ניסור בטון הפוך

מחפשים ניסור בטון הפוך? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ניסור בטון הפוך נשמע מעט מוזר ברושם ראשוני, אך לאחר הבנה והיכרות קצרה עם המושג הזה, אנו מבינים כי אין כלל מקום לבלבול או לחוסר הבנה משום סיבה שהיא. אם כן, תהליך ניסור בטון הפוך אינו שונה בהרבה מכל שאר תהליכי ניסור הבטון הקיימים, והשוני העיקרי, אם לא היחיד, הוא באופן הביצוע של תהליך ניסור בטון זה. ובכן, כעת עולה בכל זאת השאלה, מה זה אומר הפוך? והתשובה לכך פשוטה למדי.

אם גם אתם זקוקים לתהליך של ניסור בטון הפוך מכל סיבה שהיא, בין אם שיפוץ או הרחבת גג, הרחבת חדר או כל סיבה אחרת, הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים שירותי ניסור בטון הפוך, אשר מתבצעים בדיוק מירבי ובבטיחות מירבית. כמו כן, את כלל השירותים שלנו תקבלו מאנשי המקצוע המנוסים והאיכותיים ביותר שיש.

 

זקוקים לשירות של ניסור בטון הפוך מכל סיבה שהיא? חייגו אלינו עוד היום

 

מהו תהליך של ניסור בטון הפוך

כפי שניתן להבין משמו, תהליך ניסור בטון הפוך הינו תהליך של ניסור בטון אשר מתבצע הפוך. אך מה הכוונה כאשר אומרים "הפוך". אם כן, כפי שניתן לנחש, תהליך ניסור בטון הפוך מתבצע כאשר הניסור בעזרת דיסק המסור או הקידוח של הבטון, מתבצעים כלפי מעלה, כלומר המיקום של המסור או המקדח יהיו מתחת לבטון המיועד לחיתוך.

ברוב המוחלט של המקרים תהליך זה יתבצע על התקרה, כאשר בעל המקצוע המבצע את הניסור נמצא מתחת לתקרה. תהליך זה יכול לבוא לידי שימוש במספר מקרים בהם זו הדרך היעילה והפשוטה ביותר להשגת המטרה שלשמה נועד תהליך הניסור.

מהו תהליך של ניסור בטון הפוך
מהו תהליך של ניסור בטון הפוך

 

מתי נזדקק לתהליך ניסור בטון הפוך

השימוש בתהליך ניסור בטון הפוך יכול לבוא לידי ביטוי בשני מקרים עיקריים, כאשר המשותף לשניהם, היא העובדה כי מיקומו של המסור או המקדח ימוקמו מתחת לבטון המיועד לניסור.

  1. כאשר הניסור צריך להיעשות על התקרה, ואין אפשרות לבצע ניסור משטח הפנים העליון של התקרה. מקרים אלו כוללים מקרים בהם יש צורך לפתוח חלון בתקרה בטון וכיו"ב, ואין אפשרות לבצע את הניסור מהגג או מהקומה מעל.
  2. כאשר החיתוך של הבטון המצוי בקירות או ברצפה מהווה קושי משמעותי ביחס ניסור הפוך. מקרים אלו כוללים מקרים בהם קיימת אפשרות של בחירה היכן לנסר (במקרים בהם צריך להעביר צינורות מים לדוגמא), והבטון המרכיב את הרצפה או התקרה מכיל מתכות שמסבכות את תהליך הניסור שלהם. במקרים כאלו נאלץ לבצע ניסור הפוך בתקרה.

 

ניסור בטון הפוך
ניסור בטון הפוך

 

כיצד מתבצע תהליך ניסור בטון הפוך

אופן ביצועו של תהליך ניסור בטון הפוך אינו שונה כמעט כלל מכל תהליך ניסור בטון רגיל אחר. אם כך, תהליך של ניסור בטון הפוך מורכב משלושה שלבים עיקריים, אשר משתנים בתוכנם בין צורך אחד לאחר, אך זהים במטרתם.

כיצד מתבצע תהליך ניסור בטון הפוך
כיצד מתבצע תהליך ניסור בטון הפוך

 

תכנון תהליך הקידוח או הניסור

השלב הראשון בתהליך הוא שלב התכנון. שלב זה מהווה בסיס לכל תהליך הניסור עצמו, ובמהלכו נאסף מידע שונה אודות גורמים שונים כגון הצורך הנתון בניסור, סוג הבטון, היכן ממוקם הבטון ומה תפקידו במבנה וכו'. כל זאת ועוד יוצרים קרקע יציבה לביצוע תהליך איכותי ובטיחותי.

 

ביצוע הניסור

השלב השני, לאחר התכנון, הוא של הניסור עצמו. שלב זה מתחיל במיקום כלי העבודה על הבטון המיועד לניסור, וכמובן שמיקום זה יהיה מתחת לבטון כיאה לתהליך של ניסור בטון הפוך. לאחר מכן, מתחיל תהליך הניסור עצמו שבסופו יתקבל הפתח או החיתוך הרצויים.

 

ניקיון

השלב השלישי והאחרון הוא שלב פינוי פסולת התהליך. מאחר והשאריות המתקבלות לאחר תהליך זה נחשבות כפסולת בנייה, יש לפנות אותן באופן מבוקר למכולות האשפה המיועדות לכך.

 

כמה עולה ניסור בטון הפוך?

לכל תהליך ניסור בטון הפוך מחיר מותאם ושונה בהתאם לגורמים המאופיינים לו. כך למשל, מחיר ניסור בטון הפוך המיועד לניסור של תקרה שלמה יעלה יותר מאשר תהליך ניסור בטון הפוך אשר מטרתו היא ליצור תעלת צרה להתקנת ונטה או ארובה.

כמו כן, גורם נוסף אשר משפיע על תהליך ניסור הבטון ההפוך הוא בעל המקצוע אשר מבצע אותו. זאת מכיוון שכל בעל מקצוע מספק את שירותיו בעבור מחירים שונים בהתחשב בשיקולים הפרטיים שלו.

כמה עולה ניסור בטון הפוך?
כמה עולה ניסור בטון הפוך?

 

מחירון ניסור בטון הפוך כללי

ניסור בטון הפוך החל מ – ₪‏180
ניסור גג בטון החל מ – 300₪‏
ניסור בטון כבל יהלום החל מ – 200₪‏

 

עבודת ניסור בטון הפוך, מהווה דרך עבודה נוחה, אשר העבודה עם כלי העבודה המשולבים בה נוחה לתפעול גם היא, ומתבצעת עם רעש ולכלוך מינימליים.

לרוב לא. מאחר ששיטת ניסור בטון הפוך מתבצעת לרוב עבור ניסור  קטנים יחסית, אין צורך בשילוב מים למניעת חיכוך, שכן הוא זעום במקרים אלו.

תלוי בכמות העבודה הדרושה. לעיתים עבודה זו יכולה לקחת שעות בודדות בלבד, אך לעיתים מספר רב של שעות.

ניסור בטון הפוך הוא למעשה דרך מסוימת של ניסור בטון, אשר מתבצעת בכיוון הפוך (ממוקם מעל הראש). זאת אם כן, בשונה מניסור בטון בסדר גודל גדול, אשר מתבצע בזווית יותר נוחה.

מחירון ניסור בטון הפוך כללי
מחירון ניסור בטון הפוך כללי
נווטו במאמר לפי נושאים