ניסור בטון בנמל

מחפשים ניסור בטון בנמל? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

המושג ניסור בטון בנמל יכול להעלות שאלות רבות כאשר הוא נשמע בפעם הראשונה כגון מה הכוונה ניסור בנמל, איך אפשר לבצע ניסור בנמל בכלל, האם הדבר לא מסוכן מאחר ומדובר על תהליך שמתבצע בקו הים ועוד. אם כן, תופתעו לגלות, אך לכל השאלות הללו יש תשובות חדות וברורות, שיספקו לכם את כל המידע שלו אתם זקוקים בכדי להבין מהו תהליך של ניסור בטון בנמל, ובשביל מה בכלל צריך אותו. אצלנו תוכלו למצוא שירותי ניסור בטון מכלל הסוגים הקיימים, ובין היתר גם תהליך של ניסור בטון בנמל. תהליכי הניסור שלנו בכלל, ותהליך זה בפרט, מתבצעים על ידי אנשי המקצוע האיכותיים והמקצועיים ביותר שתוכלו למצוא בתחום ניסור הבטון. כל זאת ועוד, על מנת להבטיח לכם תהליך יעיל, מיטבי ובטוח.

 

מהו תהליך של ניסור בטון בנמל

כפי שניתן להבין משמו, תהליך ניסור בטון בנמל הינו תהליך אשר במהלכו מתבצע ניסור של בטון בגדלים שונים ולשימושים שונים, בסביבת הנמל. תהליך זה מתבצע בדרך כלל בשל צורך בחיזוק יסודות הבטון של הנמל.

על אף התכונות החזקות והעמידות של הבטון, מי הים אשר נמצאים במגע תמידי עם הבטון בנמל, וכן הלחות הרבה הקיימת באזור, עלולים להחליש אותו ולפגוע בעמידותו לאורך שנים. אי לכך, תהליך ניסור בטון בנמל נועד בכדי להסיר את הבטון הרעוע, ולפנות מקום ליציקת בטון חדש שיחזיק לעוד שנים רבות.

מהו תהליך של ניסור בטון בנמל
מהו תהליך של ניסור בטון בנמל

 

מהם הגורמים שיש להיזהר מהם בתהליך ניסור בטון בנמל

מכיוון שתהליך ניסור בטון בנמל מתבצע קרוב מאוד למים עמוקים, ובמקרים רבים אף מתבצע מעל מים עמוקים, קיימות מספר סכנות אשר נוספות לתהליך ניסור בטון זה מלבד הסכנות הרגילות.

  1. עבודה עם חשמל במטח גבוה – אחת הסכנות הבולטות ביותר היא העובדה כי תהליך ניסור בטון מתבצע בעזרת כלי עבודה המופעלים על ידי מתח חשמלי גבוה באופן יחסי לכלי עבודה רבים אחרים. אי לכך, ובשילוב עם הלחות ומי הים, הדבר עלול לגרום להתחשמלויות ולפעמים אף שריפות. על כן, יש להיזהר ממגע של מקורות החשמל השונים עם המים.
  2. עבודה בנמל – מאחר שתהליך ניסור בטון מסוג זה מתבצע בנמל, קיימת סכנה של נפילה, בין אם של בני אדם ובין אם חומרי גלם שונים, אל תוך המים העמוקים. סכנה זו גוברת כאשר מתבצע ניסור של בטון אשר נמצא ממש מעל פני המים.
  3. כלי עבודה מסוכנים – הסכנה השכיחה ביותר לכל סוג ניסור בטון שהוא, ללא יוצא מן הכלל, היא הסכנה מכלי העבודה. סכנה זו קיימת מאחר ומכונות הקידוח  והניסור הינם כלים גדולים ובעלי כח הרסני רב, ועל כן יש להימנע ממגע איתם שלא צורך, וכן תפעול על ידי איש מקצוע מוסמך ומנוסה.
מהם הגורמים שיש להיזהר מהם בתהליך ניסור בטון
מהם הגורמים שיש להיזהר מהם בתהליך ניסור בטון

 

ניסור בטון בנמל – איך זה קורה?

