קידוחי בטון באתר בניה

מחפשים קידוחי בטון באתר בניה? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

דרכי הביצוע והאפשרויות הרבים של שיטת קידוח הבטון, גורמות לכך ששיטת עבודה זו תהיה בעלת שימושים רבים, ותוכל לספק מענה עבור צרכים מגוונים. ובכן, בין כלל הצרכים עליהם שירותי קידוח הבטון עונים, ניתן למצוא גם קידוחי בטון באתר בניה. אם גם אתם זקוקים לעבודות קידוח בטון באתר בניה, תשמחו לדעת שאנחנו כאן בשבילכם. אצלנו תוכלו לקבל את כלל עבודות קידוח הבטון לרבות קידוחי בטון באתר בניה, אשר מתבצעים בצורה המדויקת, המקצועית והבטוחה ביותר שתוכלו לקבל.

 

מה השימושים של קידוחי בטון באתר בניה?

מגוון אפשרויות הביצוע של קידוחי בטון, מאפשרים לשיטת עבודה זו לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים, ולשמש עבור מספר רב של צרכים. אם כן, גם כאשר מדובר על קידוחי בטון באתר בניה, יש לתהליך הקידוח מספר שימושים.

  1. קידוחי בטון באתר בניה ליצירת פתחי אוורור ופתחים עבור ונטה.
  2. קידוחי בטון באתר בניה ליצירת חורים עבור מכונות כביסה, מזגנים ועוד. כל אלו מתבצעים בעיקר כשמדובר על אתרי בנייה המיועדים למגורים, אך כמו כן גם משרדים ואף מקומות עסק.
  3. קידוחי בטון באתר בניה לשם העברת תשתיות. העברת התשתיות יכולה להיות בין קומות ואז נדרש קידוח בתקרה או ברצפה, וכן יכולה להיות העברה תת קרקעית ואז נדרש קידוח שונה בהתאם לצורך הספציפי.

מה השימושים של קידוחי בטון באתר בניה

 

מה כולל תהליך קידוחי בטון באתר בניה

בכדי לדעת בפני מה אתם עומדים ולהיערך כראוי, כדאי מאוד לדעת מה כוללים קידוחי בטון באתר בניה. אם כן, עבודות אלו מורכבות משלושה שלבים עיקריים – תכנון, פינוי שטח עבודה וביצוע.

מה כולל תהליך קידוחי בטון באתר בניה

 

תכנית עבודה

השלב הראשון בתהליך קידוח בטון באתר בניה הוא שלב תכנון מהלך העבודה. שלב זה מתבסס על הצורך הספציפי של הלקוח, וכן על נתונים שונים בדבר שטח העבודה עצמו לרבות סוג הבטון והקידוח הרצויים.

 

פינוי שטח העבודה

השלב השני בתהליך, הוא למעשה שלב מקדים לשלב האחרון והמרכזי, והוא שלב ארגון שטח העבודה. בשלב זה מנקה צוות העבודה את אזור הקידוח מכל גורם אשר עלול לפגוע בעבודה או להיפגע ממנה.

 

ביצוע קידוח הבטון הרצוי

השלב השלישי והאחרון הוא שלב ביצוע הקידוח עצמו. שלב זה מתבסס על תכנית העבודה שנבנתה, ובמהלכו מקבל הלקוח מענה איכותי ומקצועי על הצורך שלו.

 

 

כיצד להיערך לקידוחי בטון באתר בניה?

בכדי להיערך כראוי לעבודת קידוחי בטון באתר בניה, ישנם מספר דברים שניתן לעשות.

  1. לדאוג לגנרטור עבור כלי הקידוח, מאחר שלרוב אין מקור חשמל אחר באתר בניה.
  2. לדאוג לשטח עבודה סטרילי ובטיחותי.
  3. לעיתים יש לדאוג למקור מים עבור קידוח מקצועי, בטוח ואסתטי יותר.

כמובן שיתכנו דברים נוספים שתתבקשו לעשות, אך אלו הם חלק מהדברים העיקריים שיש לדאוג להם, ואף הם לעיתים מתבצעים בחלקם על ידי צוות העבודה עצמו.

כיצד להיערך לקידוחי בטון באתר בניה

 

כמה עולה קידוחי בטון באתר בניה?

מחיר קידוחי בטון באתר בניה הוא גורם אשר משתנה בין צורך אחד לאחר. זאת, בעיקר מאחר שכל צורך דורש את אופן הטיפול שלו, ועל כן הזמן הדרוש לביצוע העבודה משתנה גם כן. בדומה לכל שירות אחר שהוא, ככל שהזמן הדרוש לביצוע קידוחי בטון באתר בניה גדולה, כך גם המחיר. עם זאת, לכל עבודת קידוחי בטון באתר בניה מחיר שונה גם בהתאם למחירון של בעל המקצוע המבצע את העבודה.

 

מחירון קידוחי בטון באתר בניה כללי

קידוחי בטון באתר בניה החל מ – 150₪‏
קידוח חור למזגן החל מ – 250₪‏
קידוח בטון לקמין החל מ – 250₪‏

קידוח בטון הוא תהליך עבודה אשר מאפשר עבודה קלה, נוחה ויעילה מאוד מול בטון.

הסכנה קיימת תמיד. בין אם מדובר בקידוחי בטון באתר בניה ובין אם בכל מקום אחר. בדיוק לשם כך, צוות העבודה מיומן וידע מהם אמצעי הבטיחות שיש לנקוט.

תלוי בצורך. ככל שרמת המורכבות של הצורך בקידוח הבטון גבוהה יותר, כך גם העבודה תימשך זמן רב יותר, והזמן נע בין מספר שעות עבודה בודדות עד לכדי מספר ימי עבודה.

בכדי לתאם עבודת קידוחי בטון באתר בניה עבורכם, כל שתצטרכו לעשות הוא להרים טלפון ולבקש מחברת הקידוח לקבוע עבודה.

נווטו במאמר לפי נושאים