מה זה ניסור רצפת בטון?

בטון הוא חומר חזק במיוחד, אך עם הכלים הנכונים גם אותו ניתן לנסר.

בעבר השתמשו בפטיש אוויר כדי לחצוב בבטון, אך כיום משתמשים במסור דיסק עם שבבי יהלומים.

מסור זה הוא חזק במיוחד כיוון שהוא משולב עם יהלומים – אחד החומרים החזקים בטבע.

השימוש במסור הדיסק משפר את מהירות העבודה, איכות העבודה ומפחית את הלכלוך והאבק שנלווים לתהליך זה.

 

מתי צריך לנסר בטון?

במקרים רבים משתמשים בניסור בטון – לפתוח פתח ברצפה בשביל מעלית, ליצירת פתח לקומה נוספת, לתיקון בצנרת, לשיפור תשתית עירונית ולמעשה בכל צורך של בנייה מחדש. כיוון שהטכנולוגיה היום הופכת את תהליך ניסור הבטון לפשוט יחסית ניתן לעשות זאת לעיתים תכופות. בכל מקרה של ניסור בטון, יש לבדוק מראש שהניסור לא יפגע במבנה או בתשתיותיו.

 

איזה הכנה דרושה לניסור בטון?

כדי להבטיח שהניסור יהיה מוצלח צריך להקפיד על הכללים הבאים:
1. איתור נקודת הניסור מראש – חשוב להבין איפה צריך לנסר בדיוק ואיפה לא ניתן לנסר. הכנה יסודית בהיבט זה תמנע נזקים.
2. סימון מקומות הניסור – בעל המקצוע צריך לסמן את מקומות הניסור לפני שהוא מתחיל לנסר כדי לשמור על דיוק בעבודה. אם בעל המקצוע לא עושה זאת זה מעיד על חוסר מקצועיות.
3. לבדוק מה עובי הבטון – חשוב להבין מה העובי של הבטון כדי להחליט אם להשתמש בפטיש אוויר או במסור דיסק.
4. שמירה על הבטיחות – עובד מקצועי צריך לדעת לפעול בזהירות, אחרת הוא יסב נזק לעצמו או חלילה למי שלידו.

 

היתרים הקשורים בניסור בטון 

לעיתים צריך להשיג היתר לביצוע העבודה, ואף יש צורך בנוכחותו של מהנדס בניין מוסמך. חשוב לבדוק זאת מראש כדי למנוע אי נעימויות. כמו כן, אם הניסור נעשה במקום גבוה, לעובדים צריך להיות רישיון לעבודה במקומות גבוהים.

 

מהם המחירים לניסור בטון?

ניסור של מטר בטון עולה בממוצע 150 ₪ , המחיר יכול להשתנות לפי עובי הבטון. פינוי בטון לאחר העבודה עולה בממוצע 600 ₪ – תלוי כמה בטון צריך לפנות. חשוב להדגיש שהמחיר עלול להשתנות לפי הציוד הנדרש – אם יש צורך במסור דיסק המחיר יעלה כמובן. כמו כן, המחיר יכול להשתנות לפי סוג העבודה, למשל – ניסור לשם הצבת דלת חדשה עולה יותר מניסור של רצפת בטון, גם אם מדובר באותו האורך.

 

לסיכום 

פעמים רבות יש צורך בניסור רצפת בטון, כיוון ששינויים במבנים נעשים כל הזמן. חשוב לבחור אנשי מקצוע איכותיים, בטיחותיים ואמינים. אמנם חשוב להשיג מחיר זול, אך אל תתפשרו על איכות. חברת "בטון קאט" מציעה שירותים שונים – ניסור בבטון לצורך בנייה מחדש, ניסור בשיש, ניסור מרפסות ועוד. לחברה זו מחירים נוחים לכל כיס, ניסיון רב ושירות איכותי ובטיחותי.

 

מסור

נווטו במאמר לפי נושאים