אופן מימוש תהליך ניסור בטון בנמל אינו שונה בעיקרו מכל שאר תהליכי ניסור הבטון באשר הם. אם כן, תהליך זה מורכב משלושה חלקים עיקריים: תכנון, ניסור וניקוי.

ניסור בטון בנמל – איך זה קורה
ניסור בטון בנמל – איך זה קורה

 

תכנון אופן העבודה

השלב הראשון בתהליך כולו הוא שלב התכנון. בשלב זה מתבצע תכנון מלא על הדרך בה יתבצע תהליך הניסור, בכדי לייעל אותו ולבצע אותו באופן הבטיחותי והאיכותי ביותר. שלב זה כולל תכנון שונים כגון מוקד תחילת הניסור, אופן וסוג הניסור הדרושים, אסטרטגיות שונות אודות אופן הוצאת חלקי הבטון שנחתכו וכו'.

 

הניסור עצמו

השלב השני בתהליך הוא שלב הניסור עצמו. שלב זה כמובן כולל את ניסור הבטון רצוי, בהתאם לתכנון שנקבע בשלב הראשוני. את שלב זה יש לבצע בזהירות יתרה מאחר שטמונות בו סכנות רבות כפי שהוזכר לעיל. על כן, נוקטים אנשי המקצוע אמצעי בטיחות רבים כנגד הסכנות השונות.

 

פינוי וניקוי

השלב השלישי והאחרון בתהליך הוא שלב פינוי שאריות הבטון מאזור העבודה. מאחר שמדובר על שאריות בטון הנחשבות לפסולת בנייה, אי אפשר להשליכן אל מיכלי האשפה הרגילים, ויש לפנות אותם אל מכולות פינוי פסולת בנייה. תהליך זה צריך להיעשות גם הוא על פי תכנון מוקדם מאחר ושאריות בטון עלולות ליפול ולזהם את הים.

 

 

כמה עולה ניסור בטון בנמל?

לכל תהליך ניסור בטון בנמל מחיר שונה בהתאם לגורמים שונים כגון כמות הבטון הדרוש לניסור, מיקום הבטון, סוג הניסור הדרוש, גודל וסוג כלי העבודה הבאים לידי שימוש וכיו"ב. בנוסף לכך, מחיר ניסור בטון בנמל נקבע בהתאם לבעל המקצוע אשר מבצע אותו.

כך למשל, בעל מקצוע אשר נמצא כמוביל בתחום הניסור, יגבה מחיר גדול יותר בעבור שירותיו, בין אם בשל איכות השירות שלו, בין אם בשל איכות החומרים בהם הוא עושה שימוש ובין אם בשל התחרות הקיימת בין מספקי שירות זה.

כמה עולה ניסור בטון בנמל
כמה עולה ניסור בטון בנמל

 

מחירון ניסור בטון בנמל כללי

ניסור בטון בנמל החל מ – ₪‏170
ניסור בטון בכבל יהלום החל מ – 190₪‏
ניסור חומת בטון החל מ – 250₪‏

תהליך ניסור בטון בנמל מהווה סכנה רק במקרים בהם בעלי המקצוע אינם מנוסים ומקצועיים דיו בכדי לדעת כיצד לנהל ניסור בטון בשטח עבודה שכזה. במקרים כאלו הסכנה גדולה מאוד, ואף יכולה להגיע לסכנת חיים.

משך הזמן שלוקח לבצע תהליך של ניסור בטון בנמל משתנה ממקרה למקרה בעיקר בהתאם לכמות הבטון העומד לקראת הניסור, אך גם בהתאם לגורמים נוספים כגון איכות כלי העבודה ורמת מורכבות ביצוע הניסור.

כן. כפי שניתן לבצע ניסור בטון עבור כל סוג בטון שהוא, כך גם ניתן לבצע ניסור בטון בכל נמל.

כעיקרון ניתן לבצע ניסור בטון בכל נמל שהוא, בתנאי שהנמל מאפשר ניסור מיטבי עם שטח עבודה גדול ובטיחותי מספיק.

מחירון ניסור בטון בנמל כללי
מחירון ניסור בטון בנמל כללי
נווטו במאמר לפי נושאים