באילו מקרים נקבל פיצוי מביטוח לעסקים?

כל עסק צריך לבטח את עצמו על פי חוק בביטוחים מסוימים. הביטוחים נועדו להגן על בעל העסק מפני נזקים כספיים או תביעות אפשריות. יש ביטוחים שהם חובה על פי חוק, ויש ביטוחים שבעלי עסק בוחרים לרכוש אותם כדי להרחיב את מעטפת ההגנה ולצמצם סיכונים. מה ביטוח עסקים כולל ואיך יודעים איזה פוליסות ביטוח מתאימות לכל בית עסק? על כך – כאן! מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מה זה ביטוח עסקים?

ביטוח עסקים הוא ביטוח הכולל בתוכו מגוון פוליסות המתאימות לבתי עסק. לא כל ביטוח עסקים יהיה זהה. על כל בעל עסק לבחור את הביטוחים המתאימים לו ביותר. ביטוח זה מקנה לבעל העסק הגנה מפני נזק לסחורה, למבנה ואפילו לעובדים.

תקנון החברה המבטחת מגדיר מה נכלל כמקרה ביטוחי המקנה פיצוי ומה לא. חשוב שתבדקו זאת כבר במעמד הרכישה. בכלל, ההמלצה היא להיעזר בסוכן ביטוח אמין ומקצועי לצורך התאמה מושלמת.

ביטוח עסק

איך בוחרים ביטוח עסקים מותאם לעסקים?

כפי שראיתם, ביטוח עסקים לא מורכב מפוליסה אחת, אלא ממגוון פוליסות רחב. כך שעסק המעסיק עובדים לדוגמא, יצטרך לבטח גם אותם, ועסק שלא מעסיק עובדים אך מחזיק סחורה יקרה ברשותו, יבטח את הסחורה. לכל בית עסק צרכים משתנים ולכן חשוב למפות את הצרכים, לבדוק באילו נזקים העסק לא יוכל לעמוד וכך להתחיל לצמצם סיכונים ולרכוש ביטוחים להגנה מפני מקרים כאלו.

כדי לעשות זאת בצורה נכונה ויעילה, כדאי לפנות לקבלת ייעוץ מסוכן ביטוח עסקי. סוכן ביטוח יסייע לכם במיפוי הפוליסות המתאימות לכם, יחד אתם תבדקו אלו פוליסות נדרשות עבורכם ואלו לא. מה יתרום לכם ומה מיותר. כך יחד עם הסוכן תבנו תיק ביטוחי מותאם במדויק לצרכי העסק.

ביטוח עסק

מה ביטוח עסקים כולל?

ביטוח עסקים כולל מגוון פוליסות בהם נכללים ביטוחים המקנים הגנה למבנה העסק, מלאי העסק וכמובן גם ביטוח עובדים וחבויות אחרות כמו ביטוח צד ג'. גם ביטוח אחריות מקצועית וביטוח עבודות קבלניות נכללים בביטוח עסקים והם מגנים על בעל המקצוע מפני תביעות אישיות.

 

נרחיב על הביטוחים המובילים:

ביטוח מבנה –  פיצוי על מבנה העסק מפני נזקי שריפה, פריצה ואפילו רעידת אדמה.

ביטוח סחורה –  ביטוח זה מבטח את תכולת המבנה מפני אסונות טבע ומקרים ביטוחיים שונים.

ביטוחי חבויות – ביטוחי חבויות כוללים ביטוחי אחריות כמו חבות מוצר במקרה של ריקול מוצר, חבות עובד מעביד, חבות מקצועית, צד ג' ועוד ביטוחי אחריות המגנים על בעל העסק מפני נזקי תביעות בשל חוסר אחריות מספקת.

ביטוח עבודות קבלניות – פיצוי לאיש המקצוע במקרה בו הוא נתבע על עבודה לא מספיק אחראית שהובילה לליקויי בניה חמורים, תביעות דיירים וכדומה. ביטוח זה הוא ביטוח חשוב למי שעוסק בתחום הבנייה. כיוון שהתביעות בתחום זה הן על סכומים גבוהים במיוחד.

ביטוח עסק

נווטו במאמר לפי נושאים