4 דרכים לעיצוב ופרזול הבית בצורה נכונה

הבית שלכם מלא בפרטים קטנים – אביזרים במטבח, אביזרים בחדר השינה, חפצים בחצר ועוד. הפרטים הקטנים הללו יוצרים את התמונה השלמה – בית גדול, נוח ומפנק. ללא הפריטים הקטנים, לא הייתם מסתדרים בבית שלכם.

כדאי מאוד להשקיע בהם כדי שיהיה לכם ולבני ביתכם נוח. חלק מהפריטים הללו הם ברזלים שנוצרו אצל מפרזלים – ידיות, מעצורים לדלת וכדומה.  חשוב להשקיע בפרזול של חפצי הבית, כדי שיישמר לאורך שנים.

 

למה חשוב להשקיע בפרטים הקטנים?

הפרטים הקטנים בבית שלכם יוצרים עיצוב מושלם, למשל – ארונות מטבח מעוצבים ויקרים ללא ידיות מתאימות, יראו מוזר. או ספה יפה וקטיפתית ללא רגליים מתאימות מברזל, תיראה מיושנת או מוזנחת. א לא תשקיעו בפרטים הקטנים בחיים, התמונה הגדולה לא תהיה שלמה. אם תיכנסו לחנות או לאתר של באטיקו חנות פרזול בראשון לציון, אתם תמצאו אביזרי ברזל מדהימים.

ידיות הן סוד הקסם של העיצוב הכפרי. עיצוב מודרני פעמים רבות בוחר להשמיט את הידיות ולהתקין ארונות חלקים במטבח או בחדר האמבטיה. לעומת זאת, בעיצוב הכפרי או בעיצוב הרטרו, יש שימוש רב בידיות מפורזלות – עם דוגמאות, עם חריטות וכדומה. בבאטיקו תמצאו ידיות מרשימות במגוון גדלים וצבעים.

 

 רגליים לספות ושאר הרהיטים

רגליים לרהיטים חשובות הן משום שהן שומרות על הרהיטים מהרטיבות או מהאבק שיש על הרצפה, והן משום שהן יפות ומוסיפות גוון עיצובי למרחב. אם תשקיעו ברגליים יפות לרהיטים חסרי רגליים, אתם תשמחו על ההשקעה הזו.

 

מעצורים לדלת

לכל דלת יש מעצור בקצה שלה כדי לשמור עליה פתוחה במקרה הצורך. תדמיינו לכם בית עם דלת מדהימה ועם מעצור ישן וחלוד – זה מראה מוזר! אם החלפתם דלת, הגיע הזמן גם להחליף את המעצור, למעצור מברזל מהחנות באטיקו.

 

מחזיקים למדפים

אם קניתם מדפים שמצאו חן בעיניכם אבל הם לא הגיעו עם חלקים שיעזרו לכם לחבר אותם לקיר – כנראה שאתם צריכים מחזיקים למדפים. על מנת שהמחזיקים ישרתו אתכם לאורך זמן, כדאי לכם שהם יהיו איכותיים ומחומר חזק, כמו ברזל.

 

רכשו את הפריטים בחברה טובה!

אם תקנו את אביזרי הברזל שלכם מחברה טובה, או מחנות עם מוצרים טובים, אתם תבטיחו לעצמכם שקט לכמה נשים טובות. מוצרים איכותיים לא נשחקים לאחר זמן רב, לכן עדיף לקנות אותם, מאשר לקנות הרבה פעמים מוצרים לא איכותיים מברזל.

 

סיכום

פרזול של אביזרים בבית הוא נושא עיצובי חשוב, משום שפריטים רבים בבית שלכם עשויים מברזל. אנו ממליצים לכם להשקיע בפרטים הקטנים בעיצוב הבית כיוון שהם יוצרים את ההבדל. כמו כן, חשוב שתקנו מוצרים מברזל בחנויות טובות, כמו באטיקו שנמצאת בראשון לציון, אבל אפשר להיכנס לאתר שלה ולהזמין שם מוצרים. מבין מוצרי הפרזול תמצאו בבאטיקו – ידיות, מחזיקי מדפים ועוד.

 

חלל מעוצב

נווטו במאמר לפי נושאים