בעלי מקצוע שחשוב להכיר לפני שעוברים דירה

המעבר לדירה חדשה טומן בחובו לא מעט התרוצצויות וסידורים. כולנו רוצים להיכנס לדירה מסודרת ולהיות ביום שאחרי. לשם כך חשוב להיעזר באנשי מקצוע ולהיות רגועים יותר. המאמר יפרט באילו בעלי מקצוע כדאי להיעזר.

 

מנעולנים ומשפצים

לפני שעוברים לדירה חדשה או לדירה מיד שניה ובעודה ריקה, יש לתאם עם מנעולן על מנת שיתקין מנעול חדש לדלת הכניסה כדי שתוכלו להעביר את הציוד שלכם אליה. המנעולן הוא איש המקצוע הראשון שעליכם להזמין לפני כל אנשי המקצוע האחרים כי בלעדיו הדירה אינה בטיחותית לא לכם ולא לציוד שלכם. הזמינו מנעולן מומלץ בבאר שבע והדרום או באזור אחר בו אתם גרים ורק אז תוכלו להתחיל לשפץ או להזמין ריהוט חדש. אם הדירה זקוקה לצבע או לשיפוץ, קבלן השיפוצים או הצבעי הם אנשי המקצוע הבאים שכדאי לכם להכיר. בנןסף, הבית צריך להיות מוכן מבחינת אינסטלציה, חשמל ותשתיות נוספות וצבוע כמו שצריך. אם יש לכם תיקונים בחלונות, בתריסים או שעליכם להתקין סורגים תאמו גם עם איש האלומיניום. רק לאחר שהדירה מוכנה בכל הקשור למבנה תוכלו לנקות אותה ולהעביר את תכולה.

 

חברת ניקיון ומתקינים

מומלץ להזמין חברת ניקיון שתנקה את התריסים, החלונות והדלתות באופן יסודי, תשפשף את שאריות הצבע מהרצפה ותקל עליכם את העבודה. מומלץ גם לרסס את הדירה מפני מזיקים לפני המעבר אליה. רק לאחר מכן תאמו עם אנשי המקצוע את ההתקנות הדרושות לכם. אם הזמנתם ארונות בגדים, מטבח חדש, חדרי שינה ומזגנים. נהלו יומן והשתדלו שלא כל אנשי המקצוע יגיעו בבת אחת. ישנן התקנות שעורכות זמן ולכן מומלץ לקבוע עם מתקין אחד או שניים באותו היום ובהתאם לסדר הגודל של ההתקנה. לטכנאי מזגנים ייקח כמעט יום שלם אם הוא מתקין לכם מערכת מיזוג מיני מרכזית.

 

אורזים ומובילים

כאשר עוברים לדירה חדשה החיים אינם מפסיקים. לכולנו יש עבודה ולרבים מאיתנו גם ילדים קטנים. צריך לנווט בין המשפחה והעבודה לבין המעבר לדירה וזו אינה משימה פשוטה. תוכלו להקל על עצמכם ולהשכיר אורזים שיארזו לכם את התכולה בארגזים ויפתרו אתכם מהמשימה הזו. בחברות רבות גם מעניקים שירותים של ארגון וסידור ארונות לאחר המעבר לדירה ומומלץ להשתמש בהם. כמו כן, שריינו מבעוד מועד את תאריך המעבר עם חברת המובילים על מנת שכל הציוד והריהוט יגיעו בזמן לדירה החדשה.

 

את מי לא כדאי להכיר לפני שעוברים דירה?

את פקחי העירייה לא כדאי להכיר לפני שעוברים דירה. אם הוצאתם ריהוט ישן או קופסאות ריקות וכיו"ב לצורך פינוי העירייה לא בימי איסוף הפסולת, אתם מסתכנים בקנסות מיותרים. כדי להימנע מכך, בדקו באתר האינטרנט של העירייה את ימי איסוף הפסולת ברחוב שלכם ורק באותו יום רכזו אותה לאיסוף.

דירה

נווטו במאמר לפי נושאים