חדשות העיצוב בערים האהובות

ישראל כנראה לא תהיה לעולם בירת סטייל ועיצוב עולמית. אם תשאלו אדריכלים ומעצבים, סביר להניח שהם יגידו לכם שיש למדינה שלנו הרבה לאן לשאוף בתחום היופי והאסתטיקה. יחד עם זאת, בערים שונות נוכל למצוא כמה פנינים של מעצבים או אדריכלים שהצליחו להפוך בית או דירה ליצירה של ממש. 

אוהבים להציץ במגזינים של עיצוב ולייף סטייל? מפנטזים על שיפוץ כללי בבית שיהפוך אותו לבית חלומות אלגנטי, ובינתיים מסתפקים בשדרוגים קטנים של עציץ פה ושטיח שם? אנחנו לא בטוחים אם להמליץ לכם להמשיך לקרוא, כי מצד אחד כחובבי עיצוב נזכיר דברים שישמחו אתכם, מצד שני אתם עלולים למצוא את עצמכם מתבאסים מרוב קנאה. בקיצור – עשו את שיקול הדעת שלכם. מי יודע – אולי תוכלו לקבל השראה לדירה הפרטית שלכם.

 

בניין יפהפה בתל אביב

ברור שבעיר תל אביב נמצא את מירב הפרויקטים המרשימים, של מבנים ציבוריים ופרטיים, שעשו עבודה יפה והשתדרגו בשנים האחרונות בזכות עבודה נאמנה של אדריכלים, מעצבי פנים או גם וגם. הפעם, בחרנו להתייחס לא לבית פרטי או לדירה, אלא לבניין שלם. מדובר בבניין קטן, בן שלוש קומות וחצי, שממוקם בשכונת כרם התימנים.

הבניין, שזיכה את משרד האדריכלים שתכנן אותו, "פריצקי ליאן אדריכלים" בפרס על העיצוב הייחודי, מתאפיין בחיפוי של שכבות זכוכית שמצליחות לא לחסום את הרחוב, מצד אחד, אך לאפשר לדיירים פרטיות, מצד שני.

בניין יפהפה בתל אביב

בית לשתי משפחות בגבעתיים

אתר חדשות גבעתיים מדווח על פנינה מרהיבה בגבעתיים – של בית פרטי המחולק לשתי דירות שונות באופיין אך קרובות: הבית שייך לשני אחים, והם מתגוררים, כל אחד עם משפחתו, בשתי הדירות המרכיבות את הבית. שתי הדירות שופצו לאחרונה בתהליך משותף, על ידי משרד נדל רויזין אדריכלים, ונוסף להן שטח.

הקומה התחתונה היא דירת גן בעיצוב קלאסי, עם הרבה עץ ותחושת חום, ואילו שתי הקומות העליונות הן דופלקס שמשמש אף הוא כדירה למשפחה, ומעוצב בסגנון מודרני יותר.

בית לשתי משפחות בגבעתיים

בית פרטי בחיפה

קבלו חדשות על בית חיפאי שעבר מהפך רציני של ממש. המשפחה שרכשה אותו ראתה בו פוטנציאל והצליחה לממש אותו באמצעות מעצבת הפנים איריס מרקו, שחשבה מחוץ לקופסא ושינתה לא את חלוקת החדרים אלא את התפקיד שניתן לכל חלל. בנוסף, שולבה בבית צבעוניות ללא חשש, מה שמוסיף לו שמחה ואנרגיות טובות.

 

וילה בשחור לבן בקרית גת

אתר חדשות קריית גת הוא אולי לא המקום הראשון שהייתם חושבים לקרוא בו על אדריכלות על, אבל תאמינו או לא, הוא מציג בית יפהפה שתוכנן ונבנה בקרית גת. כאן מדובר בבני זוג עם העדפות עיצוביות שונות – האישה הייתה מעוניינת בשילוב צבעים כהים, ואילו הגבר חלם על בית לבן ומלא אור. האדריכלית, טלי זרחיה פרומוביץ, ניסתה והצליחה לשלב את הטעם של שניהם ויצרה בית מרווח, מסוגנן ואלגנטי.

חדשות העיצוב בערים האהובות

נווטו במאמר לפי נושאים