ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום

מחפשים ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

שיפוצים והרחבות מבנים רבים אשר מתרחשים כיום, בין אם מדובר משיפוץ בית, שיפוץ משרד או כל מבנה אחר, נכללת בנייה של חלון אלומיניום בחלל החדש שנוצר. כמו כן, מאחר שתהליך השיפוץ או ההרחבה אינו מגיע באופן מוכן, יש צורך ביציקת בטון (במקרים בהם השיפוץ או הבנייה אינם כוללים קירות גבס בלבד), לצורך בניית הקירות והתקרה החדשים. אי לכך, יציקת הבטון לשם הקמת קיר, אינה נעשית בתבנית, אלא מוצקת כיחידת בטון אחת. לכן, כאשר יש צורך בבניית חלון בקיר החדש, מתעורר הצורך בתהליך ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום. אם גם אתם זקוקים לתהליך ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום כחלק מתהליך שיפוץ או החרבת חלל או קיר כלשהו בבית או במשרד, אנחנו כאן עבורכם. אצלנו תוכלו למצוא שירותי ניסור בטון איכותיים, יעילים, מקצועיים ובטוחים מכל בחינה שהיא. כמו כן, ניסורי הבטון שלנו מתבצעים באופן מדויק מאוד בכדי להבטיח שימוש נוח ואיכותי בפתח שנוצר להתקנת החלון.

 

מהו תהליך ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום?

כפי שניתן להבין משמו, תהליך ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום הינו תהליך אשר משמש לשם יצירת פתח בקיר בטון או ביציקת בטון, לצורך התקנת חלון חדש. תהליך זה נוצר מאחר שרוב הרחבות הקירות או השיפוצים, אינם יוצקים את הבטון ביצירת הקיר, אל תוך תבנית בעלת פתח לחלון, אלא יוצקים בלוק של בטון. על כן, לאחר היציקה נדרש לבצע פתח בבטון להתקנת הקיר.

כיצד מתבצע תהליך ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום?

תהליך ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום מורכב משלושה גורמים עיקריים.

תכנון תהליך הניסור

השלב הראשון בתהליך הניסור הוא שלב התכנון. שלב זה כולל איסוף מידע ותכנון רב בתחומים שונים כגון מיקום הניסור הרצוי, סוג הבטון המיועד לניסור, סוג המקדחים והמסורים הדרושים, גודל הפתח העתידי וכו'. כמו כן, שלב זה נועד על מנת לייעל את תהליך הניסור, ולבצע אותו באופן מבוקר ומסודר.

 

תהליך הניסור

השלב השני והעיקרי ביותר הוא שלב הניסור עצמו. שלב זה כמובן משמו, כולל את ניסור הבטון בהתאם למידות ולגדלים הרצויים. כמו כן, שלב זה משתנה באופיו מפעם לפעם בהתאם לסוג החלון העתידי, סוג הבטון, מיקום החלון בקיר וכו'.

 

ניקיון

השלב האחרון הוא שלב הניקיון. מאחר והפסולת המתקבלת בתהליכי ניסורי בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום הינה פסולת בנייה, יש צורך במיכלי אשפה מיוחדים. אי לכך, יש לברר מראש כי ניקוי הפסולת יעשה בתום התהליך על ידי צוות העבודה, גם אם מדובר בפסולת מועטה.

 

 

מהם הדברים שיש לברר טרם תחילת תהליך הניסור?

תהליך ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום כולל גורמים רבים, ועל כן יש לדאוג לכמה דברים טרם תחילת התהליך, בכדי להבטיח תהליך יעיל, מקצועי ובטוח ככל הניתן.

  1. גישה לחשמל – מאחר שניסור הבטון מתבצע בעזרת מכונות חשמליות, יש לדאוג כי קיימת גישה מספקת מנקודת החשמל ועד למקום הרצוי לביצוע פתח החלון. כמו כן, יש לוודא כי סוג החשמל המגיע לנקודה זו, תואם את הצרכים של כלי העבודה השונים.
  2. גישה למים – מאחר שתהליך הניסור כולל חיכוך רב בין כלי העבודה לבטון, יש צורך בהתזת לאורך כל תהליך הניסור על הבטון הנחתך. אי לכך, יש צורך לברר כי קיימת גישה לתשתית המים במקום הניסור המיועד.
  3. סוג הבטון – כל כלי עבודה לניסור בטון מיועד לסוג אחר של בטון משלל סיבות שונות. אי לכך, יש לברר מהו סוג הבטון, וליידע את חברת הניסור מראש, בכדי שיוכלו להיערך מראש ולהתאים עצמם ככל שניתן.

מתי נזדקק לתהליך ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום?

הצורך בשירותי ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום עלולים להתעורר בשני מקרים עיקריים. ראשית, כאשר מתבצע שיפוץ כלשהו במבנה או הרחה של המבנה, וכחלק מהתהליך נוסף או גדל קיר מסוים, אשר אנו חפצים להתקין בו חלון. המקרה השני הוא כאשר ישנו קיר קיים, ואנו רוצים להתקין בו חלון חדש מכל סיבה שהיא, בין אם ענייני תאורה, אוורור וכו'. בשני המקרים הללו, יציקת הבטון, החדשה או הקיימת, אינה מאפשרת שבירת קיר פשוטה והתקנת חלון, ועל כן נדרש ביצוע של תהליך ניסור בטון מדויק ואיכותי.

כמה עולה ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום?

מחיר ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום משתנה מפעם לפעם בהתאם לגורמים שונים כגון גודל החלון אותו אנו רוצים להתקין, סוג הבטון עליו מתבצע הניסור, מיקום החלון ביחס לקיר ועוד. כמו כן, לכל תהליך ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום מחיר שונה בהתאם לחברה אשר דרכה מתבצע תהליך הניסור. זאת מאחר שכל חברה בעלת מחירון שונה עבור שירותיה מסיבות שונות.

מחירון ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום כללי

ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום החל מ – 1,000₪‏
ניסור גג בטון החל מ – 290₪‏
ניסור קורות בטון החל מ – 450₪‏

ברוב המקרים לא. לסוג החלון אין כל השפעה על תהליך הניסור. למרות זאת, לתכונות החלון השונות כגון עומק, רוחב וכו', עלולות להיות השפעות על התהליך.

כן. כל סוג בוטן דורש עבודה עם כלי המיועדים לו, חשיבה ותכנון אחרים בהתאם לתכונות הבטון ועוד.

משך זמן תהליך ניסור בטון לצורך הרחבת חלונות אלומיניום משתנה מפעם לפעם בהתאם לגורמים שונים כגון גודל החיתוך הדרוש, סוג הבטון, מיקום החלון ועוד.

הדבר אפשרי אך אינו מומלץ בשום צורה. מדוע? ניסור בטון לכל צורך שהוא, ובפרט להרחבת חלון אלומיניום, מתבצע באופן מדויק ואסתטי ביותר, כך שהתוצאה תהיה איכותית וטובה ביותר שתוכלו לקבל.

נווטו במאמר לפי נושאים