הכירו את הביובית

נסתם לכם הביוב? התפוצץ צינור והכל מוצף? אל דאגה, קראו להכל לקו שירותי ביובית ואינסטלציה והכל יחזור על מקומו בשלום. הכל לקו שירותי ביובית ואינסטלציה מספקים שירות לכל גוש דן, השפלה והשרון במקצועיות ואמינות, 24/6 למקרי חירום ובמחירים משתלמים במיוחד. 

 

מהי ביובית?

הביובית הינה רכב הנושא על גבו משאבה רבת עוצמה וכלי קיבול גדול לאיסוף הביוב והפסולת הנשאבים. לכל מקרה של סתימה קשה בצינורות הביוב או הצפה, תוכלו להעזר בחברת הכל לקו, אינסטלטור ביובית המתמחים בכל סוגי הסתימות, בתיקוני פנים צנרת ושירותי אינסטלציה שונים. במידה ותזדקקו לשאיבת מים בתוך חניון, ברשות החברה גם ביובית המותאמת בגודלה לכניסה לתוך החניון.

אינסטלטור ביובית

מתי לקרוא לאינסטלטור ומתי לביובית?

מאחר וחברת הכל לקו מספקת גם שירותי אינסטלציה במחירים משתלמים במיוחד, אם תהיו בספק למי לקרוא, לשירותי אינסטלטור או לשירותי ביובית תוכלו לפנות אלינו ולהתייעץ. תוכלו להעזר בשירותי ביובית במקרים הבאים:

  • סתימה קשה בביוב – הביובית יכולה לעזור לנו בשני אופנים במקרים של סתימות קשות. היא יכולה לנסות ולשאוב בעוצמה את הפסולת והלכלוך שנתקעו בצינור ולסלקם לצמיתות, והיא יכולה גם ליצור סילון מים עוצמתי לשטיפת שומן ולכלוך שנדבקו לדפנות הצינור וסתמו אותו. כך או אחרת, הביובית יכולה לפתור את הבעיה במהירות וקלות.
  • הצפה – חדירת מי גשמים למרתף או למחסן, פיצוץ בצינור או קילוחי מים מן הבריכה שנסדקה יכולים לגרום נזק רב לרכוש. הזמנת ביובית בדחיפות יכולה לעזור לכם לשאוב את המים ולמנוע נזקי מים חמורים לתשתיות הבניין ולרכוש.
  • ריקון בריכות, מאגרי מים, בורות שומן – בכל מקרה שיש בו צורך בריקון מאגרי מים או שומן תוכלו להעזר בביובית אשר תפנה את המאגרים במהירות ובנוחות רבה.
  • תחזוקת צינורות ביוב באיזורים תעשייתיים – על מנת שלא להגיע למצב של סתימה, במיוחד במפעלים ובניינים תעשיתיים, מסעדות ובתי קפה אשר מזרימים נוזלים עתירי שומן לביוב, מומלץ אחת לתקופה להזמין ביובית על מנת לשטוף היטב את הצינורות משאריות השומן והלכלוך המצטברים בהם.
  • תחזוקת צינורות ביוב בבתים פרטיים – גם בתים פרטיים יכולים להמנע מסתימות חוזרות ונשנות על ידי תחזוקה פשוטה של שטיפת הצינור אחת לתקופה.

אינסטלטור ביובית

הכל לקו שירותי ביוב ואינסטלציה

הכל לקו שירותי ביוב ואינסטלציה הינה החברה המובילה במרכז הארץ לכל מקרה של הצפה או סתימה, גם במקרים של סתימות קשות במיוחד. הכל לקו מעניקים שירותי פתיחת סתימות מצינורות ביוב ומרזבים, כרסום שורשים שחדרו לצינור באמצעים טכנולוגים מתקדמים, צילומי פנים צינור לבחינת נזקים ותיקוני פנים צנרת ללא הרס וללא גרימת נזק נוסף.

 

לסיכום

הכל לקו שירותי ביובית ואינסטלציה מספקים לכם שירות מעולה בכל רחבי גוש דן, השפלה והשרון. בכל מקרה של הצפה או סתימה קשה פנו אל חברת הכל לקו לשירות נפלא, מהיר ואמין.

אינסטלטור ביובית

נווטו במאמר לפי נושאים