איך בוחרים שער חשמלי?

המילה האחרונה בתחום אבטחת החנייה, בבית פרטי או בבניין משותף, היא התקנת שערים חשמליים, הידועים ביעילותם, אמינותם, ובחוזקם. התקנת שער חשמלי הנה פשוטה יחסית ואפשרית בכל מקום. כאשר מדברים על שערים חשמליים לחניה הביתית מדברים על מספר סוגים שונים. מעוניינים בהתקנת שער חשמלי לחניה? קראו את המאמר הבא.

סוגים שונים של שערים חשמליים

  • מחסום זרוע הוא הצורה המוכרת ביותר של שער חשמלי. מדובר במחסום עם זרוע העולה ויורדת, כאשר השער נפתח ונסגר באמצעות שלט מיוחד. מחסום זרוע מונע את כניסתם של רכבים זרים לתוך מתחם חנייה פרטי, והוא נחשב לנפוץ ביותר.
  • מחסום אישי הנו מחסום המתקפל לתוך הקרקע ומתרומם ממנה לאחר יציאתו של הרכב מהחנייה. הוא מתאים לשימוש בחניה לרכב אחד וגם לשמירת חניה פרטית בחניון משותף.
  • שער מלא נגרר דורש מקוםגדול, שכן נפח המקום שהוא דורש כפול מאורכו. התקנתו מתאימה למקומות בהם הקרקע ישרה ואין צורך בכניסה מקבילה להולכי רגל.
  • שערי כנף נחשבים למבוקשים ביותר בקרב בעלי הבתים הפרטיים. רובם עשויים אלומיניום ומאפשרים סגירה הרמטית של החצר או הכניסה לחניה. קיימים שערים עם כנף אחת ושערים דו כנפיים, הנפתחים בשני הצדדים במקביל.

איך בוחרים שער חשמלי?

סוגים נוספים של שערים חשמליים

קיימים סוגים נוספים של שערים חשמליים. השער המתרומם מותקן בדרך כלל כאשר אין מקום להתקנתם של שערים אחרים שהזכרנו קודם. השער המתרומם מצוי בשימוש בעיקר בחניונים תת קרקעיים, ואינו מתאים כאשר יש צורך בתדירות פתיחה גבוהה. סוג נוסף של שער הוא השער המלא הקונזולי, הנחשב לאחד מהשערים החשמליים הבטוחים ביותר בנמצא, מכיוון שסגירתו הרמטית והנסיעה דרכו חייבת להיות במישור.

 

כיצד נבחר שער חשמלי לחנייה

בחירה של שער חשמלי לחנייה אינה פשוטה, למרות שעל פניו ההחלטה נראית קלה. מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום השערים בטרם קבלת ההחלטה ולפני רכישת השער, על מנת לוודא כי השער אכן עונה באופן מלא על צרכיכם. אין ספק כי התקנה של שער חשמלי עדיפה על פני שערים אחרים בשל נוחות האחזקה והתפעול. הקפידו על רכישה של שלט ייעודי לפתיחה וסגירת השער לשם שמירה על בטיחות מקסימלית.

 

לסיכום

במציאות של היום כמעט לכל אדם יש מכונית הפרטית (וברוב המקרים אף יותר ממכונית אחת למשק בית). אחזקה של מכונית פרטית מהווה יתרון גדול בשוק העבודה יחד עם נוחות ואיכות חיים גבוהה. עם זאת חשוב לזכור כי מכונית הנה רכוש יקר ערך, ובכדי לשמור ולהגן עליה מפני פורצים יש להציב אמצעי הגנה ייעודיים.

הצבה של שער חשמלי מגנה את המכונית ומורידה בצורה משמעותית את רמת הסיכון לפריצה או גניבה. לפיכך ברור כי שער חשמלי בפרט, והצבת שער ומחסום בכלל, מהווים פתרון הרתעה יעיל בכל מתחם חניה שהוא.

שער חשמלי

נווטו במאמר לפי נושאים