ניסור בטון ביהלום בשמשית

מחפשים ניסור בטון ביהלום בשמשית? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

סנונו מרעי- אין בטון עומד בדרכנו
מרעי סנונו

סנונו מרעי- אין בטון עומד בדרכנו

נבדק לאחרונה 23.11.2023
4.88
43
חוות דעת
התמחויות: ניסור ללא אבק של בטון מזוין שעוביו עד 2 מטרים , פתיחת פתחים לעליות גג ולארובות , קידוח עד קוטר של 1.2 מ` ועומק של עד 3 מ` , חציבה באבן ובבטון באמצעות קומפרסור , ניסור בכל גובה , ניסורים במקומות קשים לגישה באמצעות מסור מיוחד , מחירים הוגנים לכל כיס , שרות ואמינות ללא פשרות , אמינות ושירות ללא דופי
ס.נ ניסור וקידוח בטון
סאלח נסר אלדין

ס.נ ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 21.03.2024
4.88
24
חוות דעת
התמחויות: ניסור וקידוח בטון לכל סוגי העבודות , פתיחת דלת , פתיחת חלון , התקנת קמינים לחימום , צוות מהיר ומקצועי , מחירים הוגנים , פתיחת פתחים לארובות , ייעוץ מקצועי ללקוח
דון פרו ניסור וקידוח בטון
וואליד חוג'ירת

דון פרו ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.94
16
חוות דעת
התמחויות: ניסור בטון , קידוח בטון , הריסות , פינוי פסולת , ניסור בטון ביהלום , ניסור קירות בטון , פירוק ופינוי מפעלים , מכונות מקצועיות לניסור וחיתוך
קידוח וניסור נור
חאלד אבו אלהיגה

קידוח וניסור נור

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.75
8
חוות דעת
התמחויות: ניסור כל סוגי הבטון - רק בכמות *מעל 10 קידוחים ומעלה בעבודה אחת , קידוחי בטון רק כמות *מעל 10 קידוחים ומעלה בעבודה אחת , אחריות על כל עבודה , צוות אמין ומקצועי , עבודות מיוחדות ומסובכות , פינוי פסולת , מחירים נוחים והתחשבות בצרכי הלקוח

בטון הוא חומר חזק ביותר שנועד ליציקת מבנים, בניגוד לחומרים רבים אחרים, ניסור בבטון הינו פעולה לא פשוטה, גם אם הצלחתם לחתוך בעצמכם חלקי עץ, והרכבתם ארון לגמרי לבד, בניסור בטון תצטרכו להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית. לצורך פעולת הניסור נעשה שימוש ביהלום – המינרל החזק בעולם, בשילוב עם מסור פלדה, לא תאמינו באיזו קלות נחתכת שכבת הבטון המסיבי. מעוניינים לדעת עוד על ניסור בטון ביהלום בשמשית? אספנו לכם את כל המידע הרלוונטי על שיטת הניסור הנפוצה בבטון. גם אם גודשות את הבטן שלכם שאלות לרוב, אנחנו מקווים שבסיום המאמר הזה אתם תצאו עם תשובות ברורות ביותר.

בטון הינו חומר עמיד וקשה מאוד, מה שמקשה על פעולת הניסור בו, אם לניסור עץ מספיק מסור חשמלי פשוט, בבטון, מכשיר כזה פשוט יתקלקל בשימוש הראשון. לצורך זה נרתם היהלום – החומר החזק בעולם, לניסור בטון. כאשר הוא מצפה להב של מסור חשמלי הוא הופך אותו לעמיד גם בפני שכבת בטון עבה ועמוקה ביותר. מעוניינים לקרוא עוד על ניסור בטון ביהלום בשמשית? הכתבה הזו נועדה עבורכם, באמצעותה תוכלו להתעשר במידע אמין ומדויק על עולם ניסור הבטון ביהלום.

