ניסור בטון ביהלום

מחפשים ניסור בטון ביהלום? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

בטון הוא חומר קשה במיוחד ויש צורך בחומר קשה ממנו כדי לבצע בו חיתוכים, ניסורים, חירורים ושינויים. לכן היהלום, החומר החזק ביותר בטבע נקרא לדגל ומשרת היטב כל משימה: מעבודה גדולה של שבירת קירות בטון או חיזוק מבנים וממ"דים ועד קטנה וממוקדת כמו יצירת חור למייבש הכביסה או פתיחת חלון באחד מחדרי הבית.

היהלום הוא לא רק תכשיט יפהפה ונוצץ אלא מחצב טבעי בשירות התעשייה שמתגבר על חוזקו של הבטון והופך את העבודה ליעילה במיוחד. ניסור בטון ביהלום מתבצע באמצעות דיסק מצופה באבקת יהלומים שגורס את הבטון במהירות ובעוצמה רבה ומשתמשים בו לא רק לעבודות בהיקף חללי הבית או המבנה אלא גם בעבודות שטח כמו חיתוך כביש וביצוע תיקונים, הקמת מנהרות ושלל פרוייקטים תעשייתיים בהיקף גדול.

חברת המנסרים ביהלום מתמקצעת בכל עבודות ניסור וחיתוך בטון ומספקת עבודה לכל דרישה במקצועיות, המומחיות והבטיחות המקסימליים. עם ניסיון של 20 שנים בתחום ורזומה עשיר, אנו יודעים מהם כל האתגרים הכרוכים בעבודה מסוג זה וערוכים היטב מבחינת הכלים הדרושים, הציוד, אנשי הצוות המוכשרים, אישורי המהנדס, הביטוח וגם סילוק הפסולת עם גמר העבודה לאתר פסולת חוקי.

תעשיית הבנייה בישראל מבוססת על בטון ולפי חוק, כל מבנה צריך להכיל שלד בטון וברוב המקרים גם תמיכה בקורות פלדה חסינות, מה שמגביר את החוזק והעמידות של המבנה.

ישנם מקרים רבים בהם נדרש לבצע עבודות ניסור בטון על גבי חלקי בטון חזקים במיוחד לרבות בטון מזוין המכיל בתוכו מוטות פלדה לחיזוק ויציבות יתרה. בכל אותם מקרים באופן גורף, נעשה שימוש בתהליך ניסור בטון ביהלום, אשר ידוע וניחן ביכולות חיתוך וניסור בטון איכותיים, עוצמתיים ומדויקים מאין כמוהם.

אם גם אתם זקוקים לניסור בטון חזק בדיוק מירבי ובאיכות גבוהה, הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא שירותי ניסור בטון ביהלום אשר מתבצעים על ידי צוותי העבודה ואנשי המקצוע המומחים והמנוסים ביותר. כל תהליך ניסור בטון מתבצע בעזרת מסורי היהלום הטובים ביותר.

 

ניסור בטון ביהלום במרכז

ניסור בטון ביהלום בצפון

ניסור בטון ביהלום בדרום

ניסור בטון ביהלום בשרון

ניסור בטון ביהלום בחיפה

ניסור בטון ביהלום בירושלים

ניסור בטון ביהלום ביהודה ושומרון

 

איך כל זה בכלל התחיל?

לא לנו הפטנט ולמעשה מי שהמציא את חיתוך היהלום הוא ריצ'רד פלקר, רוקח שיצר תערובת של ליבת פלדה מערבוב מתכת, שמן זית וסט יהלומים טבעיים במטרה לייצר שיטה חדשנית לליטוש יהלומים.

כיום מיושמת השיטה באמצעות יהלומים סינתטיים שמופקים במיוחד לחיתוך הבטון ומתאימים לחיתוך של כל מינרל טבע, סלע ומחצב וכן סוגי מתכות שונות ופלדה באופן אפקטיבי, מדויק וסימטרי.

שירות הניסור בבטון פועל בישראל בהיקף גבוה וככל שענף הבניה ממשיך להשתכלל ולהתרחב. החברות השונות מציעות שפע שירותים בתחום הבטון כמו חציבה בבטון, הריסת מבנים או ניתוק והפרדת מבנים, קידוחים בבטון מזויין וכל עבודה המצריכה רמת גימור גבוהה ואיכותית.

