איך לבחור אינסטלטור מקצועי  – 3 כללים חשובים

אנחנו שומעים לא פעם על מקרים שבהם אנשים הזמינו אינסטלטור וגילו שבמקום לטפל בבעיה, הוא רק גרם להחמרתה.

זו תופעה ידועה שקורית כשמזמינים אינסטלטור מבלי לבדוק שמדובר באדם מקצועי.

כדי שתוכלו להימנע מתופעה זו, החלטנו לכתוב עבורכם מדריך ולהסביר לכם איך לבחור אינסטלטור מקצועי.

בשורות הבאות תגלו את כל הפרטים בנושא.

 

רגע, מאיפה הבאנו את כל המידע בנושא?

לפני שנתחיל ונציין בפניכם את 3 הכללים החשובים לבחירת אינסטלטור מקצועי, חשוב לנו לציין בפניכם שריכזנו את המידע שיצוין בפניכם בשורות הבאות מתוך סקר כללי שערכנו. יצרנו קשר עם 10 אנשים שנעזרו בשירותיו של אינסטלטור מקצועי ושאלנו אותם מה הם יכולים לספר לנו? איך הם פעלו כדי לבחור את האינסטלטור המקצועי ביותר? כתבנו את כל התשובות שלהם וריכזנו אותם ל-3 כללים חשובים. רוצים לדעת מהם? הנה הם:

 

כלל מספר 1 – מחפשים המלצות

תהיו חכמים ואל תבחרו מיד בבעל מקצוע שהניח לכם פלייר בתיבת הדואר או על דלת הבית. אתם הרי לא יודעים במי מדובר. לפני שאתם בוחרים באינסטלטור, אתם צריכים לבדוק שיש עליו המלצות. האנשים שהשתתפו בסקר שלנו ציינו שהם מצאו אינסטלטור באשקלון – אלוף האינסטלציה שהיו מרוצים ממנו. לדבריהם, הם פנו לקבלת המלצות מהאנשים הבאים:

  • חברים
  • קרובי משפחה
  • שכנים
  • קולגות

הם פשוט שאלו אותם אם נעזרו לאחרונה בשירותיו של אינסטלטור ורק לאחר שקיבלו כמה המלצות על אלוף האינסטלציה, הם יצרו אתו קשר.

 

כלל מספר 2 – בודקים פרטים ברחבי הרשת

אתם צריכים להיות מחמירים בכל הנוגע לחיפוש אחר אינסטלטור. המלצות מחברים, קרובי משפחה וכו' זה נחמד, אבל זה לא מספיק. אתם צריכים לקחת את השם של האינסטלטור המומלץ ולערוך חיפוש באינטרנט. כך תוכלו לראות מהן ההמלצות שנכתבו עליו ומהו הדירוג שהוא קיבל בגוגל. אפשר גם לפרסם פוסט ברשת החברתית ולשמוע מה לאנשים יש לומר על אותו בעל המקצוע. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון ושהאינסטלציה שלכם בידיים טובות.

 

כלל מספר 3 – מתקשרים לשיחת ייעוץ

אתם חייבים להתקשר אל האינסטלטור הנבחר ולשוחח אתו לפני שאתם מתאמים הגעה. במהלך השיחה תוכלו לשמוע איך הוא מדבר, האם הוא נשמע לכם מקצועי, עד כמה הוא קשוב לכם ומבקש לשמוע פרטים אודות התקלה שלכם. רק לאחר שתשמעו את קולו, תוכלו להחליט האם הוא נשמע לכם מתאים או לא. שמענו מהמשתתפים בסקר שהם פסלו כמה אנשי מקצוע בגלל שמשהו בקול שלהם לא היה נשמע להם מתאים.

 

לסיום

כעת אתם יודעים איך לבחור אינסטלטור מקצועי, כך שנותר לכם רק ליישם את 3 הכללים הללו שיאפשרו לכם להית בטוחים שמגיע אליכם בעל מקצוע מקצועי ואמין. לנו רק נשאר לאחל לכם שיהיה המון בהצלחה בהמשך! להתראות במדריך הבא.

טכנאי

 

נווטו במאמר לפי נושאים