טריקים עם אייפון שחשוב להכיר

העולם כידוע מתחלק לשניים, משתמשי אנדרואיד ומעריצי אייפון. אם אתם שייכים לקבוצה הראשונה, המאמר הזה פחות בשבילכם. אבל אם אתם שייכים לאייפוניסטים. בטח תשמחו לדעת עוד כמה דברים על המכשיר שלכם שלא בטוח כולם יודעים.

 

לסדר את מסך הבית בקלות

ניתן בקלות לעצב את מסך הבית שלכם. פשוט היכנסו למצב נדנוד, בשלב הזה מצאו מקום ריק במסך, לחצו והחזיקו את הנקודה. בשלב הבא הקישו על הנקודות למטה ותגררו את האייקונים וקיצורי הדרך למקום הרצוי. ככה מסך הבית יסתדר כמו שאתם רוצים. טריקים באייפון

 

איך מצלמים מסך

רבים מתקשים אם השאלה איך לצלם מסך באייפון, אז הנה בבקשה השלבים לפעולה

  1. נתחיל בלחיצה משותפת על כפתור הגברת הקול וכפתור הצד.
  2. לאחר מכן שחררו את שני הלחצנים באותו הזמן.
  3. בשלב הזה צילום המסך התבצע, עכשיו תופיע בפינה התחתונה מימין תמונה מוקטנת, הקישו עליה לפתיחה או גללו אותה ימינה בשביל לסגור אותה.

 

שיתוף מסך בעזרת סירי

זהו אלמנט פחות מוכר אבל יכול להיות שימושי ביותר. כל מה שנדרש ממכם הוא לבקש מסירי את הבקשה הנכונה, היי סירי, שתף את המסך שלי עם (מי שביקשתם). באנגלית זה ישמע כך Hey Siri, share my screen with. לאחר הפקודה המסך ישותף לבקשתכם, אך בכל מקרה תוכלו לוודא שאתם משתפים את המסך הנכון, למנוע טעויות

 

מעבר אוטומטי לצריכת חשמל נמוכה.

מי לא חווה את המצוקה שנקלעים אליה כאשר מבקשים לבצע פעולה חשובה או שיחה דחופה, ופתאום מגלים שהסוללה ריקה ולא נערכנו בהקדם. בדיוק בשביל זה קיימת אפשרות של הגדרת מעבר אוטומטי למצב חיסכון בצריכה על ידי פעולות פשוטות. ניתן להגדיר את כניסת המכשיר למצב חיסכון על פי שעה מסוימת או ירידה מתחת לאחוז מתח מסוים בסוללה

טריקים באייפון

נעילת פתקים

השימוש בפתקים הוא מצרך שימושי ביותר למי שמתרגל לעבוד איתו, אולם לעיתים אנו רוצים שהמידע הזה יהיה חסום, במידה ותיכננו סוף שבוע רומנטי לבת הזוג ללא ידיעתה. בכדי לנעול את הפתק, יש להיכנס לאפליקציה, לבחור את הפתק הרצוי, לחצו עליו למשך כמה שניות, בשלב הזה יעלה תפריט ובתוכו האופציה נעל את הפתק. בשלב הזה תוכלו לקבוע רמז או סיסמה לפתיחה שלו או להיעזר באפשרויות נעילת הפנים הקיימות.

 

כיבוי הפלאש

בעיה ידועה היא שכפתור ההבזק, הפלאש הממוקם בחלק התחתון של מסך הנעילה נדלק לא פעם ללא שהתכוונו להפעיל אותו. אבל מסתבר שיש גם דרך פשוטה לכבות אותו. בשלב הזה צריך לבצע פעולה פשוטה ביותר. במידה והמכשיר שלכם מוגדר בעברית, החליקו משמאל לימין, אם הוא מוגדר באנגלית, החליקו מימין לשמאל.

 

סיכום

מכשירי האיפון הם המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה והתקשורת. החברה עושה מאמצים אדירים להצדיק את המוניטין שלה ומנסה לשדרג בכל פעם עוד יותר את המוצרים המעולים שלה. בתוך כך גדודי המעריצים של אפל נדהמים לגלות כל פעם מחדש פונקציות כאלו ואחרות שהמכשיר שלהם יודע לעשות. כנראה שאפל זה לכל החיים.

טריקים באייפון

נווטו במאמר לפי נושאים