ברוכים הבאים למלון קליפורניה: 5 מוצרי בסיס לכל מלון חדש

אם אתם רוצים תחושה, אווירה וסגנון של מלון שנכתבים עליו שירים, אתם צריכים את הציוד הנכון. כאן נכנסים לתמונה סוגים שונים של פריטים המשדרגים פלאים את חוויית השוהים במלון. עם הציוד הנכון, חוויית האורחים ב-"הוטל קליפורניה" תהיה כזאת שתגרום להם לרצות לבקר בו שוב ושוב. 

לא משנה באיזה סוג מלון מדובר, 3 כוכבים, 5 כוכבים או בכלל מתחמי צימרים. ככה או ככה, מתחמי לינה ואירוח חייבים להחזיק את הציוד הנכון עבור האורחים שלהם. עם זאת, חשוב לזכור שבעוד שניתן להתקין מתקני היגיינה מסוגים שונים במתחם האירוח, לכל מתקן יש את היתרונות והחסרונות שלו. אלו הם חלק מהמתקנים שכדאי להכיר:

  1. מתקני ג'ל אלכוהול: עוד לפני תקופת הקורונה, מתקני ג'ל אלכוהולי היו מתקנים יעילים ונפוצים מאוד, על אחת כמה וכמה כיום.
  2. מתקני נייר טואלט: אלו כוללים מתקני מגבות נייר, מתקנים לנייר צץ רץ, מתקני מפיות ועוד.
  3. מתקני סבון וקצף: מתקנים אלו מגיעים בצורתם הידנית או החשמלית, בדומה למתקנים אחרים.
  4. מתקן תחליב ידיים: מתקנים כאלו עשויים להיות ידניים, חשמליים או כאלו המיוצרים עם מנגנון אשר מזהה תזוזת יד מולם.

 

היכן כדאי לרכוש ציוד בתי מלון, צימרים ואירוח?

בין אם אתם צריכים ציוד לבתי מלון או צימרים, דירות AIRBNB או כל מתחם אירוח אחר, ההמלצה היא לרכוש מוצרים כחול לבן. אם אתם רוכשים מוצרים המיוצרים בחו"ל, הקפידו לוודא שישנו מענה בישראל במקרה של תקלות במתקנים השונים.

באופן כללי, המתקנים האלו נחשבים מאוד אמינים, אבל תקלות תמיד יכולות להתרחש, כך שחשוב לוודא שיש מענה טכני במקרה הצורך. אם רוכשים את המתקן דרך משווק מקצועי ומהימן, בד"כ יישלחו טכנאים לבית המלון במקרה של תקלה, כך שלא תצטרכו להתעסק עם התיקון. ציוד לבתי מלון

ניחוח בית המלון – זה בשליטתכם!

חשוב לזכור, שאתם הם אלו אשר בוחרים את סוג הניחוח הקיים בבית המלון שלכם, כאשר הבחירה יכולה ליפול על מנעד כמעט אינסופי של ניחוחות שונים. פריט מספר 5 שאנחנו רוצים שתכירו הוא, מתקן התזה של ריחות בבתי מלון.

הכוונה היא לא בהכרח למטהר אוויר חשמלי, אלא למתקן אשר אחראי על התזה קבועה בכל פרק זמן מוגדר (ניתן להגדיר זאת בקלות במתקן עצמו). כדאי להתקין כמה מתקני התזה במיקומים אסטרטגיים שונים בבתי המלון, כולל בחדרים עצמם, במעליות, במסדרונות, בלובי וכולי.

 

לסיכום, כמה עולה ציוד בתי מלון?

בסופו של דבר, מחירי ציוד לבתי מלון נקבעים על פי כמה פרמטרים: סוג הציוד, כמות המתקנים והפריטים הנדרשים, איכות המתקנים השונים. כמו כן, כלל האצבע הוא שמתקנים חשמליים תמיד יהיו יותר יקרים מאלו הידניים.

אם מדובר על בתי מלון קטנים, המחירים עבור המתקנים שלעיל יכלים לנוע בין מאות לבין אלפי שקלים, תלוי מה בדיוק בית המלון מצריך. בסופו של יום, כדי לדעת כמה בדיוק יעלה לצייד את בית המלון שלכם, כדאי לקבל הצעת מחיר קונקרטית מהמשווק שתבחרו לעבור אתו.  ציוד לבתי מלון

נווטו במאמר לפי נושאים