איך ניתן לטפל בסתימות שורשים בביוב

מדובר במצב שקורה לעיתים במבנים ישנים (אבל לא רק).

השורשים בעצם סותמים את הדרך של הביוב וגורמים לנזקים חריפים במבנה.

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם יודעים בדיוק על מה אנחנו מדברים, על המטרד הנוראי שנקרא "סתימות שורשים בביוב".

אם זה המצב, כנראה שאתם כבר יודעים שמדובר במצב שקשה מאוד לטפל בו ולקטול אותו.

אבל אל ייאוש, יש אפשרות לטפל בתקלה הנוראית שעשויה להדיר שינה מעיניכם.

בשורות הבאות אנו נציין בפניכם את כל הפרטים בנושא ואת האפשרויות לטפל בתופעה.

 

  1. טיפול בסתימות שורשים בביוב

אם אתם אמיצים וריח רע של ביוב לא מפריע לכם, אתם יכולים לטפל באופן עצמאי בסתימות השורשים בביוב שלכם באמצעות חומר אקולוגי שנקרא ROOTEX. אם אי פעם עבדתם עם סודה קאוסטית, בטח תשמחו לדעת שמדובר בחומר זהה לו מבחינת התוצאה (אבל לא מבחינת הרכיבים, שכן, כפי שציינו, מדובר בחומר טבעי). לחומר זה יש 2 תפקידים:

  • קטילת השורשים
  • מסייע במניעה של גדילת שורשים חדשים

כך שברגע שאתם בוחרים להשתמש בחומר זה, אתם בעצם לא רק קוטעים את השורשים, אתם מונעים צמיחה חוזרת והתעסקות נשנית של המצב. הרי אם השורשים הללו יחזרו ויגדלו שוב, הם יחדרו אל צנרת הביוב והתופעה תחזור על עצמה שוב ושוב.

 

  1. לקרוא לבעל מקצוע

אם ניסיתם לטפל בתקלה לבד וגיליתם שהיא חזרה על עצמה, אל ייאוש, יש לנו פתרון נוסף עבורכם. אם לא ניסיתם לטפל בתקלה בעצמכם, זה בסדר גמור. אתם לא חייבים לעבוד קשה (ומדובר בעבודה לא פשוטה שדורשת הרבה אומץ ותתרנות). אם אתם מעדיפים שלא לבצע את ההליך באופן עצמאי, אתם יכולים לקרוא לבעל מקצוע שמטפל בסתימות שורשים בביוב. בעל המקצוע יבצע עבורכם את הטיפול בקטילת השורשים ויוודא שהמצב לא יחזור על עצמו בשנית. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהעניין לא יחזור, אתם צריכים לבחור באופן מידי בבעל מקצוע לא לחשוב כלל פעמיים.

 

למה חשוב לטפל בתקלה באמצעות בעל מקצוע?

אם מסיבה כלשהי אתם או מישהו מדיירי הבניין לא מטפלים בעניין באופן מידי, אז חשוב מאוד שתזמינו בעל מקצוע לטיפול בתקלה ואל תחכו יותר מידי. גם אם יש אי הסכמות בין הדיירים לגבי התשלום, עדיף לכם לשלם כעת יותר ולהתקזז עמם בהמשך. שכן,  יש לא מעט מקומות בארץ שבעלי הבתים זנחו בהם את הטיפול בתופעה ובסופו של דבר, הקירות של הבתים הסמוכים התעוותו בעקבות פעילות שורשית תת קרקעית שלא טופלה בזמן. אנו מזמינים אתכם ללכת ברגל באזור מרכז תל אביב (מדובר באזור שמועד לפורענות בכל הנוגע לשורשים שיוצאים מהביוב) ולראות את התוצאות שבאות לידי ביטוי בעקבות התופעה. אם אתם סובלים מהתופעה, כדאי ליצור קשר בהקדם האפשרי עם בעל מקצוע כדי שלא תגיעו למצב שכזה.

 

איש שרות

נווטו במאמר לפי נושאים