חיתוך בטון בקרית טבעון

מחפשים חיתוך בטון בקרית טבעון? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

סנונו מרעי- אין בטון עומד בדרכנו
מרעי סנונו

סנונו מרעי- אין בטון עומד בדרכנו

נבדק לאחרונה 23.11.2023
4.88
43
חוות דעת
התמחויות: ניסור ללא אבק של בטון מזוין שעוביו עד 2 מטרים , פתיחת פתחים לעליות גג ולארובות , קידוח עד קוטר של 1.2 מ` ועומק של עד 3 מ` , חציבה באבן ובבטון באמצעות קומפרסור , ניסור בכל גובה , ניסורים במקומות קשים לגישה באמצעות מסור מיוחד , מחירים הוגנים לכל כיס , שרות ואמינות ללא פשרות , אמינות ושירות ללא דופי
ס.נ ניסור וקידוח בטון
סאלח נסר אלדין

ס.נ ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 21.03.2024
4.88
24
חוות דעת
התמחויות: ניסור וקידוח בטון לכל סוגי העבודות , פתיחת דלת , פתיחת חלון , התקנת קמינים לחימום , צוות מהיר ומקצועי , מחירים הוגנים , פתיחת פתחים לארובות , ייעוץ מקצועי ללקוח
דון פרו ניסור וקידוח בטון
וואליד חוג'ירת

דון פרו ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.94
16
חוות דעת
התמחויות: ניסור בטון , קידוח בטון , הריסות , פינוי פסולת , ניסור בטון ביהלום , ניסור קירות בטון , פירוק ופינוי מפעלים , מכונות מקצועיות לניסור וחיתוך
קידוח וניסור נור
חאלד אבו אלהיגה

קידוח וניסור נור

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.75
8
חוות דעת
התמחויות: ניסור כל סוגי הבטון - רק בכמות *מעל 10 קידוחים ומעלה בעבודה אחת , קידוחי בטון רק כמות *מעל 10 קידוחים ומעלה בעבודה אחת , אחריות על כל עבודה , צוות אמין ומקצועי , עבודות מיוחדות ומסובכות , פינוי פסולת , מחירים נוחים והתחשבות בצרכי הלקוח

בטון הוא החומר הפופולרי ביותר לצרכי בניה, הוא חזק, עמיד ויכול לשרוד במשך שנים. אי לכך הופכת פעולת חיתוך בבטון להיות מאתגרת ביותר, דווקא בגלל תכונותיו העוצמתיות של הבטון. במידה ואתם נדרשים לעבודות חיתוך בטון בקרית טבעון, מסתבר שלא תוכלו לבצע אותן בעזרת המסור הידני שלכם, אלא תצטרכו להיעזר בשירותיה של חברת חיתוך בטון מקצועית. איך מתבצע חיתוך בטון בקרית טבעון? לשם מה נדרש חיתוך בבטון ומה עלותו? תשובות לשאלות אלו ועוד תוכלו למצוא במאמר שלפניכם.

 

חיתוך בטון בקרית טבעון – כך מנסרים היום בטון

כפי שפתחנו, בטון הוא אב החומרים לבניית שלדי מבנים במאה ה-21, עובדה זו אינה תוצאה של בחירה אקראית, הבטון נבחר לשמש לתפקיד חשוב זה מפני כמה סיבות:

  • הבטון מתאים מאוד למגורים מפני שהוא מבודד מצוין של חום וקור, כך שגם אם בחוץ משתוללת סופה, יכולים דיירי הבניין לישון בשלווה.
  • הבטון הינו חומר יציב מאוד, הוא לא נכנע לפגעי מזג אוויר ולמפגעים חיצוניים אחרים.
  • בטון הינו חומר שיכול לשאת משקל גבוה ביותר, כך שניתן למקם עליו ריהוט כבד, מספר רב של אנשים ובריכת שחייה לדוגמה, מבלי לחשוש לסכנה של התמוטטות.
  • הבטון הינו חומר עמיד ביותר, כך שמבני בטון מחזיקים מעמד שנים מבלי שיאונה להם כל רע.

כל שלל המעלות שמנינו לעיל, הופכות לדילמה בבואנו להתחיל משימת חיתוך בטון. הניסור בחומר המסיבי אינו משימה של מה בכך, הבטון לא מאפשר לכל כלי חיתוך פשוט לבתר בו. על כן יש לבחור בחברות מקצועיות לביצוע משימה זו.

חיתוך בטון

 

חיתוך בטון בקרית טבעון – כיצד מתבצעת עבודת חיתוך בבטון?

כדי לספק תוצאות משביעות רצון, חיתוך בטון נעשה באמצעות מכשור מתקדם, ובהפעלה של צוות מקצועי ומיומן. שימוש במכשירים לא מתאימים או עבודה הנעשית ע"י פועלי בנייה בלתי מיומנים, עלולים ליצור סדקים בבטון, נזקים בצנרת וסכנה לפועלים, לדיירי הבית ולאנשים שנקלעו לזירה. כדי להימנע משלל סיכונים אלו חשוב להזמין שירות מחברה אמינה ומקצועית בתחום חיתוך בטון בקרית טבעון.

 

מה עושים יהלומים בתוך מנסר הבטון?

יהלומים הינם החומר החזק ביותר בטבע, בשל כך הם נלקחים לצורך מטרה זו של חיתוך בטון. כפי שאמרנו, הבטון הינו נוקשה מאוד וקשה ביותר לניסור. לצורך התמודדות עם עוצמתו של הבטון, יצרני מנסרי הבטון מצפים את להב המסור בשבבי יהלומים, כך שתיווצר שכבה אחידה וחזקה. החוזק של המסור החשמלי בתוספת שכבת אבקת היהלום, מקנים למכונה חוזק עצום ומאפשרים לה לחתוך בבטון בקלות.