 

בטון ששוקל טון

הבטון הינו החומר המועדף ליציקת מבנים בישראל ובמדינות רבות נוספות בעולם. הבטון המודרני מורכב מתערובת של חצץ, חול, מים וצמנט, שילוב מרכיבים אלו יוצר עיסה סמיכה ביותר, וכשהיא מתגבשת ומתייבשת היא מתעצבת בצורת יציקות הבטון האפורות והמסיביות המוכרות לנו מכל אתר בנייה. לא סתם נבחר הבטון לכהן בתפקיד חשוב כל כך כמרכיב משמעותי בכל מבנה סטנדרטי, יש לו תכונות שונות ההופכות אותו לאידיאלי כחומר בניה זמין ויעיל:

יתרון 1 הבטון הינו חומר המסוגל לבודד את המבנה ממזג אוויר חם או קר, כך הופך החלל הפנימי, לנעים לשהות, ולכן גם מתאים ביותר למבני מגורים.
יתרון 2 הבטון הינו חומר עמיד מאוד המחזיק מעמד במשך שנים. מבנים שונים עשויי בטון, קבועים על עומדם מזה שנים, וצפויים להישאר כך בעתיד הרחוק.
יתרון 3 הבטון גם לא נבהל מחבטות, מפגיעות שונות וממפגעי מזג אוויר, כך שגם אם מכונית שנהגה שיכור, תסטה ממסלולה ותפגע בבניין בטון, הוא לא יתמוטט כמגדל קלפים. מה שיקרה למכונית – זה כבר סיפור אחר…
יתרון 4 בטון הינו חומר נוח וקל לעבודה, כך טוענים פועלי הבנייה, ובשל כך הוא הוכתר כחומר המוצלח ביותר ליציקת מבנים שונים לתעשייה, למסחר ולמגורים.

מכיוון שהבטון הינו חומר חזק כל כך, יש לקחת בחשבון שהניסור שלו, עלול להיות פעולה לא פשוטה, מה גם שפעולת ניסור אינה דומה לפעולת ניתוץ ושבירה האופיינית להריסת מבנים, חיתוך בבטון צריך להיעשות בצורה מדויקת במיוחד ללא שום סטייה בלתי מכוונת.

ניסור בטון ביהלום

 

לשם מה נדרש שירות של ניסור בטון ביהלום בשמשית?

במידה ואתם מעוניינים לשנות צורה של קיר, רצפת או תקרת הבטון, תזדקקו לשירותיה של חברה המתמחה בחיתוך יהלום בשמשית. מתי זה יקרה?

 

ניסור בטון ביהלום בשמשית במהלך יציקת שלד של מבנה בטון

במידה ונוצרו שינויים בתוכניות המקוריות, לאחר יציקת הבטון לצורך בניית השלד, יש צורך בניסור קירות הבטון לטובת השינויים הנדרשים, בנוסף, יתכן שבשל טעות אנוש, נוצק הבטון בצורה בלתי רצויה, חשוב לתקן את הנזק במהירות, ועל כן יש לטפל במחדל, באמצעות ניסור בטון ביהלום. ניסור מקצועי בבטון ייתן תוצאה מדויקת ולא יחשוף את המשגה לעולם.

ניסור בטון ביהלום בשמשית במהלך יציקת שלד של מבנה בטון

 

ניסור בטון ביהלום בשמשית לצורך יצירת פתחים לדלת או חלון

במידה ואתם מעוניינים לאפשר לעצמכם כניסה לתוך מבנה בטון, או להעניק לעצמכם מעט אוויר לנשימה, חשוב ליצור פתחים מדויקים של צורת חלונות ודלת. הם צריכים להיעשות בצורה ישרה וסימטרית ביותר, בדיוק לפי המידות הנדרשות.

ניסור בטון ביהלום בשמשית לצורך יצירת פתחים לדלת או חלון

 

ניסור בטון ביהלום בשמשית לצורך שיפוץ ואינסטלציה

במידה ואינסטלטור ממליץ על ניסור קיר הבטון לצורך החלפה של צינורות ביוב או מים, חשוב לבצע ניסור יהלום מדויק, על ידי פועל מקצועי, המבצע את המלאכה בדייקנות, לא מסב נזק לצנרת, ולא פוגם במראה האסתטי של הקיר.

