אילו קלנועיות נחשבות לבטוחות ביותר

קלנועית הפכה בשנים האחרונות לכלי רכב פופולרי מאוד בישראל. השילוב של כלי רכב לכל דבר מצד אחד, עם הגודל הקומפקטי שמאפשר ניידות מקסימלית גם בתוך יישובים וקיבוצים, ונוחות הנסיעה והתפעול, הם ללא ספק הגורם המוביל לכך.

אם בעבר הקלנועית שימשה בעיקר אזורים מסחריים ומפעלים, או שחקני גולף עשירים, היום מדובר על פתרון ניידות מעולה גם לאנשים שמתקשים בהליכה מסיבה כלשהי, ואפילו כפתרון להליכה ארוכה, אבל כזו שעדיין לא מצדיקה נסיעה ברכב, כמו לקפוץ לסופר במושב או בקיבוץ.

 

במה צריך להתחשב כאשר רוכשים קלנועית?

לפני שניגשים לרכוש קלנועית, יש כמה דברים שחשוב לבדוק, כדי שהרכישה תהיה מוצלחת וכדי שתהיו מרוצים. השאלה הראשונה היא מהם הצרכים והדרישות מהקלנועית. האם אתם צריכים רכב לאדם אחד מבוגר שיסע בו מרחקים קצרים מדי פעם, או שאתם זקוקים לכלי רכב שיעבוד  קשה באחד הענפים החקלאיים של הקיבוץ? דבר שני שצריך לחשוב עליו, כמו לפני כל קנייה, הוא מה התקציב שעומד לרשותכם.

לאחר שיש לכם את שני הנתונים הבסיסיים הללו, אפשר להתחיל לחפש דגמים רלוונטיים. דבר שלישי שחשוב להקפיד עליו, למרות שרבים נוטים להזניח אותו, הוא נושא הבטיחות. הרבה אנשים מזלזלים בבטיחות של הקלנועית, מתוך מחשבה שזה בכל מקרה כלי רכב שנוסע לאט, אבל זו טעות רצינית.

קלנועית היא אמנם לא רכב שעולה על כביש 6, אך מדובר על כלי רכב לכל דבר, ולכן חשוב להסתכל גם על הפרמטר הזה. הכנו לכם רשימה קצרה עם כמה מדגמי הקלנועיות שנחשבים לבטוחים במיוחד. פרטים נוספים תוכלו למצוא בקישור הזה https://hatavor-motor.co.il.

ימאהה דרייב 2 חשמלי

באופן כללי מדובר על אחד הדגמים הנפוצים ביותר בקטגוריה שלו, והוא גם נמכר במחיר מעולה ומשתלם. קודם כל נספר לכם שהמנוע טוען את עצמו בזמן הבלימה, ומערכת הבלימה החדשנית כוללת כבל אחד, מה שמפחית את הסיכוי לבעיות ותקלות ומאריך את חיי המערכת. מלבד זאת, הקלנועית מגיעה עם צמיגים עמידים במיוחד שלכל אחד מהם יש בולם זעזועים נפרד ועצמאי, ומושבים אורתופדיים.

טמפו חשמלי

מדובר על אחד הדגמים החדישים והמפנקים שיש בקטגוריה, וככלי שנבנה לטובת נופש ותיירות יש לו מפרט מפנק מאוד. מבחינה בטיחותית יש לו שלדה חזקה במיוחד שמיוצרת מאלומיניום, ומערכת מעולה של בולמי זעזועים ששומרים על הנוסעים.

 

איזיגו פרידום חשמלי

מדובר על הקלנועית הכי פופולרית בישראל, ואין ספק שהיא עושה את העבודה בצורה מעולה. הקלנועית מגיעה עם צמיגים גדולים ואיכותיים שמותאמים גם לנסיעה בשטח, מה שהופך את הנסיעה לנעימה וחלקה יותר. יש לו גם מערכת תאורה חזקה מאוד מקדימה ומאחורה – מה שהופך אותו לבטוח גם בנסיעות בלילה.

 

סיכום

יותר ויותר אנשים נהנים מיתרונות הקלנועית בשנים האחרונות. אין ספק שמדובר על רכישה מעולה, אבל לא לשכוח להקפיד גם על הבטיחות!

נווטו במאמר לפי נושאים