מדן ועד אילת: אלה הטיולים הכי שווים לקיץ!

הקיץ הוא הזמן המושלם לצאת להרפתקאות מסע מרגשות ולחקור את הנופים היפים של ישראל. בין אם אתם חובבי טבע, חובבי היסטוריה, או פשוט מחפשים חופשה מרגיעה על החוף, לישראל יש מה להציע לכולם. מהצמחייה השופעת של הצפון ועד לחיי העיר התוססים במרכז ולחופים המדהימים של הדרום, הנה כמה מהטיולים הכי שווים שתוכלו לעשות בקיץ הזה.

 

לחקור את הצפון

חלקה הצפוני של ישראל ידוע ביופיו הטבעי עוצר הנשימה ובאתרים ההיסטוריים. התחילו את המסע בחיפה, עיר המפורסמת בגנים הבהאים המדהימים ובנופים הפנורמיים של הים התיכון. משם סעו לעיירה הציורית צפת, הידועה בסמטאותיה המקסימות, בגלריות לאמנות ובאווירה הרוחנית.

המשך ההרפתקה באזור הגליל, שם תוכל לבקר בכנרת, אגם המים המתוקים הגדול בישראל. צאו לשיט בסירה על המים השלווים או טיילו לאורך הגבעות שמסביב לחוויה סוחפת באמת. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר בעיר העתיקה עכו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ולחקור את חורבותיה הצלבניות והשווקים התוססים שהשתמרו היטב.

מדן ועד אילת

לפניכם רעיון לטיול בצפון הארץ

טיולים בצפון מגוון ומרתק, תכננו את ימיכם עם הסעות כוללות:

יום 1: התחילו את הטיול בחיפה וחקרו את הגנים הבהאים המרהיבים. תיהנו מהנוף הפנורמי של העיר והים התיכון. אחר הצהריים, בקרו בשוק הכרמל התוסס והתפנקו עם אוכל רחוב מקומי.

יום 2: צאו לצפת ושוטטו בסמטאותיה המקסימות. בקרו בגלריות האמנות המקומיות ותטבלו באווירה הרוחנית של העיר. בערב, תיהנו מארוחת ערב מסורתית באחת המסעדות המקומיות.

יום 3: סיור באזור הגליל וביקור בכנרת. צאו לשיט בסירה על המים השלווים ותיהנו מהנוף היפהפה. אחר הצהריים, טיילו בגבעות שמסביב ותיהנו מפיקניק בחיק הטבע.

יום 4: בקר בעיר העתיקה של עכו וחקור את חורבותיה הצלבניות שהשתמרו היטב. לשוטט בשווקים התוססים ולנסות כמה מעדנים מקומיים. בערב, תיהנו מטיול שקיעה לאורך חומות העיר.

 

גילוי המרכז

מרכז ישראל הוא ביתו של המטרופולין התוסס של תל אביב, הידוע בחיי הלילה התוססים, החופים היפים והסצנה הקולינרית המשגשגת. הקדישו יום לספוג שמש בחופים החוליים של חופי תל אביב, או חקרו את השכונות האופנתיות של נווה צדק ופלורנטין, המלאות בחנויות בוטיק, גלריות לאמנות ובתי קפה מקסימים.

במרחק נסיעה קצר מתל אביב תמצאו את עיר הנמל העתיקה יפו. לשוטט ברחובותיה הצרים, לבקר בשוק הפשפשים המפורסם של יפו, ​​וליהנות מנופים פנורמיים של העיר ממרומי מגדל השעון. למנה של תרבות, בקרו במוזיאון תל אביב לאמנות או צפו בהצגה באחד מהתיאטראות הרבים של העיר.

 

לפניכם רעיון לטיול במרכז הארץ

יום 1: התחילו את הטיול בתל אביב ובילו את היום במנוחה על החופים היפים. תיהנו מהאווירה התוססת ונסו קצת ספורט מים. בערב תטיילו בשכונות הטרנדיות של נווה צדק ופלורנטין.

יום 2: ביקור ביפו וסייר ברחובותיה העתיקים. בקרו בשוק הפשפשים של יפו ודפדפו בין הפריטים הייחודיים שבמבצע. אחר הצהריים בקרו במוזיאון תל אביב לאמנות ותתפעלו מהאוסף המרשים.

יום 3: צאו לטיול יום לירושלים וסירו את העיר העתיקה. בקרו בכותל המערבי, בכנסיית הקבר ובשווקים התוססים. בערב, תיהנו מארוחת ערב מזרח תיכונית מסורתית באחת המסעדות המקומיות.

יום 4: לבלות את היום בחקר הסצנה הקולינרית של תל אביב. צא לסיור אוכל ונסה כמה מהמנות הטובות ביותר של העיר. בערב, תוכלו ליהנות מחיי הלילה התוססים ולבקר באחד מהמועדונים או הברים המפורסמים של העיר.

לעוד רעיונות לטיולים במרכז לחצו כאן.

מדן ועד אילת

להירגע בדרום

אין טיול לישראל שלם בלי ביקור בעיר המדהימה אילת השוכנת על שפת ים סוף. ידועה במים הצלולים ובשוניות האלמוגים התוססות שלה, אילת מציעה גן עדן לשנורקלינג ולצוללנים. בלו את ימיכם בחקר העולם התת-ימי, או פשוט הירגעו על החופים היפים ולספוג את השמש.

אם אתם מחפשים הרפתקה ייחודית, פנו לפארק תמנע הסמוך, בו תוכלו להתפעל מתצורות הסלע העתיקות ולטייל בנוף המדברי הצבעוני. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר בריף הדולפינים המפורסם, בו תוכלו לשחות ולקיים אינטראקציה עם היצורים האינטליגנטים הללו בסביבתם הטבעית.

 

לפניכם רעיון לטיול בדרום הארץ

יום 1: מגיעים לאילת ומעבירים את היום במנוחה על החופים היפים. תיהנו משחייה, שיזוף ושנורקלינג במים הצלולים. בערב בקרו בטיילת אילת ותיהנו מהאווירה התוססת.

יום 2: צאו לטיול שנורקלינג או צלילה כדי לחקור את שוניות האלמוגים התוססות של הים האדום. גלו את העולם התת ימי ושחו לצד דגים צבעוניים וחיים ימיים. אחר הצהריים, בקרו בשמורת הטבע חוף קורל ולמדו על המערכת האקולוגית הייחודית.

יום 3: ביקור בפארק תמנע והתפעל מתצורות הסלע העתיקות. צאו לטיול בנוף המדברי ותיהנו מהנופים המדהימים. בערב נרגע באחד ממחנות המדבר ותחווה אירוח בדואי.

יום 4: לכו לריף הדולפינים ותיהנו מחוויה ייחודית של שחייה ואינטראקציה עם דולפינים. למד על התנהגותם ומאמצי השימור שלהם. אחר הצהריים, בקרו בפארק המצפה התת ימי והתבוננו בחיי הים מנקודת מבט אחרת.

 

סיכום

מהנופים הירוקים השופעים של הצפון ועד לחיי העיר התוססים במרכז ולחופי הדרום המדהימים, ישראל מציעה מגוון רחב של חוויות טיול לכל סוג של מטייל. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, רגיעה או טבילה תרבותית, הטיולים האלה בטוח יספקו לכם זיכרונות בלתי נשכחים. אז ארזו מזוודות, חבקו את רוח הקיץ, וצאו למסע מדן ועד אילת לגלות את נפלאות ישראל

מדן ועד אילת

נווטו במאמר לפי נושאים