ניסור בטון במפעל

מחפשים ניסור בטון במפעל? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

תהליכי ניסור בטון יכולים לבוא לידי שימוש כמעט בכל מקום ועבור כל צורך שהוא. כך, קיים למעשה גם תהליך ניסור בטון במפעל, שנועד על מנת לבצע תהליכי ניסור בטון שונים במפעלים שונים. תהליכי ניסור במפעל אינם שונים במיוחד מכל תהליך ניסור בטון אחר, אך סדר הגודל שלהם גדול בהרבה. זקוקים לניסור בטון במפעל שלכם מכל סיבה שהיא? אצלנו תוכלו למצוא שירותים איכותיים של ניסור בטון במפעל, אשר מתבצעים על ידי מיטב המומחים שלנו בתחום ניסור הבטון. בכך, מובטח לכם תהליך איכותי, יעיל ובטיחותי של ניסור הבטון במפעל.

 

ניסור בטון במפעל – כל מה שצריך לדעת

תהליך ניסור בטון במפעל הינו תהליך אשר, כפי שניתן להבין משמו, מבצע ניסורי בטון עבור צורך כלשהו במפעלים. תהליכי ניסור בטון עבור מפעלים אינם שונים במהותם מכל שאר תהליכי ניסור הבטון, אך בשל גודלו של המפעל, ברוב המקרים תהליך ניסור בטון זה מהווה סדר גודל רב על פני כל שאר תהליכי ניסור הבטון. על כן, לצורך ביצוע עבודה זו דרושים אנשי צוות מנוסים, שיודעים לעבוד תחת עומס זמן ועבודה רבה.

בשביל מה צריך ניסור בטון במפעל?

תהליכי ניסור בטון במפעל יכולים לשמש עבור צרכים רבים. על כן, נהוג לחלק את כלל השימושים של ניסור בטון במפעל למספר קטגוריות בכדי להקל על אפיון כל צורך.

  1. יצירת פתחים – אחד השימושים בניסור בטון במפעל הוא לצורך יצירת פתח כלשהו במפעל. הפתחים יכולים להיות עבור ארובות, תעלות אוורור, תעלות אשפה ועוד.
  2. שינוי גודל חלל – במקרים בהם יש צורך להגדיל את שטח המפעל, ייתכן כי בין היתר יעשה שימוש בניסור בטון. הגדלת השטח תכלול בדרך כלל שינוי בגודל החללים במפעל על ידי הורדת קירות, תקרות וכו'.
  3. חשיפת תשתיות – כאשר ישנה בעיה כלשהי באחת התשתיות במפעל, אשר נמצאת בתוך קירות הבטון, ויש צורך לחשוף את התשתית הלקויה באופן בטיחותי ככל הניתן, נעשה שימוש בניסור בטון במפעל.

היתרונות של ניסור בטון במפעל

לתהליך ניסור בטון במפעל בפרט, ולכל תהליך ניסור בטון בכלל, קיימים מספר יתרונות מובהקים לצורי עיצוב, הסרה או כל שינוי אחר בבטון.

  1. עוצמה – בשל טכניקת העבודה עליה מבוססים כלי העבודה, וכן בשל החומרים אשר מרכיבים אותם, כלי העבודה בעלי עוצמה רבה אשר מאפשרת לבצע את ניסור הבטון בקלות יחסית.
  2. דיוק – מאחר שמדובר בכלי עבודה חדים מאוד, רמת הדיוק לאורך כל התהליך גבוהה מאוד, ועל כן התוצאות המתקבלות הן איכותיות ומהוות מענה אסתטי מאוד עבור הצורך הנוכחי.
  3. יעילות – בשל כל התכונות של אופן ביצוע תהליכי ניסור בטון, שירותי ניסור בטון במפעל מתבצעים ביעילות רבה.

כיצד תהליך ניסור בטון במפעל מתרחש?

בדומה לכל שאר תהליכי ניסור הבטון, גם תהליך ניסור בטון במפעל מורכב משלושה שלבים עיקריים.

 

שלב ראשון: תכנון

שלב התכנון, השלב הראשון, הוא השלב בו מתקבלות ההחלטות החשובות, כשהעיקרית מביניהן היא ההחלטה אודות שיטת הניסור שתבוא לידי ביצוע. על מנת לקבל החלטה זו, אוספים אנשי המקצוע מידע שונה אודות הצורך לרבות עובי הבטון, סוג הצורך עצמו בהתאם לקידוחי בטון במפעלים קודמים.

 

שלב שני: ביצוע

לאחר שהתקבלה החלטה אודות דרך הניסור היעילה ביותר, מגיע שלב הניסור עצמו. אופן ביצוע הניסור משתנה בהתאם לדרך שהוחלטה, אך המטרה שלו זהה בכל מצב, והיא לענות על הצורך הנתון בצורה האיכותית והמקצועית ביותר.

 

שלב שלישי: ניקיון

השלב האחרון הוא שלב פינוי האשפה. מאחר שתהליך ניסור בטון מותיר אחריו שאריות בטון הנחשבות לפסולת בנייה, לא ניתן להשליכן למיכלי האשפה הרגילים. על כן, יש לבצע פינוי, בעזרת מנופים בדרך כלל, אשר יפנו את שאריות הבטון למיכלי האשפה המיועדים לכך.

 

 

כמה עולה ניסור בטון במפעל?

עבור כל תהליך ניסור בטון במפעל מחיר השירות משתנה בהתאם לגורמים שונים כגון עובי הבטון, כמות הבטון שיש לנסר, שיטת ניסור הבטון ועוד. כמו כן, מחיר ניסור בטון במפעל משתנה בהתאם לשיקוליו המקצועיים והכלכליים של בעל המקצוע אשר מבצע את התהליך עצמו.

מחירון ניסור בטון במפעל כללי

ניסור בטון במפעל החל מ – 150₪‏
ניסור גג בטון החל מ – 180₪‏
ניסור בטון להרחבת חלון החל מ – 400₪‏

כן. קיימות שיטות רבות לניסור בטון אשר נועדו לעמוד בפני כל סוגי הבטון באשר הם.

לכל תהליך ניסור בטון במפעל דרוש זמן אחר. זאת כמובן מאחר שכל תהליך עוסק בדברים שונים ומתבצע באופן שונה, ועל כן כלל הגורמים המשפיעים על הזמן משתנים גם כן.

רוב החברות אשר מספקות שירותי ניסור בטון במפעל יכולות לספק גם הצעת מחיר מדויקת עבור שירות זה. זאת כמובן על ידי חישוב המחיר המושפע מהצורך הספציפי שלכם.

לעיתים כן. במקרים בהם יש חשש כלשהו שתהליך ניסור הבטון יפגע ביציבותו ובעמידותו של המבנה, יש צורך להתייעץ עם הנדסאי או אדריכל לפני ביצוע ניסור הבטון.

נווטו במאמר לפי נושאים