קידוח בורות בטון

מחפשים קידוח בורות בטון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

כולנו ודאי נתקלנו לפחות פעם אחת במהלך החיים בבור ניקוז המצויה במקום כלשהו, בין אם באדמה באמצע הרחוב, בין אם באמבטיה ובין אם בכל מקום אחר. אך, תהיתם לעצמכם פעם איך נוצר בור ניקוז? או ליתר דיוק, איך יש בור באדמה? אם כן, התשובה לכך היא קידוח בורות בטון, וההסבר לכך מעט יותר מפורט. זקוקים לבורות ניקוז בבטון בבית, בחצר או בכל מקום אחר? הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא קידוחי בורות בטון, עבור כל צורך שהוא ובכל גודל שהוא. כל זאת, מסופק לכם על ידי העובדים המקצועיים והמנוסים שלנו, שיבטיחו לכם תהליך יעיל, איכותי ואסתטי.

 

מהו תהליך של קידוח בורות בטון?

תהליך קידוח בורות בטון הוא תהליך אשר נועד ליצירת בורות בבטון. אמנם זה נשמע לא מובן, אך המטרה של תהליך עבודה זה, היא פשוטו כמשמעו, ליצור בורות ביציקות בטון, בעיקר עבור תעלות ניקוז. תהליך זה נחשב לתהליך שכיח, וכן אינו נחשב תהליך מורכב במיוחד. זאת כמובן, במקרים השגרתיים ולא החריגים.

מהו תהליך של קידוח בורות בטון?

 

מה חשוב לדעת על קידוח בורות בטון?

בדומה לכל תהליך עבודה אחר, ישנם דברים שוודאי נרצה לדעת גם בנוגע לתהליך קידוח בורות בטון. אם כן, לפניכם כמה מהמאפיינים העיקריים של תהליך קידוחי בורות בטון.

 

אופן ביצוע הקידוח

קידוח בורות בטון מורכב בעיקרו משני שלבים עיקריים במיוחד. השלב הראשון נועד ליצור תכנית עבודה שתהפוך את העבודה ליעילה, איכותית ובטוחה יותר, והשלב השני הוא ביצוע תכנית העבודה, קרי קידוח בור הבטון עצמו. כמו כן, את תהליך קידוחי בורות בטון, נהוג לבצע בעזרת מקדחי בטון המיועדים לרצפת בטון, גדולים כקטנים בהתאם לצורך הנתון.

אופן ביצוע הקידוח

 

איך להתכונן לקידוח בורות בטון

הדברים העיקריים שחשוב לדאוג להם, בין אם על ידי הלקוח ובין אם על ידי חברת הקידוח, הם מקור חשמל, מקור מים, ושטח עבודה נקי מגורמים אשר עלולים להסב נזק או להינזק בעצמם.

 

ממה חשוב להיזהר

מאחר שתהליך קידוח בטון מתבצע בעזרת כלי עבודה עוצמתיים וכן מערב חשמל ומים, יש להיזהר מסכנת פגיעה מכלי העבודה עצמם, וכן סכנת התחשמלות או קצר בשל החשמל והמים המעורבים.

 

 

קידוח בורות בטון – אלו הם השימושים

לתהליך קידוח בורות בטון ישנם מספר שימושים, כאשר חלקם עיקריים וחלקם נפוצים. אם כן, לפניכם מספר השימושים של תהליכי קידוחי בורות בטון.

  1. השימוש העיקרי ביותר של קידוח בורות בטון הוא עבור יצירת תעלות בורות ספיגה. תעלות אלו נועדו בדרך כלל לספוג נוזלים שונים, לרבות מים בתוך האדמה, בכדי למנוע הצפות.
  2. שימוש נוסף הוא עבור יצירת בורות ניקוז למי גשמים.
  3. שימוש נוסף אך פחות נפוץ, הוא קידוח בורות בטון עבור יצירת פתחי ניקוז למים עבור צנרות מים וביוב.

 

כמה עולה קידוח בורות בטון?

מחיר קידוח בורות בטון משתנה ממקרה למקרה בהתאם לגורמים שונים. כמות קידוח הדרושה, קוטר המקדחים הדרושים, רמת מורכבות ביצוע קידוח בורות הבטון; כל אלו ועוד גורמים לכך שלכל תהליך קידוח בורות בטון מחיר שונה. אם כן, על אף כל זאת, ניתן לומר כי המחיר ההתחלתי של תהליכי קידוח בורות בטון עומד על כ – 200 ש"ח.

 

מחירון קידוח בורות בטון כללי

קידוח בורות בטון החל מ – 200₪‏
קידוח בטון לקמין החל מ – 450₪‏
קידוח בטון למייבש כביסה החל מ – 450₪‏

לכל תהליך קידוח בטון דרוש זמן שונה בכדי לבצע את העבודה. זאת בשל נתונים אשר משתנים מתהליך אחד למשנהו בהתאם לצורך הנוכחי.

לא. קידוח בטון דורש ידע וניסיון. חוסר באלו עלול להוביל להשלכות הרסניות ולפגיעה בבטון, ואף בבטיחות המבנה כולו.

עבור כל צורך שהוא, ניתן לבקש הצעת מחיר מחברת הקידוח. זאת מבוססת על נתונים אודות הצורך הספציפי.

ניתן למצוא חברות קידוח בטון איכותיות בעזרת חיפוש אחר חוות דעת, בין אם באינטרנט ובין אם ממכרים וחברים קרובים.

נווטו במאמר לפי נושאים