חציבה בבטון בצור הדסה

מחפשים חציבה בבטון בצור הדסה? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ע.ר ניסור וקידוח בטון
רמי אבוסחרן

ע.ר ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 28.03.2024
4.86
72
חוות דעת
התמחויות: ניסור וקידוח , הריסות מבנים , ניסור ביהלום , עבודות בטון , שירות מהיר , יחס אישי ואדיב

בטון הינו חומר חזק ועקשן ביותר, לא לחינם הוא מופיע כמעט בכל יציקה של מבנה יציב. לצורך פירוק והריסה של מבני בטון, הפטיש הביתי שלכם עשוי להיות משחק ילדים. חשוב להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית לחציבה בבטון, היא תעשה שימוש בכלים מקצועיים, ותדאג למינימום נזק היקפי. נדרשים לחציבה בבטון בצור הדסה? בוודאי אתם מתעניינים כיצד חציבה זו מתבצעת, איך ניתן לבחור חברה מקצועית, ומה המחיר הממוצע לביצוע עבודה כזאת. ליקטנו לכם את התשובות, בצורה מסודרת, לכם רק נשאר לגמוע את המידע בצימאון.

 

למה בטון הינו החומר הנבחר ליציקת מבנים?

בטון הינו חומר המורכב מתערובת של צמנט, חצץ, חול ומים. תערובת זו יוצרת נוזל סמיך ביותר, המתגבש לכדי חומר מוצק, חזק ומסיבי. הבטון המודרני נודע בתור החומר היעיל ביותר והנוח לבניית מבני מגורים, מסחר ותעשייה. אין זאת אלא בגלל תכונותיו היסודיות:

 

הבטון הינו יציב ועמיד לאורך שנים

ובשל כך נעשה בו שימוש תכוף, כך נוכל לראות מבנים הניצבים על עומדם שנים על גבי שנים, מבלי שיוגדרו כמועדים לקריסה.

 

הבטון הינו חומר מבודד קור וחום

לכן הוא נחשב לבחירה מועדפת למבני מגורים, כך יכולים אנשים ליהנות מתחושה נוחה גם כשבחוץ שרב או כפור.

 

הבטון הינו חומר עמיד בהחלט

ולכן גם פגיעות מסוגים שונים לא מרגשות אותו, ולא משאירות בו סימן.

יתרונותיו של הבטון הקנו לו מעמד של כבוד בקרב החומרים המיועדים לצרכי בניה. אולם משאנו נדרשים לפרק מבני בטון, או להורסם, אנחנו עלולים להיתקל בקיר אטום.

חציבה בבטון

 

מהם ההבדלים בין קידוח וניסור בטון לבין חציבה בבטון?

במידה ואתם מתעניינים בחציבה בבטון בצור הדסה, חשוב שתדעו להבדיל בין השירותים השונים לחיתוך בבטון.

מהם ההבדלים בין קידוח וניסור בטון לבין חציבה בבטון

 

ניסור בבטון

ניסור בבטון הוא פעולה הנעשית בדיוק רב על ידי מכונות ניסור משוכללות שלהבן מצופה באבקת יהלום. הניסור נעשה בצורה סימטרית, בדיוק מושלם, ממש כפי שאתם חותכים לחם שלם לפרוסות. פעולה זו אידיאלית לפתיחת פתחים של חלונות או דלתות, שכן הם חייבים להיות משורטטים בדיוק רב.

 

קידוח בבטון

גם מלאכה זו נעשית בצורה מדויקת ביותר על ידי מכונות קידוח בקוטר הרצוי, שלהן כוס קידוח מצופה בשכבת שבבי יהלום. מכונות הקידוח יוצרות מנהרות עגולות-פתח ומושלמות מבחינת סימטריה, בתוכן יעברו צינורות מתכת או פלסטיק לצורך תשתיות חשמל, מים או גז.

 

חציבה בבטון

לעומת הפעולות הקודמות, ביצוע של חציבה בבטון בצור הדסה נעשה באופן אגרסיבי הרבה יותר, כשאין עיכוב תמיד על רמת דיוק וסימטריה. המטרה היא להרוס מבנה בטון, ומשכך, לעיתים אין כל עניין שהדבר ייעשה בצורה אסתטית.

 

לשם מה תצטרכו שירות של חציבה בבטון בצור הדסה?

חציבה בבטון נועדה לסילוק מסלעות, לצורך הריסת מבני בטון או מבנים העשויים מחומרים אחרים, וכן לצורך חשיפה של חלקים במבנה במהלכם של שיפוצים בדירה ולצורך בנייה חדשה או נוספת.

לשם מה תצטרכו שירות של חציבה בבטון בצור הדסה

 

אלו מבנים יש להרוס מבחינה חוקית?

ישנם מבנים שנועדו להריסה כחלק מתוכנית תמ"א, מבנים אחרים ייהרסו משום שלא נבנו על פי החוק, ואילו מבנים נוספים יידונו להרס כדי לבנות תחתיהם מבנים גבוהים ורווחיים יותר.

