מחיר ניסור בטון בקרית אונו

בטון הוא אחד מחומרי הגלם החזקים ביותר, הבאים לשימוש בעיקר לצרכי בנייה. ניסור בבטון הוא פעולה הנצרכת בשלבי הבנייה השונים: בעבודות שיפוץ, לצרכי אינסטלציה ואפילו בשלב הרכבת השלד. ניסור בטון אינו פעולה של מה בכך, הוא דורש מקצועיות רבה וכלים ייעודיים, מותאמים למשימה. בחירת חברה אמינה ואיכותית לביצוע של ניסור בטון תמנע סיכונים ותוצאות לא סימטריות מספיק. כדי לחשב מחיר ניסור בטון בקרית אונו, יש לקחת בחשבון מספר גורמים. במאמר הבא תוכלו ללמוד לעומק על ניסור בבטון, על תוצאות ועל עלויות אפשריות. 

 

ניסור בטון בקרית אונו – כשהבטון נותן את הטון

לא לחינם חברות הבניה והקבלנים משתמשים דווקא בבטון לביצוע עבודות בנייה שונות, מהעמדת קירות פשוטים, ועד לייסודם של מבני ענק מפלצתיים. החומר הזה הינו קל לבנייה, נוח ליצירת מקומות מגורים משום שהוא מבודד היטב חום וקור, וכן הוא עמיד מפני פגעי מזג אוויר בצורה מעוררת הערכה.

הבטון הינו חומר יציב וחזק מאוד, שגם אם תינגח בו מכונית, הוא עתיד להישאר על מקומו בשלווה. הוא גם עמיד ביותר, ולכן תוכלו לראות מבנים ששורדים שנים רבות מכיוון שיסודותיהם בנויים מבטון.

כל המעלות אותם מנינו עשויות להפוך לאבן נגף, כאשר נרצה לחתוך בטון ולנסרו לצורך מטרות שונות. המסור הידני עשוי להידמות לסכין פלסטיק חד פעמית, בניסיון לחתוך עימו קירות עבים. בדיוק בשל כך מצטרפות לסיפור חברות ניסור בטון מקצועיות.

מחיר ניסור בטון

ניסור בטון בקרית אונו – איך ניתן לנסר בטון?

ניסור בטון חייב להיעשות בעזרת מכשירים ומכונות מקצועיות. שימוש במכשור לא מתאים, עלול לגרום לתוצאות לא אסתטיות, להיסדקות של הבטון, לנזק של כלי העבודה ולסיכון אנשי המקצוע, הדיירים ועוברי אורח שונים. יש לציין שלא מספיקים רק כלים מקצועיים, יש לוודא שידיים מקצועיות מחזיקות בהן.

יהלום – הפעם לא בחלון ראווה של חנות תכשיטים

במידה ואתם חפצים בשירות של ניסור בטון בקרית אונו, עליכם לרכוש ידע מקדים. היהלום הינו החומר החזק ביותר בבריאה, והוא היחיד המסוגל להתמודד עם עוצמתו הכמעט בלתי נכנעת של הבטון. את להב המסור החשמלי מצפים בשבבי יהלומים בצורה אחידה, כך נוצרת שכבה עמידה במיוחד גם בפני קיר הבטון העקשן ביותר.

כדי להתמודד עם החום הרב הנוצר בין הבטון ללהב המסור כתוצאה מפעולת הניסור, צוות העבודה מזרים מים לצורך קירור המקום ולמניעה של פיזור שבבי בטון לכל עבר.

 

ניסור בטון בקרית אונו – איך עושים את זה באופן בטיחותי?

כיוון שניסור בטון אינו פעולה פשוטה כמו חיתוך מלפפון לסלט, החיתוך העוצמתי הינו מסוכן ביותר לבני אנוש. לכן ביצוע החיתוך יתנהל בצורה כזו: פועלי הבנייה יצמידו את מנסר הבטון לקיר הרצוי בעזרת ברגים. הם יתרחקו מטרים אחדים מהמקום ומהאזור הבטוח יפעילו את המסור בשלט רחוק. כך ניתן לבצע פעולה זו מבלי להסתכן.

