איזה שיש הכי מתאים למטבח שלך

שיש במטבח הוא מאד חשוב ומשנה את כל עניין הנוחות והעיצוב ולכן אם תדעו מראש איך אתם עובדים במטבח ביום יום ותבחרו שיש בהתאם, החיים שלכם יהיו קלים יותר.

למשל, מטבח שמבשלים בו הרבה מצריך שיש חזק שיהיה עמיד בפני סירים חמים וגם עם רמה נמוכה של ספיגות כדי לדחות שמן או תבלינים ולמנוע מהם להיבלע בשיש.

 

שיש לבן

ניתן לרכוש שיש לבן ברמות חוזקה שונות וגם עם ספיגות נמוכה או גבוהה, כאשר מדובר בעניין עיצוב ומראה בלבד וטעם אישי. מטבח שמעוצב בסגנון המודרני ובעל ארונות בצבעים בהירים יהיה בדרך כלל עם שיש לבן שיכול להשתלב טוב עם דלתות מזכוכית ועץ בהיר ובכך להוות השלמה לחלל המטבח במראה האלגנטי. ניתן להתרשם בסוגי השיש הלבן ושיש בכלל באתר שיש למטבחים בחולון.

 

שיש למטבח בסגנון כפרי

מטבח המעוצב בסגנון זה, הוא עם צבעים בהירים ותאורה טבעית ולכך יתאים גם שיש לבן שעליו תשתקף התאורה, אך ניתן גם להתאים שיש בגוונים בהירים שיתאים לצבע העץ ולגוונים הטבעיים שמאפיינים מטבח זה, המעוצב מעץ מלא של קורות דקות עם גילופים עגולים. אפשר גם לעשות קונטרסט עם שיש יותר כהה למי שאוהב לצאת מחוץ לקופסא.

 

שיש גרניט פורצלן

זהו השיש האולטימטיבי, מכיוון שהגרניט עמיד גם משריטות וחום, גם עם רמה נמוכה של ספיגות ולכן נוזלים אינם נספגים בו וגם בעל מגוון גדול מאד של דגמים, החל מהכי בהיר ועד הכי כהה וכל מה שבאמצע. גרניט מתאים לכל סוג של מטבח כאשר מדובר בחומר איכותי, יפה, עמיד עם הרבה סגנונות וגם ניתן לייבא באופן אישי את הסגנון הספציפי אותו תרצו להתאים בצורה מדוייקת לעיצוב המטבח שלכם.

 

מחירים

כמו שמגוון דגמי השיש הוא גדול, כך גם טווח המחירים וצריך לקחת בחשבון את עניין התקציב שניגשים לבחור שיש. טווח המחירים נע בין 250 שקלים למטר אחד עבוד שיש פשוט וזול ויכול להגיע גם לעשרת אלפים שקלים למטר אחד בדגמים היותר יקרים ולפעמים אפילו יותר. בנוסף, הרבה קבלנים מציעים מחיר זול לשיש אבל אחר כך גובים על התקנת השיש והדבקתו לכן יש לוודא מראש מה המחיר כולל למטר אחד של שיש. מומלץ מאד להחליט מראש כמה אתם מוכנים לשלם עבור השיש שלכם מסך כל התקציב שיש לכם לכל המטבח ולהגיע מוכנים למשא ומתן עם קבלן השיש.

 

לסיכום

בבחירת שיש מתאים למטבח כדאי להתחשב בצרכים שלכם: כמה ואיך אתם משתמשים במטבח, האם אתם מבשלים הרבה או מארחים הרבה ומה אתם מתכננים להניח על השיש. בנוסף, צריך להתחשב בעיצוב של המטבח אשר יקבע את צבע השיש כך שיתאים לקו הכללי. כמובן, צריך גם להתחשב במחיר  ובתקציב שיש לכם עבור השיש.

שיש

 

נווטו במאמר לפי נושאים