איך להתקין משאבת חום לבריכה?

האקלים החורפי בחורף הישראלי מקשה על השהייה בבריכה שעלולה לקרר אותנו. על מנת לחמם את הבריכה ולהנות משחייה נעימה וחמימה, אנו ממליצים לכם להתקין משאבת חום בבריכה. משאבת חום הינה אמצעי חימום יעיל, איכותי וחסכוני שמתאים לחימום בריכות מסוגים שונים לרבות: בריכות שחייה, ג'קוזי, בריכות טיפוליות ומקוואות. בעזרת משאבת החום תשדרגו את חווית השהייה בבריכה ותהנו משחייה גם בימי החורף הקפואים.

 

שלבי ההתקנה של משאבת חום לבריכה

ראשית, מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה ומבין בתחום. התייעצו עם בעל המקצוע בנוגע למדידות הבריכה, לבחירת המשאבה ולצורת ההתקנה. התקנת משאבת חום לבריכה באופן עצמאי ללא סיוע של אדם מבין בתחום עלולה להביא לעוגמת נפש, תקלות רבות, ובזבוז כסף רב.

לאחר מכן, עליכם לבצע מדידות מקיפות של הבריכה. יש למדוד את נפח, שטח הפנים, עומק, רוחב ואורך הבריכה. מידות הבריכה יסייעו לכם בבחירת המשאבה המתאימה ובצורת התקנתה. בנוסף, עליכם להחליט על הטמפרטורה הרצויה עבור הבריכה. אם אתם מעוניינים בטמפרטורה גבוהה בצורה משמעותית מהטמפרטורה החיצונית, עליכם לבחור משאבה איכותית ויעילה יותר.

לאחר שאספתם את כל הנתונים והבנתם את הצרכים שלכם, עליכם לבחור את משאבת החום המתאימה ביותר עבור הבריכה שלכם. כאשר אתם בוחרים משאבת חום עליכם להתייחס למספר תנאים חשובים לרבות: מידות הבריכה, מיקום הבריכה בארץ, שיטת סחרור ופילטור המים והציפיות שלכם מהחימום.

לבסוף, עליכם להיעזר בבעל מקצוע מנוסה שיתקין את משאבת החום בצורה בטיחותית, מקצועית ויעילה. חשוב לבחור בבעל מקצוע מומחה בתחום שיסתדר עם ההתקנה ועם מורכבותה ויצליח להתקין את המשאבה בצורה נכונה.

 

מהם היתרונות של משאבת חום לבריכה?

משאבת חום הינה אמצעי חימום לבריכה המבצע שתי פעולות מרכזיות:

  • זרימת מים: המשאבות מנצלות את הנטייה הטבעית של המים לזרום ממקום גבוה למקום נמוך ומכוונות אותם.
  • חימום: משאבת החימום מבוססת על ספיחת החום שקיים באוויר שבעזרתו היא מחממת את המים במדחס מיוחד.

למשאבת החום יתרונות רבים. ראשית, משאבת חום הינה אמצעי חימום חסכוני בחשמל. צריכת החשמל של משאבת החום חסכונית מאוד לעומת אמצעי חימום אחרים. בנוסף, המשאבה מספקת חמימות נעימה שתאפשר לכם לשחות במים גם בימי חורף קרים. כמו כן, בעזרת משאבת החום אנו מקבלים כמה פעולות חשובות: חימום, ניקוי, סינון ושאיבת המים.

 

הקפדה על בטיחות

כאשר מקימים משאבת חימום בבריכה יש להקפיד על בטיחות מרבית ולוודא שאין סכנה להכניס את משאבת החום לבריכה. בשל השימוש בשילוב של מים וחשמל, חשוב מאוד לוודא שהמכונה מיוצרת בצורה איכותית ובטיחותית. מכונה לא איכותית עלולה לסכן את השוהים בבריכה ולגרום לתקלות ולעוגמת נפש גדולה. לפיכך, טרם ההתקנה עליכם להתייעץ עם בעל מקצוע שייעץ לכם ויוודא שהמשאבה בטוחה ומתאימה לשימוש.

בריכה

נווטו במאמר לפי נושאים