ניסור בטון בתקופת הקורונה

מחפשים ניסור בטון בתקופת הקורונה? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

כל תחום או הליך בחיינו עברו התאמות בתקופת הקורונה. באם מדובר ביציאה כיפית עם חברים רק לאוויר הפתוח או אכילה בטייק אווי לעומת ישיבה במסעדה עצמה. גם ניסור בטון בתקופת הקורונה עובר התאמות על מנת לשמור על בריאות בעלי המקצוע המגיעים לבתים או למבנים של זרים וכמובן, גם על דיירי המבנה או מזמיני השירות כאחד.

אל תתנו לקורונה לדחות את השיפוץ שלכם. כחלק מהמקצועיות שאנחנו מציעים אנחנו מזמינים אתכם להזמין אותנו גם בתקופת קורונה. היו בטוחים כי נשמור לכם על המבנה, נספק עבודה מקצועית וגם נשמור על הבריאות של כולנו.

 

ניסור בטון בתקופת הקורונה ובכללי

כנראה שהקורונה הביאה שינויים והתאמות לכל תחום בחיים שלנו, החל מחינוך דרך כלכלה וכמובן גם בתחום ניסור הבטון. למרות המצב ובהתאם למצב שירות ניסור בטון בתקופת הקורונה מתקיים על פי מספר דגשים שיפורטו בהמשך. ישנם דגשים אשר רלוונטיים לכל תקופה או לכל מצב ודגשים מיוחדים לקיום ההליך בעת תקופת קורונה.

ניסור בטון בתקופת הקורונה ובכללי

 

ניסור בטון בתקופת הקורונה לפני ההנחיות

ניסור בטון באופן כללי כפוף לכל מיני דגשים אשר מסייעים לספק לכם עבודה מקצועית ככל האפשר. מנסרי בטון בתקופת קורונה מחויבים לעמוד בהנחיות העדכניות של משרד הבריאות. באם פגישת הייעוץ תתבצע במרחק עם מסיכות או אפילו בטלפון וכמובן, תוך התחייבות להגעה לא תוך בידוד או חשד לאימות קורונה אצל בעלי המקצוע והן אצל דיירי המבנה.

 

סדקים כתוצאה מניסור בטון

ישנם מקרים בהם הקידוח או הניסור בקיר או בכל אובייקט אר בבית הם בסך הכל חתך קטן שמטרתו לאפשר התקנה או העברה של צינור או מכשיר קטן. במקרים אלו יש דגש חשוב על עבודה זהירה על מנת לא לגרום לסדקים באזור שלא אמור להיחתך או שקודחים בו. כמובן שאם ייווצרו סדקים אפשר לטפל בהם, אך זה מוסיף עבודה, זמן וגם מסבך מאוד את ההליך, על כן יש להימנע ככל האפשר מיצירת סדקים אלו.

 

 

מיקוד הניסור

אחד מהשלבים הראשונים בעת ניסור בטון בתקופת הקורונה אינו מתקשר כלל לקורונה ומדובר במיקוד הניסור או מיקוד הקידוח. מנסרי בטון בתקופת הקורונה חייבים להתחיל בסימון מדויק ככל האפשר של הניסור. גם לאור סיכון בהיווצרות סדקים אך גם על מנת לנסר באופן מדויק ביותר ולא לפגוע בשאר הקיר או האובייקט שמנסרים.

מיקוד הניסור

 

כמה עולה ניסור בטון בתקופת הקורונה?

בעבור ניסור בטון בתקופת הקורונה תשלמו מחיר אשר נקבע לפי היקף העבודה. נדגים זאת על ניסור קיר בטון לטובת צנרת. ישנו מחיר התחלתי במידה והעבודה מצומצמת ככל האפשר. על כל מטר נוסף או בהתאם לעובי הקיר (ככל שהקיר עבה יותר המחיר גבוה יותר גם כן) המחיר הסופי ישתנה. כך בעבור כל עבודת ניסור בטון, המחיר משתנה לפי ההיקף של העבודה, לכן קשה לקבוע מראש כמה יעלה לכם כל ההליך.

 

מחירון ניסור בטון בתקופת הקורונה כללי

שירות מחיר
ניסור בטון בתקופת הקורונה החל מ-350 ₪
פתיחת חלון בבטון החל מ-1,000 ₪
ניסור בטון בקיר החל מ-300 ₪

 

התשובה לכך אינה חד משמעית. בעיקרון, הכל תלוי בצורך של ניסור הבטון. עם זאת, במקרים בהם ההנחיות מחייבות, ייתכן כי בשל צוותי עבודה מצומצמים, משך הזמן הדרוש יעלה.

לעיתים כן. מאחר שמדובר בשירות ייחודי אשר נדרש לעמוד בתנאים כאלו ואחרים, עלות כח העבודה יכולה לעלות, ובהתאם גם מחיר השירות.

ישנן חברות חיתוך וניסור בטון אשר מספקות שירותים אלו גם בזמן קורונה. על כן, כל שעליכם לעשות הוא לדבר איתן, ולקבוע תאריך לעבודה הדרושה.

בעיקרון אין הבדל. מדובר בשתי שיטות עבודה עם בטון שמתבצעות כמעט באותה הדרך.

נווטו במאמר לפי נושאים