ניסור בטון בגובה

מחפשים ניסור בטון בגובה? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

תהליך של ניסור בטון בגובה אינו מורכב בהרבה מאיך שהוא נשמע. עם זאת, קיימים גורמים שונים והיבטים שונים אשר מבדילים את תהליך ניסור הבטון בגובה משאר תהליכי ניסור הבטון האחרים, אשר גם הם בעלי תכונות שונות אשר מאפיינות אותם מלבד התכונות האופייניות לכל תהליך של ניסור בטון. אם כן, מהן התכונות המאופיינות עם תהליך של ניסור בטון בגובה ומהם הגורמים אשר משפיעים עליו? אצלנו תוכלו למצוא שירותי ניסור בטון בגובה אשר מתבצעים בצורה איכותית ומקצועית ביותר, כך שמובטח לכם תהליך בטוח ויעיל. את תהליכי ניסור הבטון הרבים שלנו אנו מבצעים בעזרת אנשי המקצוע המנוסים ביותר בתחום, שמבצעים את העבודה באיכות ובמקצועיות שיא.

 

מהו ניסור בטון בגובה?

תהליך ניסור בטון בגובה, כפי שמשתמע משמו, הוא תהליך של ניסור בטון אשר מתבצע בגבהים שאינם רגילים כגון גגות, ניסור על משטחי הרמה לגובה למיניהם וכו'. השימוש בתהליך זה מתבצע בעיקר כאשר יש צורך בניסור בטון ואין אפשרות לבצע אותו על קרקע יציבה או על קרקע כלשהי כגון פיגומים, רצפה במבנה כלשהו וכדומה. כמו כן, מאחר ותהליך ניסור זה שונה במעט מתהליכי ניסור אחרים, יש לו מאפיינים מיוחדים ותכונות שונות משלו, מלבד התכונות הרגילות המאופיינות עם תהליכי ניסור בטון.

מהו ניסור בטון בגובה
מהו ניסור בטון בגובה

מהן הסכנות הטמונות בתהליך ניסור בטון בגובה

כאמור, ישנן מספר תכונות אשר מתאפיינות רק עם תהליך ניסור בטון בגובה, כאשר בין היתר, חלקן נוגעות בהיבט הסכנה המצוי בתהליך זה, לצד סכנות אשר מתאפיינות עם כל תהליך ניסור שהוא.

מהן הסכנות הטמונות בתהליך ניסור בטון בגובה
מהן הסכנות הטמונות בתהליך ניסור בטון בגובה

 

נפילה

הסכנה הראשונה והמוכרת ביותר כסכנה המצויה בתהליך ניסור בטון בגובה היא סכנת הנפילה. סכנה זה כוללת נפילה של שאריות בטון מהקידוחים בגובה, נפילה של ציוד מסוים ואפילו נפילה של בני אדם. בכדי להימנע מכך, יש לוודא כי שטח העבודה מגודר ואין אנשים אשר עוברים מתחת לגובה העבודה. בנוסף יש לתחום ולוודא כי שטח העבודה בגובה עצמו יציב וראוי לעבודה.

 

עבודה עם כלים חדים

כיאה לכל תהליכי ניסור הבטון באשר הם, גם תהליך ניסור בטון בגובה מתבצע בעזרת כלי עבודה חדים ומסוכנים כגון מכונות קידוח עוצמתיים ומקדחים בעלי עוצמה רבה גם כן. אי לכך, קיימת סכנה בדבר היפגעות אנוש על ידי מגע בשוגג עם אחד מכלי העבודה בצורה לא נכונה. תאונה זאת עלולה לגרום לנזק חמור מאוד ואפילו בלתי הפיך. על כן, חובה להצטייד בכל אביזרי ואמצעי המיגון הנהוגים, ולבצע את תהליך הניסור אך ורק על ידי איש מקצוע המנוסה בכך.

 

עבודה עם חשמל במתח גבוה

מאחר וכלי העבודה הנדרשים לביצוע תהליך ניסור בטון הם כלים הפועלים על חשמל ועבודתם מסיבית וחזקה, יש צורך לספק להם חשמל במתח גבוהה. אי לכך, מתעוררת סכנת התחשמלות במגע עם חלקים מחשמלים. יתרה מזאת, כאשר נעשה שימוש במים בכדי לבצע "ניסור רטוב" אשר מקל על תהליך הניסור, הסכנה רק גוברת שמא המים יבואו לכדי מגע עם החשמל.

