האם קלנועית יד 2 עדיפה על חדשה?

לכל מטבע שני צדדים, וזה כמובן מתבטא גם בענף הקלנועיות: מצד אחד זמינים לכם ברחבי האינטרנט והרשתות דגמים משומשים של קלנועיות, ומצד שני  האפשרות להתחדש בקלנועית חדשה מהניילון מפתה מאוד. במה כדאי לבחור? איתור הצורך המדויק שלכם יכול להקנות לכם את התשובה לשאלה: מהי הקלנועית המתאימה ביותר בשבילכם, כאשר בשביל להבין את הצורך שלכם הכנו עבורכם כמה נקודות למחשבה שיעזור לכם לבחור:

 

שיקול ראשון: מסגרת תקציב

ברגע שאתם פונים לבצע עסקה שמבוססת השקעה כספית גדולה יהיה קשה להתעלם מהשיקול הכלכלי. לכל אדם יש יכולות כלכליות שונות והוא מעוניין או יכול להשקיע סכום כסף אחר ברכישת קלנועית אמירים. אם בעבר היו מוצעות לרכישה רק קלנועיות חדשות ונוצצות, היום יש מגמה בשוק של הצעת קנייה יד 2.

רכישת קלנועית משומשת יכולה לאפשר לכם לחסוך כמה אלפי שקלים ועדיין לאפשר לעצמכם להתנייד כראוי ובצורה עצמאית במרחב הציבורי. אך שימו לב: כל עוד יש ברשותכם את התקציב לקלנועית חדשה – מומלץ יותר לרכוש אותה.

 

האם מצאתם קלנועית שמתאימה לצרכים שלכם?

קטלוגים של קלנועיות חדשות מציעים לכם מגוון רחב של דגמים שתוכלו לבחור מתוכם את הדגש המתאים ביותר. מטבע הדברים, שוק הקלנועיות יד שנייה מצומצם בהרבה ומבוסס על דגמים שאנשים אחרים השתמשו ועכשיו רוצים להעביר הלאה, אולי אפילו מחוסר התאמה אליהם בעצמם.

המשמעות היא שלא תמיד תוכלו למצוא את הדגם המתאים לכם, מה גם שיש דגמים שלא ניתנים לניוד על ידי רכב אז אתם צריכים למצוא קלנועית באזור שלכם.
אם אתם לא מוצאים דגם שמתאים לכם, אף על פי שהוא יד שנייה: אנחנו ממליצים לכם לא לרכוש אותה.

 

עד כמה ערך הקלנועית מהווה תפקיד מרכזי?

פרמטר נוסף שחשוב לקחת בחשבון ולחשוב עליו הוא הערך הקלנועית. בזמן שאתם רוכשים קלנועית חדשה לגמרי, זכיתם בדגם חדש וערכה של הקלנועית גבוה. אם תחליטו בעוד כמה שנים למכור אותה תוכלו לבקש מחיר מחירון רלוונטי ולהנות מתקציב שיאפשר לכם להתקדם אל עבר הדגם הבא.

מנגד, אם תרכשו קלנועית יד שנייה, הערך נמוך והדגם סביר להניח מיושן. כשתרצו למכור אותו בעתיד הוא כבר יהיה שווה הרבה פחות ולכן תוכלו לקבל עליה בהתאם.

 

נסיעה בטוחה וטובה – הנה הדבר שאסור לכם לוותר עליו

תעודת אחריות תעניק לכם שקט נפשי שהרי ברגע שיופיעו תקלות תוכלו לקבל מענה הולם ואיכותי. ברוב המקרים כאשר תקנו קלנועית יד שנייה לא תגיעה איתה תעודת אחריות כך שעליכם לקחת בחשבון שעל התיקונים אתם תצטרכו לשלם ממיטב כספכם.

 

לסיכום

שוק הקלנועיות הן לא דבר זול, אבל הוא רחב ולכן הוא מאפשר לרכישה בכמה מישורים. אנחנו מעודדים אתכם לרכוש יד שניה אבל לא להתפשר על הצרכים שלכם. ערכו סקר מעמיק לפני שאתם ממהרים לרכוש. בהצלחה!

קטנוע יד שניה מול קטנוע חדש

נווטו במאמר לפי נושאים