 

מהו ניסור בטון ביהלום?

ניסור בבטון כפי שהבנו אינו מלאכה של מה בכך, לשם כך נעזרת החברה המקצועית במכשור מתקדם ביותר המיועד ספציפית לחומר קשה כמו בטון. ישנם מסורים שונים הבאים לשימוש. חלקם ניידים ונמצאים בידי המפעילים, וחלקם מקובעים לקיר או לרצפה וניתנים להפעלה בשלט רחוק. ניסור בטון ביהלום נועד לנסר קירות, תקרות ורצפות בטון מכל סוג בטון ועובי אפשריים.

מהו ניסור בטון ביהלום?

 

יהלום – כיצד הוא קשור לניסור הבטון?

יהלום הינו המינרל הכי נוקשה בטבע, מלבד כך שהוא אבן חן יפהפייה לשיבוץ בתכשיטים שונים, הוא גם משמש רבות בתעשייה. במקרה זה מצפים את להב המסור בשכבה אחידה של אבק יהלומים, שכבה זו מיועדת לחיזוק מסור הפלדה, וכששני החומרים ביחד פוגעים בעוצמה בשכבת בטון – אין היא יכולה לעמוד בפניהם.

לצורך צינון החום הרב המופק כתוצאה מחיכוך חזק בין להב המסור לקיר הבטון, מזרימים הפועלים מים למקום השפשוף, פעולה זו עוזרת למלאכה גם בכך שהיא מונעת פיזור של שבבי בטון ואבק לכל כיוון.

יהלום - כיצד הוא קשור לניסור הבטון?

 

כיצד ניתן להפעיל מסור עוצמתי כל כך מבלי להינזק?

צורת ההפעלה של המסורים האימתניים נעשית כך: מפעיל המסור מקבע את המכשיר לאזור הרצוי, ונס מהמקום מספר מטרים, ממקומו הבטוח הוא מפעיל בשלט רחוק את המכשור, ומבצע בדיוק רב את המלאכה. כך הניסור העוצמתי לא יכול לסכן חיי אדם ולפגוע בפועלים או באנשים השוהים במקום.

כיצד ניתן להפעיל מסור עוצמתי כל כך מבלי להינזק?

 

מה מחיר עבודה של ניסור בטון ביהלום בשמשית?

מחיר של ניסור בטון ביהלום תלוי במספר גורמים משתנים. לפני שחברה תיתן לכם הצעת מחיר, היא תבדוק אתכם מהן דרישות העבודה, ורק לאחר מכן ייקבע המחיר הסופי. לפניכם הפרמטרים לקביעת עלות המלאכה:

  1. עובי קיר, תקרת או רצפת הבטון – לכל מבנה עובי שכבת בטון שונה, לפי מידת העובי ייקבע המחיר הסופי.
  2. במידה והגישה למקום כרוכה בקושי, תצטרך החברה להשתמש בציוד מיוחד ובאמצעים ייחודיים, עבודה נוספת זו תשפיע על התייקרות מחיר העבודה.
  3. לכל דרישת לקוח, יתאים מכשור שונה, בהתאם לכך, תחליט החברה באיזה סוג מכונות להשתמש דבר שישפיע על אופן תמחור ניסור בטון ביהלום.
  4. במידה ואתם רוצים שחברת ניסור הבטון תאסוף את פסולת הבטון שהתאספה במקום ביצוע העבודה, יש להוסיף סכום נוסף לתשלום.

ניסור בטון ביהלום

 

ניסור בטון ביהלום בשמשית – מדוע הוא כה נצרך?

בטון הינו אחד מחומרי הנייה השימושיים ביותר, ולא לשווא, יש לו תכונות מעולות ההופכות אותו למספר אחד בחומרי הגלם של מבנים: הבטון הינו חומר מבודד חום וקור, מה שמעניק לו יתרון בבניית מבני מגורים, בהם יכולים אנשים לשבת בשלווה גם כשבחוץ לוהט הרחוב ב-38 מעלות חום.