יחד עם זאת, לא כל חברה בעלת היתרים מתאימים ובוודאי שלא מדובר בפרויקט "שיפוצניקים" פשוט. הקו בין ביצוע עבודה מושלמת לבין חבלות במבנה, בתשתית השוכנת בתוך הבטון ובסכנות הבטיחות הוא דק במיוחד ורק חברה בעלת מוניטין עשיר, ציוד מתאים ושפע כישרון מקצועי תוכל להגיש את הפרויקט בצורה המתאימה ביותר.

איך כל זה בכלל התחיל?

 

תעשיית הבטון בישראל מתרכזת סביב מספר אפשרויות:

בטון מזויין – אל הבטון מוחדרים חומרים אלסטיים המשולבים בפלדה ובחומרים נוספים בזמן היציקה. תהליך ההפקה לוכד את החומרים הפנימיים ומייצר מבנה בטיחותי חזק ועמיד במיוחד שהודות לפלדה המשולבת בו, מונע סדקים בשל תזוזות הקרקע או נזקים באזור המבנה ובתוכו.

בטון אדריכלי – עיצוב בניינים מרשימים ובתים מודרניים מיושם בדרך כלל על ידי שימוש בבטון לבן או בטון המעורבב בצבע ומלט מיוחד (צמנט פורטלנד), נטול פחם ואפר.

בטון מוטבע – סגסוגת דקורטיבית שמאפשרת לרצף ולחפות קירות ליצירת עיצוב במראה טבעי ואיתה ניתן לשלב שלל עיצובים מעניינים, אבנים, מרקמים וגוונים שונים.

בטון דרוך – מדובר במשטחי בטון מאסיביים המכילים כבלי פלדה ונועדו לקירוי בשטחים גדולים במיוחד (מנהרות למשל וגשרים למשל), המסוגלים לשאת משקל עצום.

בטון עבור סלילת כבישים – ערבוב הבטון עם אספלט על מנת לקבל תוצר גמיש ואפקטיבי.

על סמך סוג הבטון, החומרים הכלולים בתוכו ואופן ביצוע העבודה, ניתן יהיה לבחור בכלי המתאים:

מקדח כוס יהלום המולבש על המקדחה הרגילה ליצירת פתח עגול וסימטרי, יצירת דלת או חלון בצורת קשת, פתחי אוורור, חדרי שירותים עם וונטות, פתחי צינורות וכבלים וכד'.

כבל יהלום לבטון המסוגל לחתוך גושי בטון גדולים, מכונת קידוח לכבישים, רצפות ומדרכות, שרשרת בטון משולבת בחלקיקי יהלום זעירים בעזרתם ניתן לבצע חיתוך מדויק במהירות גבוהה, או מסור ידני בעל להב מצופה באבקת יהלום, לעבודות המצריכות את הדיוק האנושי.

תעשיית הבטון בישראל מתרכזת סביב מספר אפשרויות:

 

לא עדיף קונגו?

אתם מכירים אותו היטב מחנויות הבניה, מעובדי העירייה שמבצעים בו עבודות, מאיש השיפוצים שלכם וגם מלא מעט סרטים כמו "תעלת בלאומילך" הנוסטלגי.

אלא שהקונגו או בשמו המקצועי – פטיש אוויר, משמש לחציבת סלעים ושבירת מדרכות בחציבה קבועה, כמו בשימוש בפטיש למשל. הלהב ננעץ בחומר ומכה בו שוב ושוב ולא מעט פעמים מצריך גם הפעלת לחץ באמצעות משקל הגוף כדי לייצר יותר "כוח".

לכן הוא פחות מתאים לחציבת קירות ואינו מתאים בכלל לשום משטח תלול או משופע, מכיוון שהוא דורש הסתמכות רבה מאוד על כוח הכבידה. הרעש מחריש אוזניים ומומחים בתחום הבריאות אף מגדירים אותו כבעל פוטנציאל ליצירת נזקי שמיעה חמורים.

זו הסיבה שתמיד תראו את מפעיל הקונגו עם אוזניות גדולות. בנוסף לכך, טכניקת החציבה באמצעות הקשה יוצרת לא מעט אפר, אבק ולכלוך שמעכירים את סביבת העבודה ומצריכים ניקוי יסודי וממושך מאוד בסיום, שלא לדבר על משך זמן העבודה הרב בפני עצמו.

כשאתם מעוניינים לחצוב בבטון דלת או חלון, לחורר חור מדויק לצנרת המזגן, צינור המים או תעלות החשמל, לשבור עמוד או אפילו להקים ארובה, עליכם להביא בחשבון את התועלות המיוחדות של ניסור בטון ביהלום שלא קיימות בקונגו.