החיכוך בין להב המסור לקיר הבטון מפיק חום רב, כדי שלא יזיק למלאכה, מזרימים הפועלים מים למקום החיתוך. המים מסייעים גם במניעה של פיזור פסולת ושבבי בטון לכל עבר.

מה עושים יהלומים בתוך מנסר הבטון?

 

חיתוך בטון בקרית טבעון – פעולה בשלט רחוק

כדי למנוע סיכון חמור לחיי אדם במהלך ביצוע עבודת החיתוך בבטון, פועלים צוות הניסור בצורה כזו: הם מצמידים את המכשור לקיר ומתרחקים מספר מטרים מהזירה, כשהם שוהים במרחק בטוח, הם מפעילים את המכשור בשלט רחוק. יש לציין שכלי הניסור פועלים באופן עצמאי ללא מגע יד אדם. כך נמנעות פציעות ואובדן חיי אדם במהלך ניסור בטון.

חיתוך בטון בקרית טבעון - פעולה בשלט רחוק

 

חיתוך בטון – מתי נדרשת פעולה זו?

ישנם כמה מקרים הדורשים התערבות בשלד הבטון בצורת חיתוך. להלן:

 

במהלך עבודות השלד אתם עשויים להידרש לחיתוך בטון בקרית טבעון

במידה והנכם במהלך בניית שלד של מבנה בקרית טבעון, עליכם לדעת שייתכן ותיאלצו לבצע עבודות של ניסור בבטון לצורך התאמת השלד לתוכניות הבנייה. מדוע אם כן לא מספיק לצקת את השלד באופן מובנה לפי התוכניות? יכולות להיות לכך כמה סיבות: יתכן ובשל טעות אנוש, חלק משלד הבנייה נוצק שלא לפי התוכניות המקוריות, מה שעלול להפריע למהלך הבנייה כולה, במקרה זה יש לחיתוך מדויק בבטון משקל רב.

יכולה להיות אופציה בה במהלך יציקת השלד השתנו התוכניות, עקב גילוי של צנרת ישנה, עמודים או כל סיבה אחרת, גם כאן, תידרש עבודת חיתוך ברמה גבוהה, שלא תותיר זכר לתוכניות הישנות.

 

במהלך עבודות אינסטלציה אתם עשויים להידרש לחיתוך בטון בקרית טבעון

תקרת חדר האמבטיה שלכם סובלת מנזילה רצינית? לפעמים לא ניתן לבצע החלפה של צנרת על ידי אינסטלטור ללא ביצוע פעולה של חיתוך בבטון. חשוב להזמין איש מקצוע מיומן, שידע לחתוך בבטון בצורה מינימלית, מבלי לגרום נזק לצינורות הביוב והמים, וכן מבלי לסדוק את הקיר בצורה בלתי הפיכה. חברה מקצועית תשלח פועל בנייה מיומן שינסר בבטון בצורה סימטרית מושלמת.

חיתוך בטון

 

כמה עולה חיתוך בטון בקרית טבעון?

חיתוך בטון הינה עבודה מורכבת המצריכה מיומנות וכלי עבודה מקצועיים. מחירה של עבודה כזו תלוי בכמה משתנים:

  • כמות הניסור במטר – לפי מספר המטרים אותם יש לנסר ייקבע מחיר עבודת חיתוך הבטון, שכן עבודת חיתוך של כמה עשרות ס"מ לא תדמה לעבודה של ניסור מטרים רבים של בטון.
  • אינה דומה עבודת חיתוך בטון נגישה, לכזאת הדורשת מידה מרובה של מאמץ כדי להגיע אליה, במידה וזווית הניסור הינה מורכבת ומסובכת, עתיד גם מחיר העבודה לעלות.
  • עובי הבטון גם הוא משפיע על עלות העבודה, ישנם מבני בטון בעובי רחב מאוד כמו מבנים ממוגנים, הם ידרשו ציוד חזק יותר ועבודה מאומצת, מה שיגרום למחיר להתייקר.
  • ניקוי הפסולת שנוצרה כתוצאה מפעולת החיתוך, כרוכה בתשלום נוסף, לעיתים תידרש גם פעולה של ריסוק הפסולת לצורך איסופה בקלות.

בנוסף לכל הפרמטרים הללו, גם סוג כלי החיתוך, זוויות החיתוך, ושימוש במלגזות ובמנופים ישפיע על גובה המחיר.

כמה עולה חיתוך בטון בקרית טבעון?

 

לפני שאתם סוגרים עם חברה מקצועית לחיתוך בטון בקרית טבעון, ערכו סקר שוק, חפשו המלצות וחוות דעת ובקשו תמונות של עבודות לדוגמה. בדקו מהי הצעת המחיר המשתלמת לכם ביותר, הכוללת ביצוע חיתוך מקצועי במחיר הנמוך ביותר.

שאלות ותשובות

מאחר שמדובר על עבודה בעלת פוטנציאל סכנה גבוה, חשוב לוודא כי צוות העבודה עובר תדריך בטיחותי לפי תחילת העבודה.
מלבד אמצעי הבטיחות הרגילים כגון קסדות ומשקפי מגן, במקרה זה עלול להידרש שימוש גם ברתמות בטיחות למניעת נפילות.
נווטו במאמר לפי נושאים