אילו עסקים משתמשים בשירותי ביובית באופן קבוע

שירותי ביוב משמשים לפינוי שפכים, צילום צנרת, איבת ביוב או פתיחת סתימות.

מדי יום, עסקים ובתי אב משתמשים בשירותי ביובית בכל רחבי הארץ.

כל זמן שמים מציפים את המבנה, גם אם מדובר במים נקיים יש צורך בתגובה מהירה והרחקת המפגע, מכיוון שמים עומדים יכולים לפגוע גם ברכוש וגם בבריאות ויש לשאוב אותם במהרה.

 

קצת על ביובית

ביובית, זו בעצם משאית שיש עליה ציוד איתו ניתן להתמודד עם בעיות צנרת במערכות ביוב. בביובית מותקנים מצלמה וסיבים אופטיים כדי לצלם ולמפות את מערכת הצינורות ובכך לאתר את מקור הסתימה שאותה פותחים בעזרת צינור שמוציא מים בלחץ גבוה. בנוסף, ישנה משאבה שמיועדת לשאוב את המים והפסולת והיא מחוברת למיכל שאיבה.

 

שימושים של הביובית

ישנם שירותי ביובית שונים לשימושים שונים. בגדול, הביובית מטפלת בכל תקלה במערכת הביוב וגם ניתן לבצע איתה תחזוקה שוטפת למערכת. הביובית הסטנדרטית מיועדת לעסקים גדולים אך ישנן גם ביוביות ספציפיות לבתים קטנים, חניונים או פירי מעליות. לכל בעיה ניתן להתאים ביובית ייעודית ובנוסף ניתן גם לשאוב איתה שירותים כימיים, בורות שומן והצפות גדולות.

 

הבדלים במשקל

פרט לסוגי הביובית והשימושים ישנו גם הבדל במשקל בין הביביות השונות, כאשר הפשוטה ביותר שוקלת בערך 7 וחצי טון ואיתה משתמשים במערכות צינורת קטנות כדי לפתוח סתימות או לשטוף את הצינורות. מפעלים גדולים ובתי עסק גדולים משתשמים לרוב בביובית ששוקלת בין 12 ל-15 טון כדי לתת מענה הולם לכמות השפכים הגדולה שהם מייצרים. במקרי קיצון, משתמשים בביוביות גדולות במיוחד ששוקלות בין 26 ל-32 טון.

 

פינוי המים השאובים

אם תהיתם איפה חברות האינסטלציה מפנות את המים שהן שאבו בביובית אז תדעו שיש חוק ברור לטיפול במי שפכים ולכן המים חייבים להיות מפונים לאתרי מחזור ייעודיים להשלכת פסולת, כארש אותם מי שפכים מטוהרים וממחוזרים בענף התעשייה והחקלאות. חשוב שתזמינו שירותי ביובית דרך חברות מקצועיות שעובדות על פי חוק ומפנות את המים בהתאם שכן מדובר בזיהום סביבתי חמור אם שופכים את המים לא באתר המיועד.

 

שירותי ביובית קבועים

הרבה עסקים כמו מפעלים תעשייתים הם בעלי מערכת צינורות ביוב גדולה ומייצרים הרבה פסולת ונוזלים ולכן מקומות אלה משתמשים קבוע בשירותי ביובית כדי לבצע תחזוקה שוטפת לצינורות ולצלם כל הזמן את המערכת מבפנים כדי לאתר מבעוד מועד אזורים שעלולים להיסתם ובכך הם חוסכים את ההצפה הבאה. מומלץ לכל עסק גדול לבצע תחזוקה שוטפת למערכת הביוב באופן קבוע.

 

לסיכום

שירותי ביובית ניתנים על ידי הרבה חברות אינסטלציה 24 שעות ביממה כדי לתת מענה הולם לסתימות והצפות פתאומיות, כאשר ישנם שירותי ביובית שונים במשקלים שונים לצרכים שונים. בנוסף, ניתן לבצע באמצעותם תחזוקה שוטפת באופן קבוע לעסקים ומפעלים גדולים.

 

איש שרות

נווטו במאמר לפי נושאים