חיפוי אלומיניום לבניין – האם זה יותר יקר מחיפוי רגיל?

לחיפוי אלומיניום, חיצוני ופנימי, יתרונות רבים ועל כן לא מעט בוחרים להשתמש דווקא באופציה זו בבואם לעצב את בניין המשרדים או את ביתם הפרטי.

חיפוי אלומיניום מאפשר גיוון רחב בעיצוב, התקנה קלה וללא אחזקה, במחיר משתלם לכיס.

חיפוי אלומיניום מותקן על קיר, פנימי או חיצוני, ומשרת כמה מטרות ביניהן הסתרת פגמים, שיפור העיצוב, קירור החדר, ומניעת רטיבות. את החיפוי ניתן לעשות בעת בניית הבניין או הבית, אך גם לאחר שהסתיימה בנייתם. היתרון הגדול הקיים בחיפוי מחומר האלומיניום הוא משקלו הקל ומחירו המשתלם.

 

למה דווקא חיפוי לבניין?

הבחירה בחיפוי אלומיניום לבניין, מגורים או משרדי, יכולה להוות החלטה חשובה יותר מחיפוי שנרצה לעשות לבית מגורים פרטי. לרוב, אם נרצה לחפות בית פרטי יהיה מדובר בהוצאות וצרכי משפחה אחת או שתיים, ולרוב מטעמי עיצוב ואקלים הבית.

לעומת זאת, כאשר אנו מדברים על בניין מגורים משותף ההחלטה להזמין חיפוי לכלל הבניין מהווה בתוכה אלמנטים חשובים:

 

המחיר

כלל דיירי הבניין נכללים בהוצאה הכספית, ובהתאם לגודל הבניין וכמות האוכלוסייה המתגוררת בו חשוב להגיע למחיר המתאים לכל הדיירים. עלות החיפוי לבניין תהיה זולה יותר מאשר השקעה כספית גדולה בעיצוב מחדש של הבניין, אשר במידה ואינו עומד לתמ"א יהיה על הדיירים להשקיע בכך בעצמם.

 

מצב הבניין

סביר כי ההחלטה לחפות את הבניין מגיעה מטעמים אסתטיים אך בעיקר במידה והבניין הוא ישן, וישנה חשיבות גדולה בחיפוי הנראות החיצונית. במקרה זה חיפוי מסוג אלומיניום הוא ההתאמה המושלמת. הוא שורד לאורך שנים ולא נדרש בבדיקה ואחזקה מתמדת (דבר החוסך הוצאות לדיירים והשוכרים). ההתקנה של החיפוי היא קלה והתהליך לא יהווה מטרד לאורך זמן עבור האוכלוסייה. על מנת לקבל ייעוץ בהתאם לסוג הבניין והחיפוי המתאים ניתן תמיד לגשת לאתר https://anakgroup.com.

 

מה ההבדל במחיר?

חיפוי אלומיניום לבית עולה בהתאם לסוג החיפוי אותו נבחר, בשילוב מ"ר הנדרש. אם כן, במידה ואנו מדברים על בית פרטי, לרוב החיפוי יהיה אמנם בעבור היקף מ"ר קטן יותר אבל סוג העיצוב, המותאם במיוחד, יהיה גבוה יותר.

לעומת זאת, במידה ואנו מדברים על בניין מגורים, סביר כי לא יידרש עיצוב מיוחד, או כזה שיש להתאים אותו, בעלות נוספת, ודווקא התשלום יהיה מותאם להיקף של מ"ר. אם כן, המחיר הממוצע בשוק בעבור מ"ר הוא כמה מאות שקלים, בין 500 ₪ – 800 ₪. בהתאם להיקף מ"ר הנדרש לחיפוי, וייעוץ נכון ואמין, נוכל להחליט איזה סוג חיפוי ומה היקף החיפוי הנדרש.

 

לסיכום

חיפוי מחומר אלומיניום הוא החיפוי המשתלם ביותר בעבור כלל סוגי הבניה הקיימים בשוק, אך בפרט עבור בנייני מגורים או משרדים. מחיר החיפוי משתלם היות ומתחלק בין מספר דיירים ושוכרים.

 

מגדלים

נווטו במאמר לפי נושאים