ניסור רצפת בטון בעפולה

 

מחפשים ניסור רצפת בטון בעפולה? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ס.נ ניסור וקידוח בטון
סאלח נסר אלדין

ס.נ ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 21.03.2024
4.88
24
חוות דעת
התמחויות: ניסור וקידוח בטון לכל סוגי העבודות , פתיחת דלת , פתיחת חלון , התקנת קמינים לחימום , צוות מהיר ומקצועי , מחירים הוגנים , פתיחת פתחים לארובות , ייעוץ מקצועי ללקוח
דון פרו ניסור וקידוח בטון
וואליד חוג'ירת

דון פרו ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.94
16
חוות דעת
התמחויות: ניסור בטון , קידוח בטון , הריסות , פינוי פסולת , ניסור בטון ביהלום , ניסור קירות בטון , פירוק ופינוי מפעלים , מכונות מקצועיות לניסור וחיתוך
קידוח וניסור נור
חאלד אבו אלהיגה

קידוח וניסור נור

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.75
8
חוות דעת
התמחויות: ניסור כל סוגי הבטון - רק בכמות *מעל 10 קידוחים ומעלה בעבודה אחת , קידוחי בטון רק כמות *מעל 10 קידוחים ומעלה בעבודה אחת , אחריות על כל עבודה , צוות אמין ומקצועי , עבודות מיוחדות ומסובכות , פינוי פסולת , מחירים נוחים והתחשבות בצרכי הלקוח

גם אם אתם יודעים לחתוך עוגה בצורה סימטרית, לא בהכרח שתהיו מאומנים בניסור של בטון, זאת משום שעבודת ניסור בבטון דורשת מיומנות רבה, וכלים מקצועיים ביותר לצורך ביצוע הפעולה. גם אם מלאכה זו נדמית לכם כמשימה בלתי עבירה, כיוון שהבטון הינו חומר חזק כל כך, ניסור רצפת בטון בעפולה עשוי להיות פעולה פשוטה ביותר לחברה מנוסה המצוידת במכשור המתאים. אם אתם מעוניינים לקדוח מעבר בין קומות או לבקוע דרך למעלית – המאמר הזה יכול בהחלט לעניין אתכם. במידה ומצב הרוח שלכם ברצפה מכיוון שניסור רצפת בטון נדמה לכם מסובך מדי, אל דאגה, לאחר קריאת השורות הבאות, הכול יהיה מובן יותר.

 

בטון – מעט יותר קשה מחמאה

בטון הינו אחד החומרים הנפוצים לצרכי יציקת רצפות של מבנים, ולא לחינם, לבטון מספר תכונות חשובות הגורמות לו להיחשב כחומר מנצח:

  • הבטון מבודד חום וקור, כך שהוא מתאים במיוחד ליציקת רצפות של מבני מגורים, בצורה כזו אנו יכולים ליהנות מהגנה מחום כבד או מקור מקפיא.
  • הבטון הינו חומר יציב ביותר, מה שמקנה לו את השם הטוב ביצירת מבנים המחזיקים מעמד במשך שנים ארוכות.
  • הבטון נותן הגנה מפני פגיעות שונות במבנה, כמו התנגשות של כלי רכב או מטר סוחף, עובדה זו יוצרת תחושה מאובטחת, לשוהים בתוך מבנה בטון יצוק.

 

בשל תכונות אלו של הבטון, מתבררת משימה זו, של ניסור רצפת בטון בעפולה, כמלאכה לא פשוטה, כיצד ניתן לבצעה בקלות?

 

איך מתבצע ניסור רצפת בטון בעפולה?

מרבית המבנים בישראל עשויים בטון, כדי ליצור בהם שינויים, בהתאם לתוכניות הרצויות, יש צורך בניסור חלקי הבטון השונים. כיוון שבטון הוא חומר מוצק ומסיבי ביותר, לצורך הניסור בו נדרשות מיומנויות גבוהות ושימוש במכשור מתקדם ביותר.

ניסור רצפת בטון מתבצע לרוב על ידי מסור דיסק המסתובב במהירות עצומה ומבצע חיתוך מהיר ומדויק של השטח הרצוי. ישנם מסורים ניידים, הנמצאים בידיהם של מפעילים, לצורך עבודות פשוטות יותר, ואילו לעזרת ביצוע חיתוכים מורכבים ורחבי שטח, מתגייסות מכונות ניסור הנוסעות על הרצפה ומבצעות חיתוך סימטרי במיוחד.

בנוסף, מזרימים המפעילים מים לכיוון אזור הניסור, במטרה לצנן את מעלות החום הגבוהות הנוצרות עקב האנרגיה הרבה המופקת מהחיכוך בין הלהב לבטון. המים מסייעים גם בהפחתת הפסולת, ובמיעוט התפזרות שבבי בטון סביב.

ניסור רצפת בטון

 

מי נזקק לשירות של ניסור רצפת בטון בעפולה?

