איזה כיף להגיע למקום עבודה בבוקר עם ריח של ניקיון ושהסביבה נקייה ומסודרת, שהשירותים נקיים והתחושה הכללית נעימה ומרגיעה. ישנם המון מחקרים שמעידים על כך שאנשים עובדים טוב יותר ויעיל יותר כאשר הסביבה שלהם מסודרת ונקייה. ככה יש לנו הרבה פחות הסחות דעת ומחשבות שמטרידות אותנו. אז מה כולל ניקיון משרדים? מה כדאי לבדוק כשפונים לחברת ניקיון? מה העלויות? הכל תוכלו למצוא ממש כאן למטה
ניקיון משרדים – ספרו לנו עוד
אז על מה אנחנו מדברים כשאנחנו כותבים "ניקיון משרדים" הניקיון אמור לכלול ניקיון שוטף של המשרד: ניגוב שולחנות, ריקון פחים, שאיבה של השטיח או שטיפה\ טאטוא של הריצפה, ניקיון שירותים וניקוי של עמדת המטבחון. ניקיונות גדולים כמו חלונות, מקרר, דלתות ומשקופים ועוד יתבצעו אחת לכמה שבועות בהתאם למצב. חברת ניקיון מומלצת לניקוי משרדים.
תדירות ניקיון המשרד:
כל כמה זמן מומלץ שיגיעו לנקות את המשרד? שאלת התדירות שנשאלת אותנו הרבה קשורה להמון נתונים שמשתנים ממשרד למשרד וכמובן מלקוח ללקוח. אבל בגדול, ניתן לומר שמשרדים קטנים יחסית (בין 60 ל70 מ"ר) ניתן לנקות בסביבות הפעמיים בשבוע. לעומת זאת משרדים גדולים יותר (עד 150 מ"ר) צריכים ניקיון יומיומי. משרדים מעל 150 מ"ר יצטרכו תחזוקה שוטפת של המקום לאורך כל שעות היום, כדי שיהיה לכל העובדים סביבה נעימה ונקייה לאורך יום העבודה שלהם.
אילו גורמים משפיעים על התדירות חוץ מגודל?
עוד גורם שישפיע על תדירות חברת הניקיון היא כמות העובדים שמגיעה בכל יום. בעקבות משבר הקורונה הרבה דברים השתנו בהתנהלות המשרד הרגיל שאנחנו מכירים. אנשים החלו לעבוד חלק מהזמן מהבית ולכן גם משרדים גדולים לא מלאים באדם כל הזמן. לכן ישנם משרדים גדולים שיהיה אפשר לנקותם באותה התדירות כמו משרד קטן.
מי בוחר את התדירות, הלקוח או חברת הניקיון?
אז התשובה בנויה מ2 חלקים. בתחילת כל תהליך עבודה עם חברת ניקיון ישנו שלב ראשוני של ניסוי וטעיה, מתחילים לעבוד, רואים איך המשרד נראה בפעם הבאה, ועושים את השיקולים רוב הפעמים ביחד. בסופו של דבר מגיעים לנוסחה שמתאימה לשני הצדדים. בכל מקרה שתדעו שחברת ניקיון בעלת ניסיון רב תוכל להגיע למשרד שלכם ולתת לכם הצעת מחיר תוך זיהוי התנאים, הצרכים ורף הניקיון שלכם.
שעות עבודה לניקיון במשרד
אז אם נניח בצד את המשרדים הענקיים ומלאי האנשים שדורשים תיחזוק שוטף של הניקיון בחלל, משרדים רבים מעדיפים שיגיעו אליהם לנקות אחרי שעות העבודה. כלומר בימי שישי או בשעות הערב אחרי שכולם כבר סיימו לעבוד והלכו הביתה. כך אנשי הניקיון יכולים לעשות את העבודה שלהם בשקט, בצורה יסודית יותר, ומבלי להרגיש שהוא מפריע למישהו לעבוד או קוטע את רצף העבודה במשרד.
משרד נקי – עובדים שמחים
מקווים שהעשרנו את הידע שלכם ועזרנו לכם במציאת חברת ניקיון מועילה וטובה.