ניסור גדר בטון

מחפשים ניסור גדר בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

שיטות ניסור הבטון למחניהן, לוקחות חלק גדול מתהליכי השיפוץ והבנייה בזמן האחרון. ריבוי השימוש בטכניקת ניסור הבטון נובע מסיבות שונות אשר מקנות לעבודה מראה טוב ויעילות רבה. כך, גם ניסור גדר בטון, הוא תהליך אשר מתבצע ביסודיות ואיכותיות. אם גם אתם זקוקים לניסור גדר בטון הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא שירותי ניסור בטון מכל סוג שהוא לרבות ניסור גדר בטון. כל זאת ועוד מתבצע ביעילות תוך שמירה על תוצרים איכותיים ואסתטיים.

 

מהו תהליך ניסור בטון?

תהליך ניסור בטון, כשמו כן הוא, הינו תהליך אשר במהלכו מתבצע חיתוך של בטון באמצעות מסורים שונים (לדוגמא: כבל יהלום), בהתאם לצורך ולמאפייני הבטון השונים. אם כן, תהליכי ניסור בטון נועדו על מנת לבצע שינויים בבטון בדרכים אסתטיות ומדויקות הרבה יותר.

מהו תהליך ניסור בטון

 

מתי נזדקק לניסור גדר בטון?

הצורך בתהליך ניסור בטון גדר יכול להתעורר בכמה מקרים עיקריים.

  1. המקרה הראשון – הוא כאשר אנו מעוניינים לבצע שינוי בגובה גדר הבטון. שינוי זה מתחיל מהנמכת הגדר בכמה סנטימטרים, ויכול להגיע עד להנמכת הגדר לגמרי, כלומר להסיר אותה לחלוטין.
  2. המקרה השני – העיקרי שבגינו נזדקק לניסור גדר בטון, הוא כאשר אנו מעוניינים לבצע שינוי במטרתה של הגדר. לרוב, צורך זה בא לידי ביטוי ברצון להוסיף חלון או דלת לגדר מכל סיבה שהיא.

 

איך מתבצע תהליך ניסור גדר בטון?

תהליך ניסור גדר, בדומה לרוב תהליכי ניסור הבטון, מורכב משלושה שלבים עיקריים אשר מהווים תהליך איכותי, יעיל ובטוח.

איך מתבצע תהליך ניסור גדר בטון

 

שלב ראשון – תכנון

השלב הראשון בתהליך ניסור גדר בטון הוא שלב התכנון. בכדי שהעבודה תתבצע בצורה מסודרת ומבוקרת, יש צורך בתכנון אופי ומהלך העבודה וכן שלביה השונים. תכנון זה מושפע בעיקרו מהצורך לנסר את גדר הבטון.

 

שלב שני – ביצוע

השלב השני בתהליך, והשלב הפשוט אך העיקרי ביותר, הוא שלב ביצוע ניסור הבטון עצמו. בשלב זה, מבצעים הפועלים את ניסור גדר הבטון בהתאם לתכנון ולצורך הנוכחי.

 

שלב שלישי – ניקיון וסדר

השלב השלישי והאחרון הוא דלב הניקיון. מאחר שתהליך ניסור בטון מותיר אחריו לכלוך רב, יש צורך בניקוי הלכלוך לרבות שאריות הבטון שנוצרו מתהליך הניסור. זאת מאחר ששאריות אלו נחשבות לפסולת בניין ועל כן יש להשליכן למיכלי אשפה מיוחדים אשר מיועדים לכך.

 

 

כמה עולה ניסור גדר בטון?

מחיר ניסור גדר בטון משתנה מתהליך ניסור אחד למשנהו בהתאם לגורמים שונים כגון כמות הבטון שיש לנסר, טכניקת ניסור הבטון הבאה לידי שימוש ועוד. כמו כן, מחיר השירות נקבע בהתאם לבעל המקצוע עצמו ולמחירון העבודה האישי שלו, אשר נקבע בהתאם לשיקולים מקצועיים אישיים. עם זאת, ניתן לנקוב מחיר התחלתי ממוצע העומד על כ – 190 ש"ח. מחיר זה הינו מחיר התחלתי אשר עלול להשתנות בהתאם לגורמים שהוצגו לעיל אשר גורמים לכך שלכל תהליך ניסור גדר מחיר שונה.

כמה עולה ניסור גדר בטון

 

מחירון ניסור גדר בטון כללי

ניסור גדר בטון החל מ – 190₪‏
ניסור גג בטון החל מ – 180₪‏
ניסור רצפת בטון החל מ – 200₪‏

משך הזמן שלוקח לניסור בטון משתנה מתהליך אחד למשנהו בהתאם לצורך בניסור הבטון. על כן, ככל שיש צורך לנסר פחות בטון, כך גם הזמן הדרוש לכך יקטן.

ניסור בטון הוא שיטת עבודה אסתטית ויעילה מאוד בעבודה עם הבטון. כמו כן התוצאות המתקבלות בתהליך זה מדויקות ואיכותיות מאוד.

עבודות ניסור בטון גוררות איתן באופן תמידי לכלוך שנוצר כתוצאה מהסרת חלקי הבטון. בדיוק לשם כך נועד שלב הניקיון, אשר כל חברת ניסור בטון איכותית כוללת אותו בשירותיה.

לא. מאחר שתהליך ניסור בטון דורש עבודה עם כלי ניסור כבדים ועוצמתיים, יש לדעת כיצד לעבוד איתם בכדי למנוע תאונות עבודה, וכן בכדי להפיק את המירב מניסור הבטון.

נווטו במאמר לפי נושאים