זמן ביצוע העבודה קצר בהרבה וכן מונע זעזועים בבית בשל פעולת הקונגו אשר גורמים לקרמיקה לזוז ממקומה, התפוצצות השפכטל או ההחלקה שיצריכו תיקון, דהיינו – עוד לא מעט כסף.

עבודת קידוח ביהלום תהיה אמנם בעלות גבוהה יותר, אך לא תשפיע בשום מקרה על חלל הבית, האריחים, הבלטות, הנברשות או על יתר הקיר. באופן אבסורדי, קיצור הזמנים שמספק להב היהלום מתבטא בחיסכון משמעותי גם מבחינת חוסר הצורך שלכם בתיקונים וגם מבחינת שעות העבודה שתאלצו להפסיד כדי לפקח על הנעשה אצלכם בבית ולהישאר לנקות הכל.

לא עדיף קונגו?

מה בודקים לפני שמתחילים?

חברת המנסרים ביהלומים מתמקצעת היטב בכל דגמי הבטון ומתמחה בביצוע עבודות מורכבות המצריכות בדיקה מקדימה של מיקום התשתיות או תנאי השטח וכמובן פינוי הפסולת בסיום באמצעות מלגזות, בובקאטים או מנופים.

עבודתנו מתבצעת בכפוף לתוכניות המהנדס ובהתאם לדרישות הלקוח באחריות מלאה וללא פשרות, תוך שימוש בידע המקצועי שזכינו ליישם מידי יום בעשרים השנים האחרונות.

שום עבודה לא יוצאת לדרך ללא הבדיקה המקדימה. גם יצירת חור פשוט לצנרת המזגן יצטרך לעבור בדיקה יסודית מבחינת המיקום, הגישה ותנאי השטח.

אמנם לא לכל עבודה קטנה יהיה צורך לגייס מהנדס מומחה בעל שם עולמי שיאשר ביצוע, אבל כשמדובר בעבודת ניסור בטון כמו פתיחת דלת, פתחי אוורור או יצירת נישות, מדרגות לקומת הגג ולכל מקרה שבו יש צורך להימנע מסיכון לשוהים בדירה, במשרד או כלל המבנה בהחלט חשוב לוודא שבנקודת הניסור או הקידוח לא עוברת צנרת המים או חלילה קוו חשמל או גז שכל פגיעה בהם עלולה להיות מסוכנת. אנו בוחנים את עובי הבטון ומחליטים באילו כלים עלינו להשתמש כדי להשיג ביצוע מושלם ומדויק.

ענף הבניה בישראל עוד צפוי להתפתח טכנולוגית, לא מעט בזכות ההבנה כי יש צורך בפתרונות מעשיים שחוסכים זמן ותורמים רבות לבטיחות על מנת להגיש לציבור תוצרים מדויקים שישרתו אותם למשך שנים רבות בצורה נוחה וחכמה.

 

מהו תהליך ניסור בטון ביהלום?

למעשה, תהליך ניסור בטון ביהלום אינו עוסק בגורם אשר מנוסר אלא באופן הניסור עצמו. ניסור בטון ביהלום הוא שם שמוענק לתהליכי ניסור אשר מתבצעים בעזרת מסורי דיסק בקטרים שונים, בהתאם לעובי הבטון העומד בפני ניסור. כמו כן, כל מסור דיסק מצופה בשלל יהלומים תעשייתיים ומכאן מגיע שמו של התהליך. אם כן, העובדה כי מוסרים אלו מצופים ביהלומים תעשייתיים, מקנה לו את העוצמה והדיוק הרבים, כיאה לתכונות היהלום.

 

מה היתרונות של ניסור בטון ביהלום?

לתהליך ניסור בטון ביהלום ישנם שני יתרונות עיקריים בולטים, אשר מקנים לא יתרון יחסי על פני כל שאר שיטות ניסור הבטון האחרות.

  1. עוצמה – כאמור, בשל העובדה כי ניסור זה מתבצע בעזרת יהלומים, מוקנית לתהליך ניסור בטון ביהלום עוצמה רבה אשר מאפשרת לו לבצע ניסור של כל סוג בטון שהוא, בכל רמת חוזק ועמידות לרבות בטון מזוין.
  2. דיוק – יתרון נוסף הנובע מהעובדה כי ניסור זה מתבצע בעזרת יהלומים, הוא רמת הדיוק של התוצאות המתקבלות מניסור זה. הסיבה לכך מבוססת כמובן על העובדה כי היהלום הוא חד מאוד ועל כן רמת הדיוק שניתן להגיע אליה בעזרתו גבוהה.