 

מתי תזדקקו לשירות ניסור בטון בקרית אונו?

ניסור בטון בקרית אונו בתהליך עבודות השלד

במהלך הקמת שלד למבנה, יש צורך לפעמים בעבודות ניסור בטון כדי שהשלד יתאים לתוכניות במדויק. המקרים בהם נדרשת התערבות של ניסור בטון, הם מקרים שבהם הייתה טעות ביציקה של חלקים מהשלד, וכן לעיתים משתנות תוכניות הבניה באמצע התהליך, ויש לנסר בבטון כדי להגיע לתוצאות הרצויות.

 

ניסור בטון בקרית אונו לצורך עבודות אינסטלציה

לצורך החלפה של צינור הגורם לנזילה, או לעריכת שינוים במערכת האינסטלציה, אתם תידרשו להזמין חברה מקצועית לצורך ניסור בבטון. חשוב להיעזר באנשי מקצוע מיומנים שינסרו בצורה מינימלית ויגרמו לכמה שפחות נזקים בעת ביצוע הניסור.

עבודת ניסור בטון מרושלת תגרום להרס המראה האסתטי, היא עלולה גם לחבל במערכת הצינורות ולסדוק את הבטון בצורה בלתי הפיכה. חשוב שתבחרו בחברה אמינה ומקצועית העושה שימוש במכשור מדויק ועוצמתי.

מחיר ניסור בטון בקרית אונו – מה ישפיע עליו?

ישנם מספר גורמים שעשויים לקבוע את מחיר עבודת הניסור. הנה הם לפניכם:

עובי קירות בטון נעשים בעוביים משתנים, קחו לדוגמה חדר בעל קירות רגילים לעומת חדר ממ"ד, המכותר בבטון עבה במיוחד. לעובי שכבת הבטון המיועדת לניסור, תהיה השפעה על מחיר ניסור בטון בקרית אונו.
נגישות במידה והגישה לאזור העתיד להיות מנוסר, הינה מורכבת, תהיה החברה המבצעת אחראית להתאמת כלי עבודה ייעודיים וכן תצטרך למצוא דרך להגיע למקום. פרמטר זה יגרום להתייקרות מחיר ניסור הבטון.
כמות המטרים לניסור כמובן שניסור של מטר אחד לא יעלה כמו עבודת חיתוך של כמה עשרות מטרים, עלות ניסור הבטון תהיה בהתאם לכמות הבטון שיחתך.

חשוב לקבל הצעת מחיר מחברת ניסור הבטון לפני חתימת חוזה כמובן. לצורך התרשמות מהמחיר הממוצע בשוק, הבאנו לפניכם מידות חיתוך ומחירם:

  • מחיר ניסור בטון בקרית אונו של עד עובי 20 ס"מ ינוע בין 250 ש"ח ל-450 ש"ח למטר.
  • מחיר ניסור בטון בקרית אונו של עד עובי 35 ס"מ ינוע בין 450 ש"ח ל-850 ש"ח למטר.
  • מחיר ניסור פתח לחלון בבטון ינוע בין 1300-2400 ש"ח תלוי בעובי הבטון.
  • מחיר ניסור פתח לדלת בבטון ינוע בין 1600 ש"ח ל-2900.

 

יש לציין שהמחירים שהובאו אינם כוללים ניקוי של פסולת מאתר הבנייה, יש לקחת בחשבון התייקרות נוספת מסיבה זו. בנוסף ישפיעו על המחיר גם סוג כלי הקידוח, עוביים, זווית הניסור, והאם יש צורך במנופים ובמלגזות לצורך ביצוע עבודות הניסור. לעיתים יש צורך גם בביצוע של ריסוק הבטון לצורך פינויו, כל אלו יקבעו את מחיר העבודה כולה.

חשוב לבצע סקר שוק רחב כדי לבדוק מהי החברה המקצועית ביותר, הנותנת שירות אדיב ומעניקה את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. רק לאחר שביררתם את כל הפרמטרים הללו לעומק, תוכלו לחתום חוזה על שירות ניסור בטון בקרית אונו.

מחיר ניסור בטון

נווטו במאמר לפי נושאים