איך קונים נדל"ן באופן חכם?

מחירי הדיור מאמירים בשנים האחרונות וכדי להגיע לעסקת נדל"ן רווחית חשוב להכיר את הנקודות החשובות בבחירת נכס נדל"ן. ולא משנה אם הנכס נרכש למטרת השקעה או למטרת מגורים. קבלו את הטיפים שלנו שיסייעו לכם לרכוש נדל"ן בצורה חכמה יותר. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

איך מחפשים נכס נדל"ן לרכישה?

אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס נדל"ן, יהיה עליכם לחפש נכס מתאים לצרכים שלכם. כדי למצוא נכס מתאים רבים פונים למתווכים השולטים בשוק. חשוב לדעת כי קיימים מתווכים רבים בשוק ולא כולם אמינים. כדי להגיע למתווך אמין ההמלצה היא לבדוק ולברר אצל חברים ובני משפחה. חפשו גם נדל"ן באינטרנט.

תוכלו למצוא מציאות כמו מכירת משרדים ורכישת נכסים שונים. לפני כל רכישה חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום הנדל"ן למניעת עוגמת נפש. בחיפוש נדל"ן באינטרנט תוכלו למצוא אתרים שונים ויעילים ההופכים את חיפוש הנכס המתאים להשקעה לקל ומהנה בלחיצת כפתור. 

 

מה חשוב לבדוק לפני רכישת נכס?

קיימות נקודות רבות שכדאי לבדוק לפני רכישת נכס. כאן ריכזנו עבורכם את הנקודות הקריטיות שחשוב לזכור בנושא.

 

מה מחיר הנכס ביחס לשוק

הרבה דירות נמכרות במחיר גבוה יותר משוויין. המפסיד העיקרי מכך הוא רוכש הנכס שלא מצליח לקבל משכנתא גדולה כמו שחשב בגלל ששמאי העריך את מחיר הדירה בהתאם לשוויה העדכני בשוק ולא בהתאם למחיר המפולפל שבעליה דורשים. כדי להימנע ממצב כזה חשוב לברר קודם לרכישה את מחירי הנכסים באזור. תוכלו להתעדכן במחירי הדיור ברחוב בו הנכס נמצא דרך אתר יד 2, מדלן וכדו'.

אין סיבה לשלם מחיר יקר יותר על דירה כל עוד וניתן למצוא דירה זהה במחיר נמוך יותר. חשוב לקחת בחשבון את מחיר הנכס הצפוי וכך במקרה בו מחיר הנכס זול ביחס למחירים בשוק, לבדוק אם קיימת תקלה או נזילה הפוגעת בערך הדירה. לפעמים כדאי להשקיע בדירה מוזנחת המצריכה שיפוץ וליהנות ממחיר דירה נמוך יותר מהמקובל. למרות זאת, לא כדאי להסתכן בכך ללא ייעוץ עם איש מקצוע מומחה בתחום.

 

מה ההיצע הקיים באזור

תמיד כדאי להעדיף השקעה בנכס במקום בו לא קיימים נכסים רבים להשכרה. מקום בו השוק מוצף ביחידות דיור להשכרה, יקשה על בעל הדירה למצוא שוכרים לכיסוי ההשקעה שלו בפן החודשי. אך אחד לא מעוניין לשכור דירה במחיר הפסד כדי שהיא לא תעמוד ריקה ותגיע לידי הזנחה… מסיבה זו חשוב לברר קודם לכן את מצב הנכסים באזור ומה גובה הביקוש הקיים ביחס להיצע. מאותה סיבה לא יהיה נכון להשקיע ברכישת נכס בפריפריה בערים בהם לא ניתן להשכיר דירה במחיר רווחי. 

 

מה מצב הנכס

לפני רכישת נכס חייבים לבדוק את המצב המשפטי של הנכס מבחינת חובות, הערות אזהרה ומבנים מסוכנים המיועדים להריסה.

לקנות נדל"ן בחוכמה

נווטו במאמר לפי נושאים