אין חגיגה בלי שולחן – השכרת שולחנות לחגיגת שיפוץ הבית

בשעה טובה הבית עבר את המהפך לו כולם חיכו. הקירות נשברו, החדרים נפתחו וכל הבית (מבפנים ומבחוץ) נראה ומרגיש הרבה יותר טוב.

לא מעט משפחות בוחרות לחגוג את תום השיפוצים עם חנוכת בית מפוארת.

אולם חגיגה שכזאת מצריכה התארגנויות וסידורים רבים – אתגר לא פשוט לאחר תקופת שיפוצים, ולכן רבים בוחרים בהשכרת ציוד לטובת המאורע המשמח.

במאמר הבא נעסוק בהשכרת ציוד, עם דגש על השכרת שולחנות, לטובת חגיגת שיפוץ הבית.

 

מי בא?

כשעוסקים בהשכרת ציוד, בין אם זה השכרת שולחנות וכסאות, השכרת דוכנים או כל ציוד אחר, השאלה הקריטית ביותר היא עבור כמה אנשים מיועד הציוד המושכר. אם האירוע הוא רב משתתפים צריך להיערך בהתאם ולדאוג למלאי גדול של שולחנות, כיסאות וכו'. לעומת זאת, אם מדובר באירוע אשר נערך בחוג המשפחה הקרובה בלבד, סביר להניח ששולחן או שניים יספיקו בליווי כמה כסאות (קיימת גם כמובן אופציה של השכרת כיסאות לאירועים ללא שולחנות, אם זהו רצונכם).

יחד עם זאת, יכול להיות שהשולחנות המושכרים לא ישמשו את האורחים באופן ישיר אלא יהיו מעמדים עליהם יוגשו תקרובות ושתייה לדוגמא. בסיטואציה זאת מספר השולחנות אותם תרצו לשכור יהיה שונה. כך או כך, צריך לזכור שאין מדובר בנוסחה מורכבת מדי. כל שצריך הוא להבין מהו סדר הגודל של המשתתפים באירוע, האם יש צורך בשולחנות נוספים להגשה, ואולי גם לדאוג לשולחן או שניים חלופיים, לכל צרה שלא תבוא. כך תוכלו להזמין בדיוק את השולחנות להם אתם זקוקים מבלי להיגרר להוצאה כספית מיותרת.

 

על הקרשים

חשוב לזכור שבית בסוף תקופת שיפוצים אינו ככל הבתים. גם הבית עצמו וגם דייריו סיימו זה עתה תקופה מטלטלת (על אף שהיא חיובית) ולכן יכול מאוד להיות שהבית אינו פנוי באופן מיטבי להכנסת אורחים. לכן גם אם במקרים רגילים אין לכם בעיה לשלוף כמה שולחנות וכיסאות מהמחסן בגינה, קיימת הסבירות שהרהיטים בדיוק מאופסנים אצל הדודה בקיבוץ, הקבלן ברח עם המפתח למחסן או כל תירוץ אחר. לכן, האפשרות להשתמש בהשכרת ציוד – שולחנות, כיסאות וכיוצא בזה – היא אופציה מושכת עד מאוד. מינימום התעסקות עם סידורים וחיפוש רהיטים, מקסימום תועלת לאורחים בחגיגה.

 

ציוד חגיגי לאירוע חגיגי

סיום שיפוצים הוא באמת אירוע חגיגי המשלב בתוכו אנחת רווחה קולקטיבית של כל בני הבית יחד עם רצון להתחדש ולהתרענן. לכן מתאים עד מאוד שגם הריהוט באירוע מסוג זה יסמל תחושות אלו. בהתאם לכך, מומלץ להשתמש בשירותיה של חברת השכרת ציוד ולדאוג לריהוט חגיגי וחדש שאינכם רואים כל יום. זה בהחלט הזמן להתפנק בשולחנות איכותיים ומעוצבים לעילא, יחד עם כיסאות נוחים ואסתטיים (ואולי אף גם ספות או פופים). זכרו שהשאלה אם להשכיר ציוד אינה רק שאלה של מלאי זמין, אלא גם האם יש רצון בחידוש ובשינוי אווירה.        

 

 

פינת ישיבה

נווטו במאמר לפי נושאים