעצב מוצר יהפוך את המוצר שלכם למוכר בזכות היעילות, היופי, הנוחות וההתאמה לקהל היעד. לא כל אחד יכול להיות מעצב מוצר – נדרשת יצירתיות ברמה גבוהה לשם כך. יכול להיות שאתם מנהלים טובים אך לא למדתם כיצד לעצב מוצר וכדאי שתעזרו בשמהו אחר לשם כך.

 

מחשב נייד

נווטו במאמר לפי נושאים