 

 

אילו גורמים נדרשים לביצוע תהליך ניסור בטון בגובה

מאחר שתהליך ניסור בטון בגובה אינו מתבצע בשטח עבודה רגיל, יש מספר גורמים שיש לוודא כי הם נוכחים בשטח העבודה לצד הגורמים הרגילים הקיימים בכל תהליך ניסור בטון שהוא.

  1. משטח יציב – מאחר ותהליך ניסור בטון זה מתבצע בגובה, הגורם החשוב ביותר שיש לוודא תחילה הוא רמת היציבות של שטח העבודה. מאחר שמדובר על עבודה עם כלים כבדים וגדולים, עבודה על משטח לא יציב מהווה סכנה גדולה לכולם.
  2. מנופי הרמה – עבודה בגובה דורשת הגעה בדרך כלשהי לאזור הניסור הרצוי. אי לכך, כאשר אין אפשרות להגיע למקום זה באופן מהיר ופשוט, נעשה את רוב העבודה על פיגום הרמה שירים את הציוד השונה וכן את אנשי המקצוע.
  3. נקודת חשמל – כלי העבודה הבאים לידי שימוש בתהליך של ניסור בטון בגובה בפרט וניסור בטון בכלל, דורשים אספקת חשמל מיוחדת בכדי שיוכלו לתפקד. אי לכך, יש לוודא כי קיימת נקודת גישה מתאימה לחשמל, ובמידת הצורך לעדכן את אנשי המקצוע על חסרונה.
אילו גורמים נדרשים לביצוע תהליך ניסור בטון בגובה
אילו גורמים נדרשים לביצוע תהליך ניסור בטון בגובה

 

כמה עולה ניסור בטון בגובה?

לכל תהליך של ניסור בטון בגובה מחיר שונה בהתאם למספר גורמים. חלקם תלויים אך ורק בצורך ניסור הבטון וחלקם לא. אם כן, בין הגורמים המושפעים מניסור הבטון עצמו ניתן למנות את סוג הבטון, בטון עבה/דק, כמות הבטון הרצויה העומדת בפני תהליך הניסור ועוד. לצד זאת, מחיר ניסור בטון בגובה יכול להיות מושפע מגורמים שונים כגון סוג כלי העבודה בהם בעל המקצוע עושה שימוש, המחיר אשר גובה בעל המקצוע עבור שירותיו וכיו"ב.

כמה עולה ניסור בטון בגובה
כמה עולה ניסור בטון בגובה

מחירון ניסור בטון בגובה כללי

ניסור בטון בגובה החל מ – 200₪‏
ניסור רצפת בטון החל מ – 270₪‏
ניסור בטון הפוך החל מ – 290₪‏

תהליך ניסור בטון בגובה בא לידי שימוש בעיקר כאשר ניסור הבטון לא יכול להיעשות במבנה עצמו, או כאשר יש צורך בניסור של גורם כלשהו מבטון אשר נמצא בגובה רב ללא אפשרות הגעה אחרת.

באופן כללי כן. תהליכי ניסור בטון בגובה אינם שונים בהרבה מכל תהליכי ניסור הבטון האחרים ועל כן ניתן לבצע אותם על כל בטון, מלבד מקרים בהם שטח העבודה לא יתאים לכלי העבודה הדרושים.

כן. ניתן לבצע את כל סוגי עבודות ניסור הבטון בגובה בתנאי שאין סכנה ממשית לבעלי המקצוע ולמבנה בעת ביצוע תהליך הניסור.

את בעלי המקצוע אשר מספקים שירותי ניסור בטון בגובה ניתן למצוא בעזרת חיפוש פשוט במנועי החיפוש האינטרנטיים אחר מילים כגון "ניסור בטון בגובה" ו"ניסור בטון".

מחירון ניסור בטון בגובה כללי
מחירון ניסור בטון בגובה כללי
נווטו במאמר לפי נושאים