אנחנו אוהבים שהרצפה תחת רגלינו יציבה, מדוע אם כן נרצה לנסר אותה ולפעור בה חורים? ניסור רצפת בטון הוא פעולה מאוד נפוצה, היא בעיקר נדרשת לצורך פתיחה של מעבר בין קומותיו של בניין, וכן כדי ליצור פיר בו תוכל לנוע מעלית. ישנם פרויקטים בהנדסה שהינם מורכבים ביותר, וגם הם דורשים שירות של ניסור רצפת הבטון.

 

מה ההבדל בין ניסור רצפת בטון לבין ניסור רצפה ביהלום?

אם אתם כעת במהלך חיפוש של חברה הנותנת שירותי ניסור רצפת בטון, בוודאי נתקלת בצמד המילים: "ניסור ביהלום", מה ההבדל סוגי הניסור? אז זהו שאין שום הבדל! כל ניסור של רצפת בטון ישלב שימוש בניסור יהלום, ולא, אל תנסו לחפש יהלומים על המסור המקצועי אותו יישא איש המקצוע שלכם, זאת משום שאבקת היהלום המצפה את המסור, אינה נראית כמו היהלום המוכר לכם מטבעת הנישואין.

 

מדוע נעשה שימוש באבקת יהלום לצורך ניסור רצפת בטון בעפולה?

יהלום מוגדר כמינרל הכי נוקשה בטבע, מה שמקנה לו מקום של כבוד כחומר יעיל במיוחד בניסור בטון. את להב המסור נהוג לצפות בשבבי יהלומים, היוצרים שכבה אחידה וקשה, שביחד עם עוצמתו של מסור פלדה מסוגלת לחתוך גם ברצפת הבטון העבה ביותר.

 

לפי מה נקבע מחיר של ניסור רצפת בטון בעפולה?

ישנם כמה מרכיבים המשפיעים על מחיר עבודה של ניסור רצפת בטון:

  • עובי רצפת הבטון – לפי עובייה של שכבת הבטון תעריך החברה המבצעת את מידת העבודה ואת הכלים הנדרשים לה, אלו יהיו משמעותיים בקביעת המחיר הסופי.
  • מידת הנגישות למקום הניסור – גם היא משפיעה על עלות העבודה, במידה ונדרש שינוע מיוחד של מכשור לעבר מקום הקשה להגעה, ייגבה מחיר גבוה יותר.
  • במידה ונדרש לפתוח פתח – ישפיע גודל הפתח הרצוי על מחיר העבודה.
  • איסוף פסולת – אם תרצו לקבל מהחברה שירות של איסוף פסולת, ככל הנראה היא תדרוש על כך תשלום נוסף.

 

ניסור רצפת בטון בעפולה – יש לתת את הדעת על הבטיחות

אמצעי הניסור הינם אימתניים ביותר, ואם הם מסוגלים לנסר בחומר קשה כל כך כמו בטון, הם בוודאי עלולים לגרום לנזקים למבנה ולדיירי הבניין, בנוסף, חשוב לזכור כי רצפת הבטון מהווה חלק מיציבות המבנה, וניסור לא מדויק או לא מקצועי מספיק, עלול לגרום למבנה להתרועע. לכן, יש להיוועץ בחברה מקצועית, שתתכנן את העבודה מראש, תיתן את הדעת על כל הקשיים האפשריים, ובפועל, תמנע כל סיכון אפשרי מהמבנה ומהשוהים בו.

ניסור רצפת בטון

 

ניסור רצפת בטון וקידוח רצפת בטון – מה ההבדל?

כמו שהסברנו, ניסור רצפת בטון נועד לפתיחת פתחים סימטריים ברצפת הבטון, ומתבצע בעזרת מסורים שונים, לעומתו קידוח ברצפת בטון מיועד ליצירת חורים מדויקים ברצפה. הקידוח נעשה על ידי מכונות קידוח שבסופם כוס מצופה באבקת יהלומים. ישנן מכונות קידוח ניידות, ויש מכונות המקובעות לרצפה ופועלות בשלט רחוק.

את הקידוח הריצפתי יש לבצע רק כשידוע למעלה מכל ספק שאין סיכון לפגיעה בתשתיות מים, חשמל או גז במהלך הקידוח. בנוסף, חשוב להיעזר במקדחי יהלום, לצורך ביצוע מלאכה זו, משום שרצפת בטון בדרך כלל עבה במיוחד, ויתכן ומקדח שמצליח לקדוח היטב בקיר בטון, ייתקל בקושי בבואו לקדוח ברצפת בטון עבה, לכך נוצרו מכונות הקידוח מצופות שבבי היהלומים.

שאלות ותשובות

על מנת לבצע ניסור רצפת בטון איכותי, יש לעשות שימוש במסור יהלום עבור ניסור בטון. מסורים אלו מאפשרים לעבוד עם כל סוגי הבטון לרבות בטון מזוין.
בעלי מקצוע לביצוע עבודות ניסור רצפת בטון ניתן למצוא בעזרת חיפוש אחר חוות דעת אודות בעלי המקצוע הנתונים. חוות דעת אלו יכולות להמצא ברחבי האינטרנט או מפי מכרים וקרובים.
נווטו במאמר לפי נושאים