ניסור בטון כלונסאות

מחפשים ניסור בטון כלונסאות? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

בניית בית חדש מצריך עבודה הן על תשתית הביב אך גם על החלק החיצוני. בחירת צבע, ריהוט ובניית כל התשתית החיצונית של הבית הנראית לעיני הדיירים. כחלק מבניית תשתיות למבנה יש צורך בביצוע ניסור בטון כלונסאות. ההליך כולל קידוח או ניסור לצורך הנחת הכלונסאות באדמה. אלו ישמשו מאוחר יותר בתור התשתית היציבה והאיכותית של הבית שנבנה.

אם אתם צריכים ליצור תשתית יציבה לבית שלכם היא חייבת לכלול ניסור בטון כלונסאות. אנחנו נשמח לבצע עבורכם את השירות הרלוונטי, בכל סוגי המבנים ועבודות הבטון. ניסור בטון הוא המומחיות שלנו!

 

ניסור בטון כלונסאות

כחלק מיצירת תשתית יציבה לבית תחילה יש לקדוח באדמה חורים ולהתקין כלונסאות בטון. הליך ניסור בטון כלונסאות הוא חלק חשוב בבניית מבנה ועל כן לא תוכלו לדלג עליו או להימנע ממנו. כדי להבין לעומק מה עושים מנסרי בטון כלונסאות כדאי קודם להבין מה בכלל אומרים שני חלקי הביטוי הזה.

ניסור בטון כלונסאות

 

ניסור בטון

החלק הראשון הוא ניסור בטון. רוב הבניינים המשותפים הסטנדרטיים בנויים בטון ועל כן שינויים, בניית ושיפוץ הבניין המשותף בראשית דרכו, כוללים הליכי ניסור בטון, ניסור בטון כלונסאות, ניסור קיר בטון ועבודות נוספות. ניסור הבטון נעשה על ידי בעלי מקצוע ועל ידי מכשירים מיוחדים. לא ניתן להסתפק בפחות מהליך ניסור בטון מקצועי מכיוון שהבטון מאוד עבה ומאוד חזק.

ניסור בטון

 

כלונסאות

כלונסאות, או ביחיד כלונס, הוא מעין עמוד תווך למבנה. העמודים יוצרים תשתית יציבה למבנה כך שניתן לבנות עליו את שאר תשתיות וחלקי הבית. לרוב כלונסאות יהיו מורכבים מבטון ועל כן, על מנת להתקין ולייצר אותם יש לבצע ניסור בטון כלונסאות. אתם ודאי מכירים את הכלונסאות כעמודים גדולים באתרי בנייה בתחילת דרכם.

 

 

ניסור בטון כלונסאות בעת בניית מבנה

לאחר שהבנו מה הוא ניסור בטון וגם הכרנו את המושג כלונסאות, תוכלו ודאי לשער מה הוא הליך ניסור בטון כלונסאות. אך בעצם הדבר מעט מסובך יותר. על מנת להתקין כלונסאות בטון ההליך מעט מסובך יותר מהליך ניסור בטון רגיל, לדוגמא ניסור קיר בטון או ניסור תקרת בטון.

ניסור בטון כלונסאות בעת בניית מבנה

 

שלבי התקנת כלונסאות

  1. קידוח באדמה – יצרת מקום להתקנת הכלונסאות, קידוח על ידי מכונות גדולות ליצירת החור המתאים והמדויק.
  2. התקנת ברזלים – הם יהיו התשתית לבטון בהמשך, מדובר במוטות ברזל חזקות אשר מותקנות בצורת העמוד העתידי.
  3. יציקת בטון – הכנסת בטון אשר לאחר שיתקשה על הברזל, ייוצרו עמודי בטון יציבים שיהוו את התשתית לשאר הבניין שלנו. גם הבטון מוכנס על ידי מכשירי בטון מיוחדים.

 

כמה עולה ניסור בטון כלונסאות?

מחיר ניסור בטון כלונסאות מורכב מעלות כל הליך בנפרד. כך שלבסוף לשירות ניסור בטון כלונסאות יהיה מחיר כתלות בכל מה שבוצע על ידי בעל המקצוע. המחיר כולל גם ניסור קורות הבטון לצורה המתאימה כדי ליצור את הכלונסאות הרצויים. נוסף על כך, באם יהיה צורך בקידוח בבטון על מנת להתקין את הברזלים או הכלונסאות עצמם, העלות עלה בהתאם לעובי ולרדיוס הקידוח שיש לבצע באדמה או בבטון.

 

מחירון ניסור בטון כלונסאות כללי

שירות מחיר
ניסור בטון כלונסאות החל מ-400 ₪
קידוח בטון החל מ-400 ₪
ניסור קורת בטון החל מ-500 ₪

 

שירותי ניסור בטון כלונסאות ניתן למצוא במקומות רבים, כאשר העיקרי ביניהם הוא האינטרנט. זאת, בעזרת חיפוש פשוט אחר "ניסור בטון כלונסאות".

משך הזמן הדרוש לעבודה זו נקבע בהתאם לרמת המורכבות בביצוע העבודה וכן בהתאם לכמות הדרושה.

מכשירי ניסור בטון כלונסאות הם למעשה כלי ניסור יהלום. זאת מאחר שהכלונסאות מהוות מעין בטון מזויין, ועל כן יש צורך בשיטת עבודה עוצמתית, יעילה ובטוחה.

בכל תהליך ניסור בטון ישנה רמת סיכון כזו או אחרת. עם זאת, במקרה זה אכן מדובר על רמת סיכון מעט גבוהה יותר, אך עדיין, בעזרת בעל מקצוע איכותי ומנוסה, אין כל סיבה לדאגה.

נווטו במאמר לפי נושאים