הקיץ קרב ובא – כך תגן על הבית שלך מפני מזיקים שונים

הקיץ צפוי להתחיל ממש בקרוב ואליו צפויים להתלוות גם השמש, יציאות תכופות לים וכמובן שלא נשכח גם את המזיקים. שכן, כולנו יודעים שהם אוהבים לצאת מכל מקום ברגע שמתחיל קצת להתחמם בחוץ. כדי שתוכלו להגן על הבית שלכם בקיץ הנוכחי מפני מזיקים שונים, יצאנו לבדוק מהן הדרכים שיאפשרו לכם לעשות זאת. הישארו אתנו ותגלו את איך תוכלו להיות מוגנים מפניהם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם אנשים שציינו בפנינו שהם כבר כמה שנים לא רואים מזיקים בבית שלהם. יכול להיות שאתם חושבים שמדובר בשקרנים, אבל אנחנו יכולים לומר לכם שיש להם הוכחות לכך. אל האנשים הללו הגענו לאחר שפרסמנו סקר קצר ברחבי הרשת וביקשנו מאנשים לספר לנו איך הם מגינים על הבית שלהם מפני המזיקים השונים. קיבלנו 2 שיטות עיקריות ואנחנו נציג אותן בפניכם ממש עוד כמה רגעים.

 

קודם כל – בואו נעשה סדר: על אילו מזיקים מדובר?

ובכן, יש כל מיני מזיקים. יכול להיות שכשאתם שומעים "מזיקים" עולים לכם במחשבה המזיקים שנמצאים אצלכם בבית. אז כדאי שתדעו שהכוונה היא בעיקר למזיקים הבאים:

  • עכברים
  • ג'וקים
  • נמלים
  • יונים
  • טרמיטים ועוד

עכשיו כשאתם יודעים מהם המזיקים הללו, נותר לנו להציג בפניכם את 2 השיטות העיקריות שיאפשרו לכם להעלים אותן:

  1. ריסוס נגד ג'וקים ושאר מזיקים
  2. הדברה טבעית באופן עצמאי

 

השיטה הראשונה להגן על הבית שלכם מפני מזיקים – ריסוס נגד ג'וקים ושאר מזיקים

השיטה הראשונה היא הזמנה של בעל מקצוע שיש לו חומרים ייעודיים שיכולים להרחיק את הג'וקים (כן, גם את התיקנים הגדולים המעופפים) מהבית שלכם לזמן ממושך. ראוי לציין שישנם חומרים שמרחיקים גם את שאר המזיקים שצוינו לעיל. עליכם לבדוק תחילה כי אתם מזמינים מדביר שיש לו את היכולת להדביר גם נגד שאר המזיקים או רק חלק מהם.

 

השיטה השנייה להגן על הבית שלכם מפני מזיקים – הדברה טבעית באופן עצמאי

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שבוחרים לבצע הדברה טבעית בבית שלהם. ראוי לציין כי מדובר בהדברה מקומית שלא מחזיקה לזמן רב. כך שתוכלו בעצם להגן על הבית שלכם ממזיקים אבל לזמן קצר ביותר. במרבית המקרים מדובר בשימוש בחומץ, קליפות הדרים וחומרים אחרים מן הטבע שגורמים למזיקים מסוימים לסלידה כך שהם מתרחקים מהמקום. אך כפי שניתן להבין, מדובר בעניין זמני.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להגן על הבית שלכם מפני מזיקים. כעת, כשיש לכם את המידע בנושא, נותר לכם רק להחליט מהי השיטה המתאימה לכם ביותר ולבחור בה. אנו מאחלים לכם שתבצעו בחירה נכונה ושתעלימו את המזיקים מהבית שלכם לתמיד.

מזיקים

נווטו במאמר לפי נושאים