ניסור גג בטון

מחפשים ניסור גג בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ניסור גג בטון עשוי להישמע לחלק מהאנשים כמו פעולה מורכבת ומסובכת במיוחד והאמת היא שהדבר אינו רחוק מן המציאות. אבל מי צריך בכלל ניסור גג בטון? איך בדיוק מבצעים פרויקט כזה? איך בוחרים חברה מתאימה לביצוע המשימה המורכבת? הכל במאמר שלפניכם.

מי צריך ניסור גג בטון?

ניסור גג בטון, או ניסור תקרת בטון – מדובר בשתי פעולות שיש לבצע במקרים מאוד מסוימים: 

  • לצורך יצירת תקרה גבוהה על ידי פתיחת התקרה בין שני חללים נפרדים
  • יצירת פתח לעליית גג
  • הרחבה, או בנייה של מחסן
  • התקנת מעלית פנימית

אלה כמה דוגמאות לשינויים במבנה שדורשים ניסור גג בטון.

מי צריך ניסור גג בטון?

 

ניסור גג בטון – איך עושים את זה?

ניסור משטחי בטון, נעשה ככלל באמצעות מסור יהלום – מדובר במשפחה של מסורים מיוחדים, שהלהבים שלהם מכוסים ברסיסים זעירים של יהלום, המאפשרים לחדור ולחתוך דרך הבטון, שהוא חומר קשה ועמיד במיוחד.

גם לצורך ניסור תקרת בטון, מסור יהלום הוא הכלי המתאים ביותר. הוא מאפשר לאנשי המקצוע לבצע חיתוכים מדויקים, יעילים ומהירים ולספק תוצאות ברמת גימור גבוהה.

ניסור גג בטון - איך עושים את זה?

 

איך מתכוננים לקראת ניסור תקרת בטון?

כדי להימנע מגרימת נזקים חסרי תקנה למבנה, או אפילו חלילה פגיעה בגוף ובנפש, כדי להקפיד על עבודה וביצוע ברמה גבוהה ואיכותית, יש לבצע מספר פעולות מקדימות לפני תחילת העבודה:

  • תכנון מדויק של מיקום הניסור, בעזרת מהנדס בניין, שיסייע להבטיח כי מקום הניסור לא עלול לפגוע במבנה, או בתשתיות חשובות.
  • יש לבחור את השיטה המתאימה ביותר לסוג התקרה/גג, עובי, צורה וסוג החיתוך הדרוש.
  • יש לחשב את גודל הדיסק הדרוש לחיתוך גג בטון, כדי להבטיח ניסור אחיד ובטיחותי.
  • יש לספק תמיכה מספקת לתקרה, כדי למנוע קריסה שלה לתוך המבנה
  • יש לתכנן את אופן הנפילה של החלקים המנוסרים וכיצד לפנות אותם בתום העבודה.
  • יש לחשב מראש את המשקל הצפוי לשברי הבטון המנוסרים, כדי להזמין מנוף מתאים לפינוי שלהם.

 

 

כמה עולה ניסור גג בטון?

עבודת ניסור גג בטון דורשת מיומנות ומקצוענות ברמה גבוהה, בגלל הסיכונים הבטיחותיים והסיכונים למבנה, הקיימים בכל ביצוע עבודה מסוג זה. לכן חשוב, כשאתם בודקים הצעות מחיר, לקחת בערבון מוגבל בעלי מקצוע שמבקשים מחיר נמוך מהמקובל, מפני שייתכן שמדובר באנשים שאינם מוסמכים, או מנוסים מספיק לביצוע העבודה.

תג המחיר לביצוע ניסור גג בטון נקבע על פי מספר פרמטרים:

  • סוג המסורים וכלי העבודה הדרושים לביצוע עניסור
  • גודל השטח המנוסר
  • עובי הבטון אותו יש לנסר
  • מורכבות העבודה – אם קשה להגיע עם כלי עבודה למקום, אם הגג אינו ישר, אם יש תשתיות מורכבות בתוך הגג, שעלולות לדרוש ביצוע עבודות נוספות לפני תחילת הניסור – העבודה עלולה להתייקר בהתאם.

מחירים אפשריים לניסור גג בטון, או ניסור תקרת בטון, עשויים לנוע בטווח שבין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים, בהתאם לגודל העבודה והמורכבות שלה ומצוינים לרוב לפי מטר, כאשר המחיר יהיה קרוב ל-200 שקלים לכל מטר.