אלו מבנים יש להרוס מבחינה חוקית

 

מה ההכנה הנדרשת לצורך ביצוע עבודות חציבה בבטון בצור הדסה?

חברת החציבה בבטון נדרשת לבדוק שבאזורים העתידים להיחצב, לא עוברים קווי תשתיות של מים, חשמל או גז. במידה ומידע זה אינו מחוור לחברה כהלכה, עליה להיעזר באנשי מקצוע שיבדקו את הנושא לעומק, ורק לאחר שיאשרו שהמקום מאושר לחציבה, עבודות החציבה תוכלנה להתחיל. בנוסף יש לוודא שפעולת החציבה לא עומדת לפגוע בשום מבנה נוסף בסביבה. במידה וגם נתון זה אושר, יוכלו הפועלים לחצוב באזור המוגדר.

חציבה בבטון בצור הדסה - העבודות השונות

 

חציבה בבטון בצור הדסה – העבודות השונות

חציבה בבטון נעשית במהלך עבודות שיפוץ, לצורך בניית מבנה חדש ולצורך הריסה של הקיים. חציבה בבטון יכולה להתבצע בקירות בטון, בחומות ובמבנים שלמים. כמו כן, חציבת בטון מסייעת לפתיחת חורים בקירות להחלפת צנרת, להנחת תשתיות ולפעירת פתחי חלונות ודלתות בקירות בטון.

חציבה בבטון בצור הדסה - העבודות השונות (2)

 

באילו אמצעים חוצבים היום בבטון?

בעבר כדי להרוס, לכתוש ולבקע בטון, היו משתמשים בפטישונים ובכלים כבדים אחרים, כך הייתה מתבצעת פעולת ההרס במבני הבטון.

כיום, לצורך חציבה בבטון בצור הדסה, השימוש הנפוץ הוא בכלי קדיחה וניסור מצופים באבקת יהלום. חומר היהלום הינו המינרל הקשה ביותר בטבע, ובשל כך הוא מאפשר פעילות חזקה ועוצמתית ביותר, המכניעה גם את קירות הבטון העבים והמסיביים. יש לציין שכלים אלו, מתוכננים לעבודה מדויקת וסימטרית, מה שנותן להם יתרון גדול, כיוון שהם אינם גורמים לנזקים רחבי טווח.

באילו אמצעים חוצבים היום בבטון

 

חציבה בבטון בצור הדסה – השלב שאחרי

כדרכן של עבודות ניסור וקידוח בבטון, גם חציבה בבטון יוצרת במקום העבודה לכלוך רב. הלכלוך מורכב משברי בטון, שברים ושבבים של חומרים נוספים כמו פלסטיק או מתכת, וכן כמות אבק בלתי מבוטלת. עליכם לדעת שהפסולת כתוצאה מחציבה הינה פסולת כבדה מאוד, ואינה נוחה לשינוע, כך שאנו מסופקים אם תרצו לפנותה בעצמכם.

כדי למנוע מכם את התענוג המפוקפק, חשוב שתבררו קודם שאתם מזמינים חברת חציבה – האם הם נותנים שירות של איסוף פסולת לאחר סיום המלאכה, יתכן ותידרש גם פעולה של ריסוק חלקי הבטון השבור, כדי להקל על מלאכת האיסוף.

חציבה בבטון

 

כיצד ייקבע מחיר של חציבה בבטון בצור הדסה?

במידה ואתם ניגשים לחברה הנותנת שירות של חציבה בבטון, היא תעניק לכם הצעת מחיר, לא לפני שתבדוק את נתוני השטח, את כמות הבטון בו יש לחצוב ואת תנאי הגישה למקום. רק לאחר שייבחנו פרמטרים אילו, תוכל החברה להציג בפניכם עלות אפשרית של ביצוע העבודה.

חשוב שאתם תוודאו שהחברה הינה מקצועית היותר, ועושה שימוש בכלי עבודה מתאימים ומתקדמים, וכן שהיא יוצרת כמה שפחות הרס ונזק היקפי במהלך עבודה של חציבה בבטון בצור הדסה.

באילו אמצעים חוצבים היום בבטון (2)

 

שאלות ותשובות

קודם כל חשוב לבדוק את השטח והאם הוא יציב. לאחר מכן יש לבדוק אישור מהנדס לפני שמתחילים בהליך החציבה. חשוב לוודא שהמקום עליו חוצבים הינו חלק ונקי מתשתיות שיכולות לפגוע בהליך. בשלב השני יש לתכנן את אסטרטגיית חציבה שהמומחים שלנו יודעים לעשות היטב ולבחור את הכלים המתאימים ביותר לביצוע העבודה.
האמת שמדובר בשתי פעולות שונות, חציבה בבטון מתבצעת באבנים וכפועל יוצא בטון, והמשמעות שלה היא הרס הבטון, בדיוק כמו שחוצבים קיר. ניסור בטון היא פעולה יותר עדינה ובגלל זה היא גם מגיעה יותר עם דיוק, שהמטרה היא לנסר חלק מסוים בבטון. ולכן ניסור בטון הוא גם מהיר מדויק ונקי יותר.
נווטו במאמר לפי נושאים