איך לבחור את הפרקט המושלם לשיפוץ הבית?

רצפת פרקט היא רצפה מעץ או מחומרים דמויי עץ שמונחת על תשתית קיימת.

בשנים האחרונות, רצפת הפרקט הפכה לפתרון פופולרי בקרב משפצי בתים רבים.

לרצפת הפרקט יתרונות רבים לרבות: מחיר זול, הוספת מראה ביתי וחמים לבית, הרכבה קלה, ניקוי פשוט ועוד.

ישנה חשיבות רבה לבחירה נכונה של פרקט לבית.

כאשר בוחרים רצפת פרקט, יש לוודא שהיא מתאימה לעיצוב של הבית, לתקציב ולצרכים המשפחתיים והאישיים שלכם.

 

אם אתם מעוניינים ברצפת פרקט לבית, אנו ממליצים לכם לבחור בצורה מחושבת ולהקפיד על השלבים הבאים:

קביעת תקציב

ראשית, עליכם לבחור תקציב המתאים לצרכים האישיים והמשפחתיים שלכם. המחיר של ריצוף דירה בפרקט תלוי במשתנים רבים לרבות: סוג הפרקט וגודל שטח הריצוף. ודאו שאתם בוחרים בפרקט שמתאים לתקציב וליכולות שלכם. במידה ומתעורר צורך, ניתן למצוא סוגי פרקטים מסוימים במחירים נמוכים או לבחור לרצף רק מספר חדרים מסוימים.

 

בחירת סוג הפרקט

כאשר בוחרים רצפת פרקט, הדבר הראשון שיש להחליט עליו הוא סוג הפרקט הרצוי. כיום, קיימים בשוק מספר סוגים מרכזיים של רצפות פרקט לרבות: פרקט למינציה, פרקט טיק, פרקט פולימרי, פרקט רב שכבתי ופרקט טבעי.

פרקט למינציה הוא פרקט זול ונפוץ מאוד. פרקט למינציה נוצר באופן תעשייתי בלבד ולכן המחירים שלו זולים במיוחד ונעים בין 60 ל-150 שקלים לכל מטר רבוע. מלבד מחירו הזול לפרקט זה יתרונות רבים כגון: מראה אותנטי שמדמה עץ, התקנה מהירה, עמידות, מגע נעים ותחזוקה פשוטה. הפרקט מומלץ לאנשים שמעוניינים בפרקט זול ועמיד ולאו דווקא מחפשים פרקט מקורי מעץ אמיתי.

פרקט מעץ הוא חיבור של מספר לוחות מעץ טבעי אמיתי. פרקט מעץ מייצר מראה יוקרתי אותנטי ואיכותי והופך את הבית למקום חמים ונעים. למרות יתרונותיו הרבים הכוללים: מגע נעים, דריכה שקטה ושיוף פשוט, לפרקט זה חסרונות רבים. מחיר הפרקט עלול לעלות פי 3 מפרקטים מסוגים אחרים, התחזוקה שלו מסובכת ויקרה יותר וההתקנה שלו יותר מסובכת. מומלץ לאנשים ללא מגבלה תקציבית שמוכנים להשקיע מאמץ וכסף בתחזוקה של הפרקט.

כיום קיימים עוד סוגים רבים של רצפות פרקט בשוק. פרקט טיק ופרקט פולימרי הם שתי דוגמאות לפרטים יקרים שמתאימים לחדרי אמבטיה ושלא יהרסו גם לאחר מגע עם מים. פרקט רב שכבתי הוא פרקט שעשוי ממספר שכבות, כאשר השכבה העליונה היא מעץ מלא שיוצר מראה אותנטי ומיוחד.

 

בחירת מתקין פרקטים

לאחר שקבעתם תקציב ובחרתם את סוג הפרקט המתאים לצרכים שלכם, עליכם לבחור אדם שיתקין את הפרקט. מומלץ לבצע בחירה זו בחוכמה ולבחור אדם אמין ומקצועי.

מעוניינים בפרקט מושלם שיהפוך את הבית שלכם מפשוט למושלם? לא יודעים כיצד להזמין פרקט במהירות בעזרת האינטרנט? אנו ממליצים לכם להיכנס ל- https://iroko.pomo.co.il ולהנות מפרקט שישדרג לכם את הבית.

 

חדר מעוצב

נווטו במאמר לפי נושאים