איך להתקין פרקט בבית והאם עדיף להזמין איש מקצוע

פרקט זו הדרך המעולה והפרקטית ביותר לשדרג את הבית ולהוסיף ניחוח כפרי ואווירה קסומה ברחבי החלל. הפרט הינו חיפוי עשוי עץ שניתן להתקין במקום הבלטות בבית או עליהן. בעבר הפרקט היה מזוהה עם בתי פאר אך היום מתמיד רצפת עץ נגישה לכולם.

האם ניתן לעשות זאת בעצמך?

אכן ניתן להתקין את הפרקט באופן עצמאי ללא כל עזרה מבעל מקצוע, מה שגם היום יש אין ספור מדריכים באינטרנט שיכולים להראות ולהסביר בדיוק כיצד לבצע את העבודה. עם זאת נחדד ונאמר שאם זו הפעם הראשונה שלכם או שהניסיון שלכם לוקה בחסר חשוב לקחת בחשבון שהתוצאה אולי לא תצא בדיוק כפי שחשבתם שתצא. התקנת פרקט בחללי הבית דורשת דיוק גבוהה והכרה של החומרים איתם נדרש לעבוד.

מה חשוב לוודא לפני שבוחרים איש מקצוע?

זה לא סוד ששיפוץ הבית יכול ליצור הרבה לחץ ומתחים על אחת כמה וכמה שהמוניטין של בעלי המקצוע לא זוהר במיוחד. לכן אם כבר החלטתם שאתם מוכנים למשימה ישנם כמה דברים חשובים שעליכם לוודא לפני שאתם קושרים עצמכם עם בעל מקצוע לשיפוץ או שיפצור הבית.

מחיר

כישראלים אנחנו תמיד נעדיף לשלם פחות, אך כשמדובר בהתקנת פרקט המחיר כולל עבודה וחומרים. עדיף להשקיע כמה שקלים יותר ולהבטיח חומרי גלם איכותיים. המחיר משתנה בין סוג העץ, צבע העץ וכמות העץ שאתם צריכים לפי מטרים.

 

ניסיון

כשאתם בוחרים איש מקצוע אתם רוצים לוודא שהוא אכן ותיק בתחום ומכיר את עולם הפרקט כמו את כף ידו. התקנה נכונה של הפרקט תחסוך לכם בטווח הארוך עוגמת נפש ואי שביעות רצון לכן מאוד חשוב שבעל המקצוע שתבחרו יהיה בעל ניסיון רב בתחום.

המלצות

אל תתביישו לבקש המלצות, בעל מקצוע עם רקורד של מספר לקוחות עבר מרוצים ישמח להציג בפניכם את תיק העבודות שלו בקרב לקוחות אחרים. ניתן גם להתייעץ עם חברים או מכרים אשר שכרו שירות בל בעל מקצוע בעבר האם הם ממליצים על אותו מתקין. במידה וכן אז למה?, לרוב לחברים אין אינטרס למכור לכם ולכן ישמחו לסייע.

 

אחראיות

שדרוג הבית עם פרקט הוא לא עסק זול לכן יש לוודא את מספר שנות האחריות אשר מציע בעל המקצוע על העבודה שלו ועל החומרים אשר סיפק לכם. יש לשאוף לקבל מס׳ שנות אחריות הרבה ביותר אך כמובן שהנושא תלוי בעל מקצוע וחברת עץ.

סיכום

לפני ההתקנה חשוב לקחת בחשבון כי פרקט עץ בבית דורש תחזוק גבוהה על מנת שיישאר איכותי ויפה לאורך שנים. לכן יש לשכור את שירותיו של מתקין פרקט מקצועי. חשוב לבדוק כי בעל העסק נייד וזמין להגיע אל מקום מגורכם ולכן חשוב לבצע חיפוש ממוקד כמו למשל: פרקטים בירושלים על מנת למקסם את התהליך.

פרקט

נווטו במאמר לפי נושאים