בנוסף הבטון הינו חומר חזק מאוד העמיד בפני פגעי טבע שונים ומפני פגיעות מכוונות ובלתי מכוונות. מבנים שנועדו להגן במיוחד על יושביהם, יתוחמו בקירות בטון עבים במיוחד (לדוגמה: חדרי ממ"ד). הבטון הינו חומר עמיד ביותר מה שנותן לו חוזק ויציבות לאורך שנים, כך תוכלו למצוא בניין עתיק מימי ילדותכם, מבלי שצורתו השתנתה כלל, הבשורה הטובה: הוא עתיד להישאר כך גם עוד שנים קדימה.

פועלי הבנייה מספרים שחומר זה הינו יעיל וקל לבנייה מה שמדרג אותו גבוה בסולם החומרים הנוחים לשימוש. אולם, על אף שכל מה שמנינו עד כה היו מעלותיו של הבטון, כאשר נרצה לחתוך בו, יתרונות אלו יתבררו כקושי אדיר. איך ניתן לבקוע את קיר הבטון הירושלמי?

 

התשובה: ניסור בטון ביהלום בשמשית

כדי לאפשר ניסור בבטון, יש להשתמש במכשור מקצועי חזק ביותר, היכול לקירות הבטון המסיבי. מדובר בסוגים שונים של מכונות ומנסרי בטון הניתנים לקיבוע. מכשור זה יוצר במטרה לנצח את הקשיחות הבטונית, ולנסר ביתר קלות את החומר המוצק.

יש לציין שידיים לא מקצועיות מספיק, ושימוש בכלים לא מתאימים, עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך בבטון, לסדקים ולנראות בלתי אסתטית, בנוסף לסיכון הגדול שעלול לרחף על פועלי הבנייה, על דיירי המקום ועל עוברי אורח חסרי מזל. חשוב לבחור בצוות עבודה מקצועי המשתמש במכשירים משוכללים לצורך ביצוע המשימה.

 

יהלום – החומר החזק ביותר בעולם

לו היו שואלים אתכם, מהו החומר החזק ביותר בעולם, יתכן והייתם מצביעים על חומרים אחרים כמו פלדה וברזל, אבל דווקא היהלום, מדורג ראשון ברשימה. בשל כך הוא נרתם לשירותי ניסור הבטון בארץ ובעולם.

יהלום - החומר החזק ביותר בעולם

 

כיצד מתבצע ניסור בטון ביהלום בשמשית? יצרני המכשור לניסור בטון מצפים את להב המסור בשכבה של אבקת יהלום, אבקה זו מפוזרת בשכבה אחידה ביותר. השכבה הדבוקה ללהב מקנה למסור חוזק רב ויכולת להתמודד גם עם שכבת הבטון המוצקה והעבה ביותר.

הלב מתחכך בחוזקה בקיר הבטון, כתוצאה מהשפשוף נוצר חום אדיר במקום, כדי שהחום לא יזיק לפעולה, צוות הפועלים מזרים מים למקום החיכוך. המים גם מונעים התפזרות של לכלוך מניסור הבטון, וזריית פסולת ושבבים לכל עבר.

 

ניסור בטון ביהלום בשמשית – כך ניתן לעשות זאת מבלי להסתכן

פועלי הבנייה מגנים על עצמם על ידי שהם מקבעים את המסור האימתני לקיר העתיד להיות מנוסר, לאחר מכן הם מתרחקים כמה מטרים ממקום הניסור, ואז ביכולתם להפעיל את מכונת הניסור בשלט רחוק, מבלי להתקרב לאזור המסוכן, באופן כזה הם מפחיתים סכנה של פגיעה ומוות כתוצאה מפעולה בלתי מחושבת.

ניסור בטון ביהלום בשמשית - כך ניתן לעשות זאת מבלי להסתכן

 

מתי יש צורך בניסור בטון ביהלום בשמשית?

