איך עדיף לבנות את המטבח – עם שיש או גרניט פורצלן

כאשר אנו בונים מטבח, עומדות בפנינו מספר שאלות. היכן למקם דברים, איזה צבע לבנות את המטבח, איך המטבח יראה, ואיזה שיש כדאי לנו להשתמש.

 

מה חשוב שיהיה בשיש שלנו

כאשר אנו בונים מטבח ועלינו לבחור שיש, אנו רוצים שהשיש שלנו יהיה עמיד למזג האוויר אם המטבח יהיה בחצר הבית, יהיה קל לניקוי, יתאים לעיצוב המטבח, ויהיה עמיד, כלומר לא ישבר או יישרט לנו בקלות רבה מידי. כיום אנו נתקלים בהרבה סוגי שיש, אך הבולטים ביותר הם שיש גרינט ושיש גרניט פורצלן.

 

בכדי להבין מה לבחור, ריכזנו כמה יתרונות של השניים

 

יתרונות של גרניט פורצלן

  • עמידה לנוזלים – גרניט הפורצלן עשויה בציפוי גלזורה. ציפוי זה יכול למנוע סיפוח של נוזלם. באופן שהוא מונע את הנוזלים אין מורך לצפות אותה באופן חיצוני והיא מונעת את החשש של ספיחת נוזלים.
  • חיקוי עיצובי – גרניט פורצלן היא אבן מלאכותית, לכן ישנה חופש גדול בתהליך יצורה. חופש זה מתבטא באפשרויות הרחבות לעיצובה. לרוב נעשה את השימוש בגרניט פורצלן כי לייצר מראה של אבנים יוקרתיות.
  • רמת שחיקה גבוהות – רמת השיקה שלה נמוכה ומעניקה לה את היכולת להתמודד עם שלל נזקים שעשויים להגרם באופן יום יומי. רמת השחיקות הגבוהה מגנה עליה מסדקים שעשויים להיווצר.

 

יתרונות של השיש

  • ערך אסתטי – ערך אסתטי של השיש הוא גבוה מאוד. יש לנו אלמנטים שלא ניתן לחקות באבנים מלאכותיות. סוגי השיש הם שונים ויכולים לתת תחושה של עומק.
  • עמידות – אבן השיש היא אבן טבעית והיא אבן נבחרת לאורך שנים בפרויקטים אדריכלים. האבן היא עמידה וקשיחה ואינה נפגמת בקלות כלל. היא חומר גלם איכותיֿ. אך אינו איתן כמו אבנים מלאכותיות.
  • צבע – לשיש יש שלל צבעים. צבעים שונים של השיש מאפשרים חופש בחירה גדול מאוד ומאפשר התאמה אסתטית מרבית.

במידה ואתם עדייו מתלבטים בין שיש אן גרניט פורצלן למטבח נשמח לעזור לכם להחליט. אנו מפעל מקצועי, משווק מורשה של שיש קיסר עם וותק של 65 שנה. המפעל שלנו הינו מפעל מקצועי. האחריות שלנו היא אחריות כפולה, גם אחריות יצרן וגם של תעשיות שיש כדר.

תוכלו להינות מייעוץ מקצועי, חומר איכותי, והובלה והרכבה חינם. בואו לבקר אותנו במפעל שלנו בראשון לציון.

 

לסיכום – ההבדלים העיקריים בין השניים

השיש הינה אבן יפה יותר, אך עם זאת גרניט הפורצלן היא אבן מעשית יותר. כמו כן מחירה הוא נמוך יותר, כך שהיא נפוצה יותר. דבר זה גורם ליותר בעלי מקצוע להכיר לעומק את העבודה איתה. עם זאת, חשוב לזכור שאבן השיש שימשה אנשים רבים לאורך שנים בעיצוב ביתם. שיקול הבחירה העיקרי בין השניים יעשו תחת שיקול עיצובי אל מול שיקול פונקציונאלי. לרוב אנשים רבים יבחרו גרניט פורצלן מאשר שיש טבעי, מכיוון שאנשים מחפשים חומר גלם שילווה אותם לאורך שנים ובעל עמידות גבוהה יותר.

שיש

נווטו במאמר לפי נושאים