שיפוצים החל מרמת הבטון ועד לבית מושלם

החלטתם להשקיע כסף ולשפץ את הבית? חשוב שתעשו את התהליך בצורה נכונה ותשקיעו מאיכות ורמת הבטון ועד לעיצוב המושלם – על כך במאמר הבא.

 

מה צריך לקחת בחשבון כשמשפצים את הבית?

החלטתם לשפץ את הבית באופן מקיף ולקבל בית חדש לגמרי? כמו שאומרים "אם כבר אז כבר". כדאי שתכינו תקציב ותתכננו את המראה החדש עם מעצב פנים מקצועי על מנת שהכל יישב פיקס ויהיה מותאם מבחינת חומרי הגלם, הסגנון והמידות. ניתן לחפש מעצבי פנים מומלצים בפורומים השונים או ברשתות החברתיות ולבקש הצעות מחיר. הסיבה שמההתחלה חשוב להיוועץ במעצב פנים נעוצה בכך שהוא יסייע בתכנון של השיפוץ. אם עליכם להעביר נקודות חשמל, לשבור קירות בטון או לבנות קירות גבס, לבחור חיפויים, לשמור לא לפגוע בתשתיות מתחת לריצוף, להחליף או להדביק מרצפות, לתכנן מטבח חדש, להרחיב את חדרי האמבטיה ולעצב את הבית בריהוט, חשוב שמעצב הפנים ילווה אתכם בכל התהליך עד לגמר השיפוץ.

 

היתרונות של מעצבי פנים

מעצבי הפנים מקושרים עם שיפוצניקים שונים בין אם אלו שיפוצים בחדרה או בין אם באזורים אחרים בארץ. הם יעשו את כל העבודה של בחירת המשפצים על פי התקציב שתקבעו מראש ויהיו אחראים על עבודתם וכל ההתנהלות מולם. סיוע זה הוא משמעותי מכיוון ששיפוץ יסודי טומן בחובו לא מעט כאב ראש והתרוצצויות. אנשים המשפצים ללא סיוע כזה מוצאים את עצמם מבולבלים ולעיתים אף מרומים, התקציב מתנפח וכל ענין השיפוץ יוצא מכל פרופורציה. כאשר מעצב הפנים פונה לחברת השיפוצים זאת אומרת שהוא עבד איתם, יודע מה הם שווים, מה המחירים וסומך עליהם שיעשו את העבודה כמו שצריך. יתרה מכך, לא לכולנו יש טעם טוב אפילו שאנו יודעים מה הסגנון שאנחנו רוצים ולכן מעצב הפנים המקצועי יבחר בשבילנו את הצבעים, הגימורים, חומרי הגלם, הטקסטורות ויסייע לנו להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

 

עיצוב פנים בסטייל

בעיני אנשים רבים תפקידם של מעצבי פנים הוא לעצב את הבית מבפנים בין אם מדובר על עיצוב החדרים או הקירות ובין אם מדובר על עיצוב הרהיטים. עם זאת, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת וככל שענף העיצוב מתרחב, מעצבים רבים הפכו למומחים של תורות שונות כמו: הפנג שווי, הום סטיילינג, עיצוב ארגונומי, עיצוב בית חכם וכד'. גם מבחינת הסגנונות ניתן לבחור בעיצובים רבים כמו: עיצוב מודרני, קלאסי, כפרי, רטרו, אקלקטי וכיוצא בזה. אלו סיבות מספיק טובות כדי להסתייע במעצבי פנים שמבינים ענין ועוסקים בתחומי הענף השונים ביום יום. ולכן כאשר בוחרים במעצב פנים יש לבחור באדם יצירתי, מוכשר ומנוסה שמכיר את כל הסגנונות והתורות השונות ויוכל להתאים את הבית המושלם לאופי ולצרכים שלכם. את הסטייל הוא יעשה אבל כדי שהסטייל יהיה ייחודי לכם חשוב שתגשימו את החלומות שלכם באמצעותו.

 

שבירת קיר

נווטו במאמר לפי נושאים