ניסור בטון ביהלום יהיה פעולה נצרכת במהלך תהליכי בניה שונים, להלן שניים מהם:

 

ניסור בטון ביהלום בשמשית לצורך שינוי בסיס השלד במבנה

במידה והמבנה הירושלמי שלכם בתהליך בניה, ועליכם להתאים את מבנה השלד לתכניות המקוריות, תוכלו להשתמש בשרות של ניסור בטון ביהלום. מדוע אם כן לא תיצקו בפשטות את הבטון בדיוק לפי התוכניות? ניסור זה נצרך במידה וטעות אנושית גרמה לסטייה מהתוכנית המקורית, במקרה כזה לצורך המשך תהליכי הבניה, תצטרכו להשתמש בשירות של ניסור מקצועי. מקרה נוסף הוא שינוי בתוכניות, במידה ובמהלך הבניה נוצר צורך לסטות מהתוכנית הקיימת, ניסור בטון ביהלום ייתן מענה לצורך המשתנה.

ניסור בטון ביהלום בשמשית לצורך שינוי בסיס השלד במבנה

 

ניסור בטון ביהלום בשמשית לצרכי אינסטלציה

במידה והצנרת שלכם החליטה לערוך הפגנה ולארגן נזילה מטרידה, יהיו מקרים שבעצת אינסטלטור תאלצו לנסר בקיר הבטון שלכם כדי להחליף את צינורות המים או הביוב. במקרה כזה חשוב ליהנות משירותיו של בעל מקצוע מיומן ביותר, שידע לנסר את הקיר במינימום הנדרש, ולא יפגום יותר מהנצרך.

ניסור בטון ביהלום בשמשית לצרכי אינסטלציה

 

ניסור בטון ביהלום בשמשית – מחירי השוק

במידה ואתם זקוקים לשירות של ניסור בטון ביהלום בשמשית, חשוב שתדעו מהן נורמות המחירים בשוק, ומה הפרמטרים המשפיעים על עלות עבודה של ניסור בבטון.

עובי קיר הבטון עובי קיר הבטון ישפיע בהכרח על המחיר הכללי, ישנם קירות דקים יחסית הדורשים עבודה מועטה בניסורם, לעומת בונקרים ממוגנים העטופים בקירות עבים ביותר, ומנוסרים בעזרת מכשירים מקצועיים וחזקים במיוחד. ככל שהבטון עבה יותר, עלות המלאכה תתייקר.
מספר המטרים לניסור מספר המטרים אותם יש לנסר גם הוא ישפיע על המחיר. השוק מתומחר לפי ס"מ ומטרים, ככל שכמות המטרים רבה יותר, המחיר יהיה גבוה יותר.
נגישות למקום העבודה נגישות למקום ביצוע העבודה גם הוא פרמטר המשפיע על המחיר, במידה ויש להשקיע מאמץ בהגעה למקום ובהתקנת המכשור, המחיר יעלה.
איסוף פסולת יש לציין שאיסוף פסולת גם הוא קשור למחיר הסופי. אם אינכם מעוניינים להתעסק עם חתיכות בטון כבדות וחלקים שונים של מתכות, מסתבר שתעדיפו לשלם מחיר נוסף ובלבד שחברת הניסור תעשה את העבודה השחורה.

 

שאלות ותשובות

ניסור בטון ביהלום הוא למעשה סוג של ניסור בטון בעזרת מסור דיסק. ההבדל היחיד בין ניסור בעזרת מסור דיסק רגיל לבין ניסור בטון ביהלום, הוא העבודה כי מסורי היהלום מורכבים משיבוץ של יהלומים תעשייתיים.
לא. תהליך ניסור בטון ביהלום מעט יקר יותר ועלן כן לא נעשה בו שימוש בכל מקרה. אם כן, השימוש בניסור בטון ביהלום יתבצע בעיקר כאשר יש צורך בניסור עוצמתי מאוד כנגד בטון מזוין לדוגמא, או צורך בדיוק רב.
נווטו במאמר לפי נושאים