כמה עולה ניסור גג בטון?

 

כך תבחרו חברה מתאימה לצורך ניסור גג בטון

כדי לוודא שהקבלן שבחרתם לביצוע העבודה מתאים ויכול לבצע אותה, בין אם אתם זקוקים לשירותיו לצורך שיפוץ פרטי, מסחרי, ציבורי, או תעשייתי, חשוב שתתייחסו למספר פרמטרים חשובים, כדי להבטיח שעבודת הניסור תיעשה במקצועיות המרבית:

  • כלי עבודה – בדקו שיש בידיו כל כלי העבודה הדרושים, כולל מספר סוגים של מסורי יהלום, כדי לוודא שיהיה לו המסור המתאים במדיוק לביצוע עבודת הניסור הספציפית שאתם זקוקים לה.
  • ידע – ידע מתבסס לרוב על ניסיון, אך במקרה של עבודה כה מקצועית ומורכבת, דרושה גם הכשרה מתאימה, אותה תוכלו לבדוק אם תבקשו מסמכי רישוי מהקבלן. לגבי מיד הניסיון הדרוש – תוכלו לבקש מהקבלן "יק עבודות", או פירוט של סוגי עבודות ניסור הבטון שהוא כבר ביצע בעבר, כך תוכלו לבדוק אם התנסה בעבודות של ניסור גג בטון, או תקרת בטון בתנאי שטח משתנים, מה שהקנה לו מיומנות וידע מעשי.
  • אנשי מקצוע מתאימים – ניסיון ומיומנות הם חיוניים במקרה של ניסור תקרת בטון, או גג בטון ולכן חשוב לוודא שאנשי המקצוע המגיעים אליכם לביצוע העבודה הם מנוסים ונחשבים לבעלי מקצוע מוערכים וטובים.
  • הקפדה על כללי בטיחות בעבודה – ניסור משטחי בטון עשוי להיות מסוכן ולגרום לפגיעה חסרת תקנה במבנה, ברכוש, גבוף ואפילו בנפש. בדקו עם הקבלן מהם כללי הבטיחות שהוא מקפיד לעבוד לפיהם ודרשו ממנו ליישם אותם במלואם בפרויקט שלכם.
  • בדקו אם הקבלן יכול להתחייב על מועד לסיום ביצוע העבודה ואם הוא מוכן להכניס סעיף לחוזה, שבו הוא מתחייב לתשלום קנס על עיכובים ניכרים בזמן העבודה.
  • בדקו את הצעת המחיר בהשוואה לאחרות – קבלן יקר, יעניק לכם כנראה גם שירות טוב יותר, לעומת קבלן זול באופן מיוחד, שפעמים רבות עלול להיות חסר ניסיון, או לא מקצועי מספיק.
  • בדקו שהצעת המחיר כוללת גם פינוי שאריות הבטון והלכלוך שנוצר בעת ביצוע העבודה.

כך תבחרו חברה מתאימה לצורך ניסור גג בטון

 

לסיכום

ניסור תקרת בטון, או ניסור גג בטון, דורש רמה גבוהה של מיומנות, ידע וכלים, מפני שמדובר בעבודה רגישה, עם פוטנציאל לסיכונים שונים. לכן חשוב יותר מכל דבר אחר, שתוכלו לבחור את בעלי המקצוע המתאימים לביצוע העבודה. כך תוכלו לקבל עבודה בטיחותית, איכותית וברמת גימור גבוהה.

ניסור גג בטון החל מ- 1000 ₪
ניסור בטון במרפסת החל מ-500 ₪
ניסור בטון בפרויקט שיפוץ דירה החל מ-300 ₪

 

כל תהליך ניסור גג בטון נמשך לפרק זמן שונה בהתאם לאופי התהליך כגון כמות הניסור הדרושה, שיטת הניסור ועוד.

אנו מספקים את שירותי ניסור גג בטון במגוון מוקדים ברחבי הארץ, ועל כן המיקום אינו אמור להוות בעיה כלל.

ניסור גג בטון יכול להתבצע במגוון דרכים אשר משתנות בהתאם לגורמים רבים, כאשר הדרכים העיקריות הן באמצעות מסור דיסק או מקדח בטון.

כן. ההתפתחות הרבה שחלה בתחום ניסור הבטון מאפשרת לנו לבצע את עבודות ניסור הבטון על כל סוג בטון שהוא, ובעבור כל צורך שהוא.

נווטו במאמר לפי נושאים