אילו מסמכים צריך להציג בעת שכפול מפתח לרכב?

מפתחות לרכב, למה חשוב לשמור כמה עותקים של המפתח מראש? כדי שלא תתקעו ביום גשום אחד מחוץ לרכב. אילו מסמכים תדרשו להציג כשתרצו לבוא לשכפל מפתח, המשיכו לקרוא.

 

כיצד עובד שכפול מפתח לרכב?

שכפול מפתחות לרכב מתבצע על ידי מנעולנים או אנשי מקצוע שיוצרים העתק של המפתח הקיים בעזרת שבלונה ויציקה. קיימים סוגים שונים של מפתחות שדורשים רמות שונות של מומחיות בהכנתם. לדוגמא מפתח שעובד על קודן ולא מפתח מכני ידרוש תכנות וקידוד, מפתח בעל חריטות מסויימות ידרוש מכשור מתאים ומפתחות חכמים שעובדים על עצם הימצאותם ברכב ידרשו כבר רמה אחרת לחלוטין של יצירה.

השכפול עצמו מתבצע בצורה פשוטה בחנות, בעל המקצוע לוקח את המפתחות ואומר לכם תוך כמה זמן לחזור לקחת את העותקים. מה שקורה בתוך החנות אחרי שהלכתם? קסם.

עבודת כפילות

אילו מסמכים תדרשו להציג לפני השכפול?

שכפול מפתחות לרכבים ולבתים היא פעולה שיכולה גם להתברר כלא טהורה, לדוגמא שכפול מפתחות לדירה של אדם בלי הסכמתו או ניסיון לגניבת רכב בעזרת עותק של מפתח קיים. כדי להגן עליכם המנעולן ידרוש מכם מסמכים שמוכיחים שאתם בעלי הרכב או הכנס לפני השכפול.

מסמכים כמו חוזה על דירה, או הוכחת בעלות רכב יספיקו ויבטיחו שהפעולה החשובה הזו לא מנוצלת לרעה. בקשת המסמכים היא דרך יעילה לברור בין מנעולנים אמינים ומקצועיים. בנוסף למסמכים שמוכיחים בעלות תדרשו להציג תעודה מזהה במעמד ההזמנה.

 

למה כדאי לשכפל מפתחות מראש?

הפעולה הבאה בסדר העדיפויות אחרי שכפול מפתח היא שחזור מפתח. במקרים בהם איבדתם את כל העותקים הקיימים תאלצו לשחזר את המפתח מאפס. התהליך מסובך ועלול אפילו לגרור החלפת צילינדר במנעול הרכב. בנוסף שחזור הוא יקר וארוך יותר משכפול.

לכן רצוי לשכפל מראש כמה עותקים של מפתח לרכב ובכך לחסוך מעצמכם את הטרחה בעתיד, במיוחד אם אתם אנשים מפוזרים שנוטים לאבד דברים. שכפול המפתחות הוא דרך טובה להבטיח היום את השקט של מחר- כי בשונה מדירה ברכב קצת יותר מסובך להחליף מנעול.

 

לסיכום-

שכפול מפתחות היא פעולה פשוטה שתוכלו לבצע בכל חנות מפתחות או אצל מנעולנים. השכפול עצמו הוא יצירת העתק של המפתח הקיים לרכב או לדירה והשירות הוא שירות זול ומהיר, תוך כמה שעות מהגעתכם לחנות תצאו עם העותקים למפתחות. רצוי לשכפל מראש מספר מפתחות לרכב כדי להמנע ממצב שבו תשארו בלי אף מפתח, ולהשאיר עותק או שניים אצל אנשים שאתם סומכים עליהם.

גם מפתחות לדירה רצוי לשכפל כדי להמנע מהחלפת מנעול אם תאבדו את המפתחות. כשתגיעו אל המנעולן תידרשו להציג מסמכים שמוכיחים את הבעלות שלכם על הרכב על מנת לוודא שאתם באמת הבעלים ושכפול המפתח לא נעשה למטרות רעות.

מפתחות לאוטו

נווטו במאמר לפי נושאים