קידוח בטון בפתח תקווה

מחפשים קידוח בטון בפתח תקווה? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ע.ר ניסור וקידוח בטון
רמי אבוסחרן

ע.ר ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 29.02.2024
4.86
72
חוות דעת
התמחויות: ניסור וקידוח , הריסות מבנים , ניסור ביהלום , עבודות בטון , שירות מהיר , יחס אישי ואדיב
ש.ר ניסור בטון
שי רודרמן

ש.ר ניסור בטון

נבדק לאחרונה 21.03.2024
4.93
43
חוות דעת
התמחויות: ניסור בטון , ניסור בטון ביהלום , ניסור קירות בטון , כלי ניסור בטון , הריסת מבנים , 24 שעות ביממה , עבודה מקצועית , צוות מיומן ומקצועי , עמידה בלוחות זמנים
קידוח וניסור נור
חאלד אבו אלהיגה

קידוח וניסור נור

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.75
8
חוות דעת
התמחויות: ניסור כל סוגי הבטון - רק בכמות *מעל 10 קידוחים ומעלה בעבודה אחת , קידוחי בטון רק כמות *מעל 10 קידוחים ומעלה בעבודה אחת , אחריות על כל עבודה , צוות אמין ומקצועי , עבודות מיוחדות ומסובכות , פינוי פסולת , מחירים נוחים והתחשבות בצרכי הלקוח

מבני בטון הם מבנים מסיביים למדי, כדי להעביר בהם תשתיות, יש לבצע קידוח מדויק בקוטר הרצוי. למעבר של צינורות בעוביים ובקוטר משתנה יש לחצוב בבטון בצורה מקצועית, מדויקת ובטיחותית. קידוח יכול להיעשות בקוטר רחב כל כך, עד שיאשר מעבר של אנשים בתוך החלל שנוצר. על החברה המבצעת את הקידוח להשתמש באמצעים ייעודיים ובמכשירים שונים כדי לבצע את המלאכה באופן מושלם. במידה ואתם מעוניינים בקידוח בטון בפתח תקווה, תוכלו להיעזר בחברה מקצועית שתחליף את המקדחה הביתית במקדחה רבת עוצמה ותקדח את הבטון העמוק במיומנות.

 

קידוח בטון בפתח תקווה – הסבר מקצועי

בטון הוא חומר חזק ומסיבי ביותר, לא לחינם הוא משמש לבניית יסודות לבניינים עצומים, ומיועד לנשיאת משקל רב, אולם, משנדרש לחצוב בבטון אנו נתקלים בקיר אטום, המקדחה הביתית אומרת נואש מול החומר היציב והחזק כל כך. קידוח בבטון נדרש הן ליצירת תשתית לצינורות דקים, והן לקידוחים מורכבים בפרויקטים רבי עוצמה. יחידות המידה בקידוח מוגדרות באמצעות "צול", ישנם קידוחים פשוטים הנחצבים בקוטר של שני צול, ומנגד ניתן למצוא קידוחים נרחבים במיוחד עד לקוטר של 20 צול בו יכולים בני אדם לעבור.

כדי לאפשר קידוח מקצועי ורב דיוק, יש להיעזר בחברות קידוח המשתמשות במכשירים ובמכונות שונים, ממכשירים ניידים קומפקטיים לקידוחים פשוטים, ועד למכונות ענק המקובעות לקיר, כדי לאפשר דיוק מקסימלי, ומשתמשות במנגנונים הידראוליים לקידוח תעלות או חורים במבני בטון חזקים ועמוקים ביותר.

במידה ותזמינו שירות קידוח בטון בפתח תקווה, תוכלו להבחין במקדחים רבי כוח המונעים מכוח מנוע חשמלי איתן, המסחרר כוס קידוח של יהלום, משוננת בקצותיה. עובי התעלה או החור הרצויים, יקבעו את גודל כוס היהלום וקוטרה.

במהלך קידוח הבטון נעשה שימוש בכוסות העשויות מסגסוגת מורכבת ומצופות באבקת יהלומים. בנוסף, כדי שלא יתפזרו אבק בטון ושבבים לכל כיוון, נעשה שימוש במים במהלך קידוח הבטון, המים גורמים לקירור של ראש המקדח, ותורמים לקידוח יעיל וחלק.

קידוח בטון

 

איך ממירים לסנטימטרים – מידות צול?

מסתבר שצול היא מילה חדשה בשבילכם, אותה אתם מגלגלים על הלשון בזרות מסוימת. אל דאגה, תוך 20 שניות תדעו להמיר את מידות הצול לסנטימטר בקלות.

1 צול=2.63 ס"מ. באמצעות יחידת מדידה זו קובעים קוטר של כל תעלה או חור בקידוח בטון.

על זאת הדרך 2 צול יהיו שווים ל-5.26 ס"מ, קידוח של 4 צול יהיה בעל פתח עגול ברוחב 10.52 ס"מ, וקידוח של 20 צול יהיה כמובן בקוטר 52.6 ס"מ.

