איך בוחרים מדביר מקצועי

כולנו מכירים את הרגע הזה בו אנחנו מבינים שאין מנוס, ה-K300 לא מסוגל להיפטר מכל המזיקים אצלנו בבית וכמה שלא נהיה מרוכזים בטיפול במזיקים לא נוכל לעמוד בכמות ובקצב ההתרבות של המזיקים בבית. ברגע הזה אנחנו מבינים שאנחנו חייבים להזמין מדביר מקצועי שיציל אותנו מההתעסקות הבלתי פוסקת בטיפול במזיקים. אז איך בוחרים מדביר מקצועי? ומה צריך לבדוק? הכנו לכם מדריך מסודר.

 

מה הופך מדביר למדביר טוב?

את השאלה הזאת בטח כבר שאלתם את עצמכם לפני שהקלקתם על הכתבה, הרי זה לא מאוד פשוט להחליט האם המדביר הוא מדביר טוב כשמדובר בתחום שאיננו מכירים טוב במיוחד. אז כשאנחנו מסתכלים על מדבירים ומנסים לבחור את האחד שיתאים לנו נצטרך לבדוק כמה דברים חשובים:

 

תעודת אחריות –

כשמדובר במדביר טוב, תמצאו שהוא צמיד יתחייב אליכם לתקופת זמן מסוימת שלאחריה לא יהיו מזיקים בביתכם. עבודתו של מדביר טוב לא תחזיק רק לחודש הראשון לאחר הטיפול ותתרכז גם במניעה ארוכת טווח של בעיית המזיקים ומדביר טוב תמיד יתחייב אליכם לכמה חודשים קדימה כדי שתוכלו להיות שקטים ורגועים שיש מי שיעזור לכם אם חלילה המזיקים יחזרו לביתכם.

 

הכרת המזיקים –

כאשר מדובר במזיקים "רגילים" כמו נמלים או מקקים לרוב המדבירים יהיה ניסיון רחב בהדברה, אך אם מדובר במזיקים "מיוחדים" כמו טרמיטים או פשפשים נצטרך להתאים את המדביר שלנו למזיקים. בשיחה הראשונית עם בעל המקצוע שאלו אותו, האם יצא לו להדביר את המזיק הספציפי שלכם ובמידה שהתשובה היא כן, בקשו ממנו המלצות מלקוחות שהדביר אצלם את המדביר הספציפי אותו אתם צריכים להדביר.

 

שימוש בחומרים נכונים –

רוב האנשים יהפכו ל"יס מנים" בהגעת המדביר ויגידו כן לכל מה שיגיד מתוך התסכול הגדול הקשור במחייה עם מזיקים. חשוב מאוד שנשאל את המדביר באיזה חומרים הוא משתמש להדברה והאם הם מאושרים כחומרי הדברה כדי למנוע מקרים לא נעימים בהם החומרים שישתמש בהם יזיקו גם לכם, ולא רק למזיקים.

 

המלצות המלצות המלצות! –

אין יותר חשוב מהמלצות, במיוחד כשמדובר בהדברה. בקשו מהמדביר כמה שיותר המלצות כתובות מלקוחות עבר ושימו לב שההמלצות מציינות שהטיפול עבד לאורך זמן ולא רק באופן רגעי. אם המצב מתאפשר, נסו לדבר עם לקוחות העבר של המדביר ולוודא מולם שההדברה עבדה באופן אפקטיבי לאורך זמן.

 

הבחירה שלנו – אבי הדברות

אל תדאגו, לא נשלח אתכם לחפש בהיצע האינסופי של האינטרנט לבדכם אחר מדביר מקצועי, כי כבר מצאנו אחד ותאמינו לנו שאתם חייבים להכיר אותו. אחרי שיטוט קצרצר באתר של אבי הדברות ניתן לראות כמה מקצועית וורסטילית ההדברה של אבי הדברות. ראשית, אבי מסוגל להדביר את כל סוגי המזיקים  מתוך ניסיון של שנים, החל ממקקים וטרמיטים ועד חולדות ועכברים.

אבי עובד עם חומרי הדברה ברמה הגבוהה ביותר, החל מהדברה ירוקה ועד הדברה ביולוגית שישמרו עליכם ועל בני הבית מוגנים ובריאים. לאבי אינספור המלצות בכל התחומים והוא אף פעם לא יפחד לפרוס את ההמלצות בפניכם, וזה מה שהופך אותו למדביר טוב באמת.

מדביר מקצועי

נווטו במאמר לפי נושאים