 

תהליך ניסור בטון ביהלום – מתי נשתמש בו?

השימוש בתהליך ניסור בטון ביהלום נחשב ליקר ביחס לניסור בטון בעזרת מסור דיסק רגיל, ועל כן לא נעשה בו שימוש באופן קבוע. עם זאת, בשל העובדה כי מסור דיסק רגיל אינו יכול לנסר כל בטון שהוא באופן יעיל ואיכותי, ישנם מקרים שבהם נהיה חייבים לבצע ניסור בטון ביהלום. מקרים אלו הם אותם מקרים בהם הבטון חזק מאוד כגון ניסור בטון מזוין, בטון דרוך וכו'.

 

כיצד מתבצעים תהליכי ניסור בטון ביהלום

רוב תהליכי ניסור בטון ביהלום דומים בעיקרם ובאופן ביצועם לניסור בטון בעזרת מסור דיסק רגיל, ולכן גם הם מורכבים משלושה שלבים עיקריים.

 

שלב א': תכנון

השלב הראשון בתהליך ניסור בטון ביהלום הוא שלב התכנון. כיאה לכל תהליך ניסור בטון, גם תהליך זה דורש תכנון של אופן ביצוע הניסור עצמו, טרם תחילת העבודה. על מנת לתכנן כראוי את תהליך הניסור, יש לאסוף מידע אודות גורמים שונים כגון הצורך הנוכחי, רמת הקושי של הבטון, עובי הבטון וכדומה. לאחר מכן, מסוגלים אנשי המקצוע לגבש תמונת מצב מבוססת, אשר תעזור להם לבחור את שיטת העבודה הרלוונטית היעילה והאיכותית ביותר.

 

שלב ב': ניסור בטון ביהלום

לאחר שגובשה החלטה בדבר אופן ביצוע הניסור, מגיע שלב הביצוע המעשי. שלב זה כמובן משתנה בהתאם לצורך הנתון, וכן בהתאם לשיטת העבודה היעילה שנקבעה. כמו כן, בכל מקרה שהוא מטרתו של שלב זה היא אחת ויחידה, לענות על צורך ניסור הבטון בזמן הקצר ביותר, תוך שמירה על איכות, דיוק ומקצוענות מירביים.

 

שלב ג': ניקיון

בתום כל תהליך ניסור בטון, מגיע שלב הניקוי. שלב זה נועד על מנת לפנות באופן יסודי ומקובל את שאריות הבטון שנוצרו מתהליך הניסור. שאריות אלו אינן יכולות להיזרק לפח אשפה רגיל מאחר שהן נחשבות לפסולת בניין. על כן, יש להשליכן למיכלי אשפה המיועדים לכך.

 

כמה עולה ניסור בטון ביהלום?

מאחר שתהליך ניסור בטון ביהלום מתבצע בעזרת כלים יקרים יותר מכלי הניסור ה"רגילים", מחיר ניסור בטון ביהלום עולה גם כן אך לא בהרבה. לכל תהליך ניסור בטון ביהלום מחיר התחלתי של כ – 200 ש"ח, אך מחיר זה יכול לעלות והוא משתנה ממקרה למקרה בהתאם לגורמים שונים כגון כמות ניסור הבטון הדרושה, עובי הבטון, רמת מורכבות ביצוע העבודה וכו'.

 

מחירון ניסור בטון ביהלום כללי

ניסור בטון ביהלום החל מ – 200₪‏
ניסור בטון ליצירת פתח החל מ – 220₪‏
ניסור רצפת בטון החל מ – 200₪‏

 

שאלות ותשובות

ניסור בטון ביהלום הוא למעשה סוג של ניסור בטון בעזרת מסור דיסק. ההבדל היחיד בין ניסור בעזרת מסור דיסק רגיל לבין ניסור בטון ביהלום, הוא העבודה כי מסורי היהלום מורכבים משיבוץ של יהלומים תעשייתיים.
לא. תהליך ניסור בטון ביהלום מעט יקר יותר ועלן כן לא נעשה בו שימוש בכל מקרה. אם כן, השימוש בניסור בטון ביהלום יתבצע בעיקר כאשר יש צורך בניסור עוצמתי מאוד כנגד בטון מזוין לדוגמא, או צורך בדיוק רב.
נווטו במאמר לפי נושאים