אם תזמינו קידוח בטון בפתח תקווה, המושג הזה כבר לא יהיה חדש לכם, מלומדים שכמותכם.

 

מה ההבדל בין קידוח בטון לקידוח יהלום?

אם חקרתם קצת את השוק הזה של קידוחי הבטון, בוודאי שמעתם הרבה את שני הביטויים האלו: "קידוח בבטון" ו"קידוח יהלום", מעניין אתכם לדעת מה ההבדל ביניהם? אז זהו, שאין הבדל! קידוח בטון וקידוח יהלום הן מילים נרדפות לאותה משמעות בדיוק.

קידוח בטון מכונה גם קידוח יהלום, משום שנעשה בו שימוש בכוסות מצופות אבקת יהלום. יהלום הוא אחד החומרים הכי חזקים בבריאה, הוא הוכח לאחר ניסיונות ומחקרים שונים – כחומר היעיל ביותר לקידוחי בטון. לכן נוכל לראות אותו מצפה כל מקדחה ראויה לשמה. לא, אל תצפו לפגוש בתכשיט יהלומים נוצץ, זוהי בסך הכול אבקה, לא תוכלו להבחין שהיא עשויה יהלומים.

 

קידוח בטון בפתח תקווה – איך תבחרו את החברה המתאימה?

יש הרבה חברות בשוק המתעסקות עם קידוח בבטון, אם אתם מעוניינים בקידוח בטון בפתח תקווה, עליכם לקחת כמה פרמטרים בחשבון: חברות קטנות עשויות להתעסק עם קדיחות בטון פשוטות כמו קידוח לצנרת של מזגן.

במידה ואתם זקוקים לקידוח בקיר בטון מזוין, עבה ועמוק, תידרש חברה מקצועית ביותר עם מכשור מתאים, כיוון שעבודות אלו הינן מורכבות ועשויות להיות אפילו מסוכנות. כאשר אתם מעוניינים לסגור הסכם עם חברה, עליכם לדעת שהיא מתמחה בתחום, אמינה ויש לה את כל הציוד הדרוש ואת הניסיון להתעסק עם עבודת הבטון שלכם.

 

קידוח בטון בפתח תקווה – כשהמקדחה עומדת על הראש

ישנם מצבים שונים הדורשים קידוח בטון הפוך, מהו קידוח הפוך? קידוח זה נעשה בהפוכה – במקום בדרך הרגילה – מצד לצד או לכיוון מטה, קידוח הפוך נעשה מלמטה למעלה. פעולה זו הינה מורכבת בהרבה מהפעולה הרגילה, משום שעל המקדחה להתגבר על כוח המשיכה המושך אותה לכיוון האדמה, ולקדוח בכוח לכיוון מעלה.

לא רבות החברות המציעות שירות זה בשל מורכבותו, יש לדייק בזווית, להפעיל עוצמה של קידוח ולהזרים מים בכל זמן הפעולה. כאשר אתם מזמינים שירות קידוח בפתח תקווה לצרכי קידוח הפוך, עליכם לוודא שהחברה אכן מקצועית בביצוע פעולה מורכבת זו.

 

מתי יש צורך לבצע קידוח הפוך?

ישנם מקרים רבים בהם נדרש קידוח של קירות בזוויות שונות וקידוח של תקרות. ניתן למנות בין המקרים הנפוצים את המקרים הבאים:

  • כאשר יש צורך לקידוח לצורך תשתיות של חשמל, מים וביוב, נוצר לעיתים רבות צורך של קידוח בצורה הפוכה.
  • קידוח של וונטות – פתחי האוורור המוכרים, דורש שימוש בקידוח הפוך.
  • קידוח ארובה מהתקרה לקמין ידרוש קידוח הפוך.

 

איך מבצעים קידוח הפוך?

השלב המקדים הוא ביצוע של מדידות וחישובי קוטר ורוחב. לאחר מכן יש לקבע את המקדחה לתקרה באמצעות ברגים. המפעיל מבצע פעולה של קדיחה כמעט ללא מאמץ פיזי מצידו כיוון שמנגנון הקדיחה משלב מערכת גלגלי שיניים הפועלת בצורה חזקה וסימטרית ביותר לצורך ביצוע הקידוח.

 

מחיר קידוח בטון בפתח תקווה – אילו גורמים ישפיעו עליו?

הגורמים המשפיעים על המחיר הם עובי הבטון, קוטר הקידוח, קידוח הפוך או ישר, תוספת שירות של פינוי פסולת ונוחות הגישה למקום העבודה.

קידוח בטון

שאלות ותשובות

באופן כללי, השימוש בקידוח בטון נעשה כאשר יש צורך ליצור תעלות בבטון לצורך העברת תשתיות, תעלות מיזוג, ארובות ועוד.
הודות למקדחי היהלום, קידוח בטון עוזר לעבוד בצורה נוחה ויעילה מאוד עם בטון, עבור כל צורך שהוא.
נווטו במאמר לפי נושאים